eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Budowa ulicy Plac Wolności w Pruszczu Gdańskim w zakresie układu drogowego, oświetlenia i odwodnienia (odcinek II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Pruszcz Gdański: Budowa ulicy Plac Wolności w Pruszczu Gdańskim w zakresie układu drogowego, oświetlenia i odwodnienia (odcinek II)
Numer ogłoszenia: 195490 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Plac Wolności w Pruszczu Gdańskim w zakresie układu drogowego, oświetlenia i odwodnienia (odcinek II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Plac Wolności w Pruszczu Gdańskim w zakresie układu drogowego, oświetlenia i odwodnienia (odcinek II) wg. załączonej dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania zieleni i konserwacji nasadzeń przez okres 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 robót budowlanych o wartości min. 500.000 zł netto każda, obejmujących w swym zakresie (w każdym zadaniu) budowę nawierzchni z kostki betonowej, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami, posiadającymi uprawnienia do prowadzenia robót: jako kierownik budowy (1 osoba) w specjalności drogowej i jako kierownik robót (1 osoba) w specjalności sanitarnej i kierownik robót (1 osoba) w specjalności elektrycznej oraz, że osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż osiągnął przychód netto ze sprzedaży za 2008 r. nie mniejszy niż 1 500.000 złotych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zwierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 16 do specyfikacji), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykazu wykonanych robót budowlanych (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 17 do specyfikacji) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, h) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 18 do specyfikacji) oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy, i) dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz potwierdzających przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego osób sprawujących nadzór techniczny, j) formularza ofertowego (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 15 do specyfikacji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański -16,75 zł, 2) Za pośrednictwem poczty (przesyłka za pobraniem ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - 31,15 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, pok. nr 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.