eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA GRYBOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Grybów: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA GRYBOWA
Numer ogłoszenia: 195466 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów, Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, fax 018 4450202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA GRYBOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa - bankowa obsługa budżetu miasta, oraz podległych jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Miasta Grybów, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych. Na warunkach określonych w ofercie prowadzone będą rachunki dla nowych jednostek gminnych, gminnych funduszy celowych utworzonych po dniu zawarcia umowy oraz nowe rachunki pomocnicze otwierane w trakcie trwania umowy na wniosek poszczególnych jednostek. 2. Realizacja poleceń przelewów zewnętrznych, 3. Realizacja poleceń przelewów wewnętrznych (miedzy rachunkami w tym samym banku), 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki wewnętrzne i zewnętrzne, 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych, 6. Codzienne przygotowywanie wyciągów bankowych (bez pobierania opłat), 7. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie (bez pobierania opłat), 8. Wydawanie opinii bankowych o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń (bez pobierania opłat). 9. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących, 10. Przyjmowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu na lokaty jednodniowe oraz weekendowe, 11. Zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej, w skład którego wchodzi: a) Instalacja systemu na 6 stanowiskach, b) Obsługa systemu, c) Szkolenie pracowników. 12. Uruchamianie, na zlecenie zamawiającego, kredytu w rachunku bieżącym, w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej, w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: a) udokumentują, że wykonali w ostatnich trzech latach przynajmniej jedno zamówienie o zakresie rzeczowym i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. prowadzili obsługę bankową budżetu jednostki samorządu terytorialnego przez okres niemniejszy niż 24 miesiące. b) Udokumentują, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2. Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Mają siedzibę, posiadają oddział, filię lub punkt kasowy w Grybowie czynny w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Grybowie (od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 15:30) lub po udzieleniu zamówienia otworzą oddział, filię lub punkt kasowy w Grybowie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do wykonywania czynności bankowych (jeżeli uprawnienie działania wykonawcy wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego zgodnie z którym nie jest wymagane uzyskanie zezwolenia); 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 7. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; 8. Oświadczenie, że wykonawca posiada siedzibę, oddział, filię lub punkt kasowy w Grybowie czynny w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Grybowie (od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 15:30) lub po udzieleniu zamówienia otworzą oddział, filię lub punkt kasowy w Grybowie (wraz z podaniem lokalizacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących - 10
  • 3. Oprocentowanie lokat jednodniowych i weekendowych - 10
  • 4. oprocentowanie kredytu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.grybow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.