Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Łódź: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 195537 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, fax 042 6314872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach A1 - A12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 Koncesji, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 2.1 Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) certyfikat ISO 9001 lub równoważny producenta w zakresie produkcji i sprzedaży /dotyczy przedmiotów zamówienia określonych w Załącznikach A1, A2, A3, A4, A6, A9, A10 i A11/, b) deklaracje CE lub równoważna oferowanej aparatury /dotyczy przedmiotów zamówienia określonych w Załącznikach A1, A2, A3, A4, A5, A7, A9, A10 i A11/. Ponadto: 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 4. Wypełnione Załączniki A1 - A12 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca składa jedynie wypełnione te załączniki, na które składa ofertę. 5. Prospekt handlowy producenta oferowanej aparatury z wyszczególnionymi parametrami technicznymi. 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż dostarczy w przypadku wyboru jego oferty do realizacji zamówienia walidacje parametrów oferowanego autoklawu (protokoły IQ, OQ), obejmującą rozkład temperatury w minimum 3 punktach osi pionowej komory oraz rozkład ciśnienia w minimum 1 punkcie (punkt centralny komory). Dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku A1 do SIWZ tj. autoklaw. 7. Certyfikat potwierdzający rozdzielanie frakcji respirabilnej z pyłu całkowitego, której rozkład odpowiada definicji zawartej w normie PN - EN 481:1998. Dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku A6 pkt. B tj. głowice o średnicy 37 mm z separatorem cyklonowym z wyposażeniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. WAGA ASPIRATORA /w przedmiotach zamówienia określonych w Załącznikach A3 i A4/- w pozostałych tylko cena. - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8 - POKÓJ 76A /SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8 - POKÓJ 81 /KANCELARIA GŁÓWNA/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AUTOKLAW - 1 SZTUKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A1 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CYFROWY LICZNIK KOLONII - 1 SZTUKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ASPIRATORY AKUMULATOROWE STACJONARNE - 5 SZTUK..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A3 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. WAGA ASPIRATORA - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ASPIRATORY INDYWIDUALNE - 15 SZTUK..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A4 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. WAGA ASPIRATORA - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REDYSTYLATOR - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A5 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GŁOWICE DO POBORU AEROZOLI A: GŁOWICA OTWARTA O ŚREDNICY 37 MM - 15 SZTUK, B: GŁOWICA O ŚREDNICY 37 MM Z SEPARATOREM CYKLONOWYM Z WYPOSAŻENIEM - 15 SZTUK..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁACZNIKU A6 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MIESZADŁO MAGNETYCZNE Z MOŻLIWOŚCIĄ PODGRZEWANIA - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁACZNIKU A7 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ADAPTER DO KALIBRACJI GŁOWIC - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A8 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŁAŹNIA WODNA - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A9 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PH - METR - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁĄCZNIKU A10 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: LAMPA BAKTERIOBÓJCZA UV - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKRESLONY W ZAŁĄCZNIKU A 11 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DOZOWNIK BUTELKOWY - 1 SZTUKA..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLONY W ZAŁACZNIKU A12 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.