eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu niepełnosprawnych uczniów na terenie gminy Pawłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Pawłów: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu niepełnosprawnych uczniów na terenie gminy Pawłów
Numer ogłoszenia: 195563 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2721670, fax 041 2721679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu niepełnosprawnych uczniów na terenie gminy Pawłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu niepełnosprawnych uczniów na terenie gminy Pawłów. 2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia. 1. Pojazd fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób, niepełnopsrawnych 2. Liczba miejsc - 9 łącznie z kierowcą 3. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy nie mniejszej niż 100 KM. 4. Skrzynia biegów min. 6-stopniowa manualna 5. Kolor nadwozia - ciemnozielony, lakier niemetalizowany. 6. Tapicerka wewnętrzna - materiałowa 7. Okna w przestrzeni pasażerskiej po obu stronach kabiny (także okna przy trzecim rzędzie siedzeń) 8. Okna przesuwne w przestrzeni pasażerskiej (1 rząd) 9. Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe na wszystkich siedzeniach 10. Fotel kierowcy z regulacją 11. Trzy rzędy siedzeń (łącznie 9 miejsc) 12. Drugi rząd siedzeń -2+1 montowany na szybkozłączkach w celu szybkiego demontażu 13. Tapicerowane wnętrze, wyłożenie ścian, podsufitka, wykładzina antypoślizgowa 14. Poduszki powietrzne w kabinie kierowcy - przednie, boczne kierowcy i pasażera 15. Radio z min. 4 głośnikami 16. Klimatyzacja 17. Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej 18. Wszystkie szyby termoizolacyjne 19. Dywaniki gumowe w przedziale kierowcy 20. Nakładka ochronna progu przy drzwiach przesuwnych 21. Dodatkowe koła z kompletem opon zimowych 22. Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 23. Drzwi boczne do przestrzeni pasażerskiej przesuwne z prawej strony 24. ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas jazdy 25. ASR system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas ruszania 26. ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy 27. Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 28. Trzecie światło STOP 29. Immobilizer 30. Autoalarm 31. Centralny zamek 32. Wyposażenie w tzw. pakiet obowiązkowy - apteczka, trójką ostrzegawczy, gaśnica. 33. Pojazd musi być dodatkowo wyposażony w a. system mocowania podłogowego do wózka inwalidzkiego b. komplet pasów bezpieczeństwa dla pasażera poruszającego się na wózku inwalidzkim c. pomost najazdowy dla najazdu wózków inwalidzkich

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w okresie 3 lat samochodów osobowych o liczbie miejsc nie mniejszej niż 9, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy składane w trybie art. 44 p.z.p. ( załącznik nr 3) 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w okresie 3 lat samochodów osobowych o liczbie miejsc nie mniejszej niż 9 i o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 6). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pawłowie 27-225 Pawłów Pawłów 56a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Pawłowie 27-225 Pawłów Pawłów 56a pokój nr 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.