eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Szelków › Remont świetlicy wiejskiej w Ciepielewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Stary Szelków: Remont świetlicy wiejskiej w Ciepielewie
Numer ogłoszenia: 195408 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156554 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Ciepielewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku pełniącego funkcję społeczno-kulturalną: świetlicy wiejskiej usytuowanej na działce nr 295/2 w miejscowości Ciepielewo, gmina Szelków. W ramach remontu przewiduje się: - oczyszczenie blachy na dachu i pomalowanie farbą, - wykonanie nowych obróbek blacharskich - podrynnowych, nadrynnowych i czapki kominowej oraz naprawa i uszczelnienie pozostałych obróbek blacharskich, - wykonanie wyprawy elewacyjnej ścian, cokołu i komina tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, - malowanie frontowych balustrad betonowych, - wykonanie podbitki wypustów i okapów z PCV oraz odnowienie drewnianej podbitki nad wejściami, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV i ALU, - montaż nowych parapetów z blachy stalowej powlekanej gr. 0,55 mm, - czyszczenie i malowania wszystkich elementów metalowych znajdujących się na elewacji, - wykonanie balustrad przy schodach bocznych i tylnych, - obłożenie schodów zewnętrznych gresem antypoślizgowym mrozoodpornym, - wymiana rynien i rur spustowych na PCV, - wymiana instalacji odgromowej budynku, - wykonanie opaski wokół budynku o szerokości 0,50m z kostki betonowej, - rozebranie chodnika betonowego, - wykonanie chodnika i placu manewrowego z kostki brukowej, - wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej. Dokładny zakres robót jest przedstawiony w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część SIWZ . Do obowiązków Wykonawcy należy: - zabezpieczenie terenu budowy, - oznakowanie terenu budowy, - przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokoły badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz na dostarczone urządzenia, na każde żądanie inspektora nadzoru, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej, - uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji odpowiadającej warunkom przyznawania pomocy w ramach działania, Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o, ul. Ogrodowa 5, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140512,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153102,65

  • Oferta z najniższą ceną: 153102,65 / Oferta z najwyższą ceną: 183435,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.