eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Górniczej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Łaziska Górne: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Górniczej)
Numer ogłoszenia: 19545 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych , ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 500 294 578, faks 32 322 93 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.laziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Górniczej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje następujące produkty oraz przewidywane ilości dostawy w okresie trwania umowy: -Kwasowy korektor pH - 1512 kg -Środek nieorganiczny w pastylkach 7 gr. - 3600 kg -Płynny środek do koagulacji - 800 litrów -Środek do zwalczania drobnoustrojów - 120 litrów -Środki chemiczne do pomiarów -zawartości chloru wolnego - 120 listków -zawartości chloru całkowitego - 120 listków -odczytów ph - 120 listków -Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej - 270 litrów -Środek do zabezpieczania basenu na zimę - 45 litrów -Sproszkowany środek do chlorowania wody - 70 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj. warunki dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadania wiedzy i doświadczenia; -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -sytuacji ekonomicznej i finansowej. OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW: Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również że wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, w ramach jednej umowy, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 9.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wykaz wykonanych dostaw. Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie. W wykazie wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej jedną dostawę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, w ramach jednej umowy, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty w/w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wykonawca do oferty winien załączyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/MOSIR-001-10.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, cena 10 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.