eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legbąd › Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb rewizji planu urządzania lasu w Nadleśnictwie Woziwoda oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Legbąd: Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb rewizji planu urządzania lasu w Nadleśnictwie Woziwoda oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej
Numer ogłoszenia: 195524 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Woziwoda , Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3360910, faks 0-52 3360913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb rewizji planu urządzania lasu w Nadleśnictwie Woziwoda oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na: a.Wykonaniu ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Woziwoda zgodnie ze standardami Leśnej Mapy Numerycznej wraz z aktualizacją rejestru gruntów zgodnie z powszechną ewidencją gruntów i budynków, pozwalającą na automatyczne przywiązanie wyłączeń do działek i eksport do programu Taksator oraz wydruk sporządzonego rejestru gruntów oraz sporządzeniem zmian powierzchniowych z uwzględnieniem podziału administracyjnego w ramach obrębów leśnych. b.wznowieniu znaków granicznych z uzupełnieniem brakującej stabilizacji i spisaniem protokołu granicznego oraz wykonanie oznaczenia wznowionych znaków granicznych poprzez pomalowanie ich czerwoną farbą oraz wykonanie znaków czerwoną farbą na najbliższym drzewie od strony znaku granicznego, wykonanie stabilizacji typowej polegającej na wykonaniu rowka o szerokości 30 cm, otaczającego znak graniczny (70 cm od znaku granicznego), podwyższenie gruntu otaczającego znak graniczny na wysokość 20 cm oraz wykonanie rowków kierunkowych o długości 1,5 m w odległości 1,5 m od znaku granicznego. Górna powierzchnia kamienia granicznego powinna znajdować się na powierzchni tak utworzonego kopca. c.wykonaniu pomiaru sytuacyjnego szkółki leśnej Różanek z rozliczeniem pow. produkcyjnej i nieprodukcyjnej oraz inwentaryzacją urządzeń podziemnych d.Pomiar lub przeniesienie danych z zasobów ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i budowli wskazanych przez nadleśnictwo e.Wewnętrzny pomiar i aktualizacja użytków gruntowych w działce wraz z przygotowaniem wniosków o aktualizację klasyfikacji gleboznawczej lub wprowadzeniem do ewidencji gruntów zmiany rodzaju użytku f.Wydzielenie powierzchni gruntów pokrytych wodą płynącą z nieruchomości stanowiących działki ewidencyjne pozostające w zarządzie PGL LP Nadleśnictwo Woziwoda - w odrębne działki, wraz z dokumentacją techniczną prawną, ujawnieniem rozgraniczenia nieruchomości w ewidencji gruntów i budynków we właściwym Starostwie oraz w księgach wieczystych. , wstawieniem nowych znaków granicznych, pomalowanie ich czerwoną farbą oraz wykonanie znaków czerwoną farbą na najbliższym drzewie od strony znaku granicznego, wykonanie stabilizacji typowej polegającej na wykonaniu rowka o szerokości 30 cm, otaczającego znak graniczny (70 cm od znaku granicznego), podwyższenie gruntu otaczającego znak graniczny na wysokość 20 cm oraz wykonanie rowków kierunkowych o długości 1,5 m w odległości 1,5 m od znaku granicznego. Górna powierzchnia kamienia granicznego powinna znajdować się na powierzchni tak utworzonego kopca g.Ujawnienie podziału nieruchomości (dz. ew. 911/2) w księdze wieczystej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartość do 50 procent wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.18.10 - Usługi topograficzne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BGŻ SA O Tuchola 62 2030 0045 1110 0000 0265 5140 z dopiskiem Wadium - usługi geodezyjne b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach, które określa pkt. 3.b),c),d),e) Wykonawca składa w następujący sposób: oryginały poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, przed upływem terminu do składania ofert, bądź załączyć je do oferty. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. VIII.9. 5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. VIII.4., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 usta. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę (potwierdzoną dowodami, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie) związaną z wykonaniem numerycznej mapy ewidencji gruntów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego (rozumie się przez to przekazanie dokumentacji techniczno-prawnej specjalistycznych pomiarów ze szczególnym uwzględnieniem elektronicznej ewidencyjnej mapy numerycznej sporządzonej według standardu Mapy Numerycznej do państwowego zasobu geodezyjnego z potwierdzeniem jej przyjęcia) o wartości nie mniejszej niż: 100,0 tys. zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. co najmniej trzy osoby, które łącznie będą posiadały uprawnienia geodezyjne nadane przez właściwe organy, w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych - realizacyjno - inwentaryzacyjnych - rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca składa wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać min. jedną usługę związaną z wykonaniem numerycznej mapy ewidencji gruntów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego (rozumie się przez to przekazanie dokumentacji techniczno-prawnej specjalistycznych pomiarów ze szczególnym uwzględnieniem elektronicznej ewidencyjnej mapy numerycznej sporządzonej według standardu Mapy Numerycznej do państwowego zasobu geodezyjnego z potwierdzeniem jej przyjęcia) o wartości nie mniejszej niż: 100,0 tys. zł brutto. (Dowodami, o których mowa powyżej są: a) Poświadczenie o należytym wykonaniu usługi wskazanej w wykazie, z tym że dla nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie wykonawcy, jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w powyższym ppkt. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w powyższych ppkt. a) i b)). W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: i. usterkami w zaszłych pomiarach; ii. brakiem wystarczających materiałów dotyczących granic prawnych w Powiatowych Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; iii. koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub zamówień uzupełniających, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; iv. wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; v. innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Uwaga: Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania prac, jeżeli Wykonawca w ciągu 14 dni od zaistnienia okoliczności nie przedstawi Zamawiającemu wniosku o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem. b. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w szczególności osób określonych w pkt. V.2.c SIWZ może być dokonana w sytuacji: i. na wniosek Wykonawcy w przypadku: -śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, -nienależytego wykonywania powierzonych prac przez Podwykonawcę, -innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). Uwaga: w przypadku zmiany osób, w szczególności wymienionych w pkt V.2.c SIWZ Wykonawca musi przedstawić kandydaturę innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ i uzyskać zgodę Zamawiającego. c. Zmiana zakresu prac: Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zadań do wykonania maksymalnie o 30 %. Zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie. d. Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: i. na wniosek Wykonawcy w przypadku: -nienależytego wykonywania powierzonych prac, -innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). e. Zmiana podatku VAT będzie możliwa w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązujących w tym względzie przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_woziwoda
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Woziwoda Woziwoda 3 89-504 Legbąd.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Woziwoda Woziwoda 3 89-504 Legbąd.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.