eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa samochodu towarowo osobowego o nadwoziu blaszanym typu furgon

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Koszalin: Dostawa samochodu towarowo osobowego o nadwoziu blaszanym typu furgon
Numer ogłoszenia: 195492 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428308, 3428513, fax 094 3428336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl oraz pzd.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu towarowo osobowego o nadwoziu blaszanym typu furgon.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo osobowego o nadwoziu blaszanym typu furgon o następujących parametrach: a) rok produkcji 2007 b) przystosowany do przewozu 6 osób łącznie z kierowcą c) silnik wysokoprężny o mocy min. 100 KM, Euro-4 d) długość przedziału ładunkowego po zabudowie min. 180 cm, e) kolor pojazdu żółty lub pomarańczowy f) układ kierowniczy ze wspomaganiem g) układ hamulcowy z ABS 2.Samochód powinien posiadać w swoim wyposażeniu: a) poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera b) klimatyzację c) radioodtwarzacz d) zamek centralny sterowany pilotem e) lusterka zewnętrzne, sterowane i ogrzewane elektrycznie f) przesuwaną przegrodę bagażową g) możliwość demontażu drugiego rzędu siedzeń g) hak holowniczy z możliwością demontażu( rozpinany) i) bagażnik dachowy o nośności min. 190 kg z rolką umożliwiającą wkładanie długich przedmiotów j) drabinkę mocowaną na drzwiach tylnych umożliwiającą wejście na bagażnik k) belka z napisem SŁUŻBA DROGOWA l) komplet opon zimowych m) komplet dywaników 3. Gwarancja powinna obejmować: a) min 2 lata całopojazdowa bez limitu przebiegu b) min 3 lata na powłokę lakierniczą nadwozia c) min 10 lat na perforację blach 4.Serwis powinien mieścić się na terenie powiatu koszalińskiego 5. Termin realizacji zamówienia do 30 dni od daty podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu ( spełnia , nie spełnia ) o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy powinni dostarczyć: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 oraz 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych. 2)Oświadczenia wykonawcy - dane wykonawcy 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 4)Formularz ofertowy 5) Zaakceptowany, parafowany wzór umowy. 6)Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych wykonawców, c) oferta musi być podpisana w taki sposób aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d) Każdy Wykonawca Odrębnie ma obowiązek oświadczyć , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.koszalin.pl oraz pzd.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarzą Dróg w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin. pokój 402 (sekretariat IVpiętro) w godz. 7:30 - 15:30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarzą Dróg w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin. pokój 402 (sekretariat IVpiętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.