eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi konserwacyjne instalacji hydraulicznej w administrowanych nieruchomościach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Łódź: Usługi konserwacyjne instalacji hydraulicznej w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 19551 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354891 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne instalacji hydraulicznej w administrowanych nieruchomościach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne mające na celu utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i instalacji hydraulicznej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, gazowej, węzłów cieplnych i hydrofornii (bieżąca konserwacja oraz wynikające z niej drobne naprawy): a) w 217 nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego stanowiących własność Gminy lub współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50 % (budynki: mieszkalne, gospodarcze, użytkowe oraz węzły c.o.) - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; b) w 6 hydroforniach administrowanych przez Zamawiającego - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; c) zgodnie z zakresem czynności stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ; d) w lokalach niewyodrębnionych stanowiących zasób Gminy w budynkach pozostających w zarządach Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie: drobnych napraw konserwacyjnych; 2. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi w zakresie: a) wykonywania w nieruchomościach bieżącej konserwacji urządzeń i instalacji: wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, węzłów cieplnych (dla węzła przy ul. Gałczyńskiego 2 konserwacja obejmuje stronę niską węzła cieplnego), a dla pozostałych 36 węzłów cieplnych (od miejsca rozgraniczenia eksploatacji instalacji i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu węzła cieplnego między dystrybutorem ciepła a odbiorcą) i hydrofornii - zgodnie z zakresem czynności ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ, polegającej na: usuwaniu uszkodzeń, przeprowadzaniu doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczaniu awarii instalacji i urządzeń; b) awaryjnych napraw konserwacyjnych na zasadzie pogotowia z gotowością do świadczenia usług od godziny 6:00 do godziny 22:00 we wszystkie dni tygodnia (także w niedziele i święta). Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru pod telefonem stacjonarnym lub komórkowym w tych godzinach; c) drobnych napraw wynikających z bieżącej konserwacji urządzeń i instalacji: wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, węzłów cieplnych i hydrofornii w nieruchomościach, a także drobnych napraw konserwacyjnych w lokalach niewyodrębnionych stanowiących zasób Gminy w budynkach pozostających w zarządach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego - za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem; d) drobnych napraw konserwacyjnych urządzeń i instalacji gazowej - zgodnie z zakresem czynności ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ w nieruchomościach oraz w lokalach niewyodrębnionych stanowiących zasób Gminy w budynkach pozostających w zarządach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego - za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem; 3. W ramach świadczenia usługi Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) wykonywania - codziennie w uzgodnieniu z Zamawiającym czynności konserwacyjnych w zakresie: bieżącej konserwacji urządzeń i instalacji wraz ze sporządzaniem protokołu potwierdzonego przez administratora właściwego miejscowo, na ostatni dzień każdego miesiąca, który obejmować będzie wykaz wykonanych czynności z wbudowanym materiałem; b) przystąpienia do usuwania lub zabezpieczania awarii zagrażającej życiu, zdrowiu lub mieniu najemców w terminie: dwóch godzin od przyjęcia zgłoszenia na podstawie zgłoszeń lub zleceń Zamawiającego w godzinach jego pracy w dni robocze oraz na podstawie zgłoszeń Służb Miejskich i najemców w dni wolne od pracy i poza godzinami pracy Zamawiającego, a także ich rozliczania kosztorysem powykonawczym sporządzonym w oparciu o KNR-y z zastosowaniem składników cenotwórczych podanych w formularzu ofertowym i średnich cen materiałów opublikowanych w informatorze Sekocenbudu z ostatniego kwartału. W przypadku kiedy koszt materiałów, których należy użyć do usunięcia awarii przekroczy kwotę: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), Wykonawca musi uzyskać zgodę uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego na przystąpienie do usuwania awarii - w przypadku niemożności uzyskania takiej zgody Wykonawca przystępuje do naprawy zapobiegawczej z ewentualnym odłączeniem czynnika stwarzającego zagrożenie z jednoczesnym powiadomieniem służb Inżyniera Miasta, że dokonano naprawy zapobiegawczej; c) wykonywania pozostałych drobnych napraw konserwacyjnych urządzeń i instalacji - za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem w terminie uzgodnionym ze służbami Zamawiającego oraz ich rozliczania kosztorysem powykonawczym sporządzonym w oparciu o KNR-y z zastosowaniem składników cenotwórczych podanych w formularzu ofertowym i średnich cen materiałów opublikowanych w informatorze Sekocenbudu z ostatniego kwartału; d) dokonywania w razie potrzeb niezbędnych uzgodnień z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji, z Zakładem Elektrociepłowni oraz ze służbami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego w innych branżach; e) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) prowadzenia usług pod ścisłym nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności; g) zapewnienia łączności telefonicznej z dyżurującymi osobami; h) pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia usług konserwacyjno - naprawczych; i) sporządzenia niezbędnej ilości informacji - w formie ogłoszeń, celem ich wywieszenia przez służby Zamawiającego w budynkach i w hydroforniach wymienionych w załączniku nr 1 i 2, o zakresie wykonywanych usług oraz numerach telefonów gdzie należy zgłaszać awarie; *dotyczy Wykonawcy, któremu zostaną zlecone usługi określone w przedmiocie zamówienia w wyniku rozstrzygniętego postępowania. 4. W ramach świadczenia usługi Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykonywania czynności konserwacyjno - naprawczych: a) zgodnie z przepisami budowy i eksploatacji urządzeń i instalacji: wod.-kan, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, gazowej, węzłów cieplnych oraz hydrofornii; b) zgodnie z zasadami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz.U.Nr. 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych SAN - KAN Irena Łomża, ul. Prof. W Deca 13, 94-238 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314086,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133415,43

  • Oferta z najniższą ceną: 133415,43 / Oferta z najwyższą ceną: 133415,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.