eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym wózków inwalidzkich tzw. mikrobusa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku, w ramach projektu p.n. Wyrównywanie różnic między regionami II - obszar D, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Opatów: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym wózków inwalidzkich tzw. mikrobusa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku, w ramach projektu p.n. Wyrównywanie różnic między regionami II - obszar D, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 195435 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opatowski w Opatowie , Ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 86 84 723, faks 15 86 84 721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym wózków inwalidzkich tzw. mikrobusa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku, w ramach projektu p.n. Wyrównywanie różnic między regionami II - obszar D, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym wózków inwalidzkich tzw. mikrobusa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku, w ramach projektu p.n. Wyrównywania różnić między regionami II - obszar D, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o następujących wymogach eksploatacyjno-technicznych: 1. Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego - 9 osobowego , przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca na wózki elektryczne dla osób niepełnosprawnych o szerokości minimalnej 65 cm. każdy) tzw. mikrobusa, rok produkcji 2013 2. Świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub fabryczna homologacja samochodu bazowego oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo ruchu drogowym 3. Dokumenty umożliwiające rejestrację samochodu na 9 osób 4. Rodzaj paliwa - olej napędowy 5. Moc silnika - nie mniej niż 114 KM o pojemności 1995 - 2500 cm3 w klasie co najmniej EURO-5, z bezpośrednim układem wtrysku paliwa. 6. Napęd na koła przednie, 7. Skrzynia biegów - manualna 8. System ABS 9. Wspomaganie układu kierowniczego, 10. Lusterka zewnętrzne 11. Lusterko wsteczne wewnętrzne, 12. Drzwi boczne przesuwane z szybą odsuwaną - po prawej stronie pojazdu 13. Poręcze przy drzwiach bocznych przesuwnych ułatwiające wsiadanie 14. Drzwi tylne, dwuskrzydłowe 15. Pełne przeszklenie pojazdu 16. Podłoga z wykładziną antypoślizgową w przestrzeni pasażerskiej, 17. Atestowana platforma najazdowa dla wózków inwalidzkich, składana - (kratownica) o dopuszczalnym udźwigu co najmniej 270 kg 18. Komplet pasów do mocowania dwóch wózków inwalidzkich 19. Mocowania do wózków inwalidzkich w podłodze 20. Możliwość demontażu foteli lub ław w przedziale pasażerskim 21. Pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach 22. Fabrycznie wykonana tapicerka przedziału pasażerskiego, 23. Podwójny system antykradzieżowy (w postaci immobilisera i alarmu) 24. Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych) 25. Młoteczki do zbicia szyb ewakuacyjnych 26. Komplet opon zamiennych zima-lato 27. Gwarancje i przeglądy okresowe przewidziane w warunkach standardowych producenta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) . 2. Wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109/2000, poz. 1158 z późn. zm. ). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, wyłącznie przelewem na rachunek Powiatu Opatowskiego Bank Spółdzielczy w Kielcach, Oddział w Opatowie, Nr rachunku bankowego 54 8493 0004 0120 0000 5018 0008 Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, z dopiskiem - Wadium dotyczy zamówienia, Dostawa nowego fabrycznie samochodu osobowego - Nr WI.II.272.10.2013.) Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale (dołączone w kopii traktowane będzie jak jego brak). 5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania. UWAGA: W myśl art. 63 ust. 3 pkt1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. z 2012 r. poz. 1376) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmianie terminu wykonania umowy gdy: - przedłużeniu uległy procedury uzyskania dofinansowania z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia, - zmiany spowodowane siłą wyższą w rozumieniu Kodeksu cywilnego uniemożliwiającą wykonywanie przedmiotu umowy; 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opatowie ul. Henryka Sienkiewicza 17 27-500 Opatów, pok. 508.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opatowie ul. Henryka Sienkiewicza 17 27-500 Opatów, pok. 306.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.