eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Budowa ciągu pieszego i rowerowego - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Maków: Budowa ciągu pieszego i rowerowego - etap I
Numer ogłoszenia: 19555 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Maków , ul. Główna 12, 96-124 Maków, woj. łódzkie, tel. 046 8312017, faks 046 8312009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamakow.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszego i rowerowego - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ciągu pieszego i rowerowego - etap I, polegająca na remoncie chodników i zjazdów na ulicy Brzosty dł. 1679 mb, ulicy Głównej dł 1769 mb oraz remoncie zatok autobusowych i zamontowaniu 2 wiat przystankowych z poliwęglanu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 3.Wadium w formie pieniężnej należy przekazać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Skierniewice, Nr 71 9297 0005 0100 0707 2012 0005 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert - oznacza to, że: 1) wpływ śródków z tytułu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego musi nastąpić przed terminie określonym w pkt. 22. 2) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy załączyć do oferty, jako oddzielny dokument nie złączony na trwałe z ofertą 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełni dokumentów lub pełnomocnictw chyba, że udowodni iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny (gwarancja bankowa, polisa ubezpieczeniowa) powinien zawierać stwierdzenie: wystawca zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zawierające uzasadnienie wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych lub o podobnej treści. 8. Dokument wadialny należy włączyć w skład oferty w taki sposób, aby możliwe było jego wyłączenie (tylko na pisemny wniosek Wykonawcy) bez naruszania zwartości oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) . a) Zakończyli w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - co najmniej 2 kontrakty odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Dysponują osobami, które po stronie Wykonawcy będą kierować lub nadzorować wykonanie zamówienia należącymi do właściwej Izby samorządu zawodowego i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie specjalności drogowej *) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - co najmniej 1 osoba, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy) . d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). POPRZEZ KONTRAKT PORÓWNYWALNY Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NALEŻY ROZUMIEĆ INWESTYCJĘ, O CAŁKOWITEJ WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 300 TYS. PLN. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). w przypadku jeżeli wykonawca, wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA -NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane własnoręcznie (art. 78 Kodeksu Cywilnego) przez Wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 2)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę jawną w/w zaświadczenie musi dotyczyć spółki jawnej (podatek VAT), a nie jej wspólników. 5) Wykaz zrealizowanych kontraktów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W wykazie uwzględnić wyłącznie kontrakty zakończone. Wykaz powinien zawierać co najmniej informacje określone w pkt 7a - Załącznik nr 5 6) Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą kierować lub nadzorować wykonanie zamówienia, pozostających w dyspozycji Wykonawcy - Załącznik nr 3. Powinien on zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez ww. osoby uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót sanitarnych oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował osobami udostępnionymi przez inny podmiot - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu w/w osób. W takim przypadku załączony do SIWZ Wykaz musi być potwierdzony przez podmiot udostępniający. W PRZYPADKU POWIERZENIA PODWYKONAWCOM WYKONANIA CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OSOBY, KTÓRE BĘDĄ NADZOROWĄĆ REALIZACJĘ TEJ CZĘŚCI MUSZĄ POZOSTAWAĆ W DYSPOZYCJI WYKONAWCY ZGODNIE Z POSTANOWIENIEM Art 22 UST 1 PKT. 2 USTAWY. 7) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy bez pieczenia jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, lub osoby fizyczne) lub podpisania jej przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestracyjnych należy załączyć do niej pełnomocnictwo upoważniające podpisującego ofertę do reprezentowania w postępowaniu składających ofertę lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 Ustawy) 5. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, lub osoby fizyczne) dokumenty określone w ust. 3 pkt. 1- 6, odrębne dla każdego uczestnika postępowania - pozostałe dokumenty mogą być wspólne dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 12. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 11 składają: 1) wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania dokumenty potwierdzające że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wykonawcy, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a i b oraz 2 powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Dokument wymieniony w pkt. 1 c powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Maków ul. Główna 12 96 -124 Maków pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Maków, ul. Główna 12, 96 -124 Maków , pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.