eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na udzielonym p.n. Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Biłgoraj: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na udzielonym p.n. Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 195402 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łąkowa 13, Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na udzielonym p.n. Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju. W ramach zamówienia należy wykonać kanalizacje sanitarną w systemie grawitacyjnym oraz grawitacyjno tłocznym na terenie miasta Biłgoraj realizowanych w trzech etapach. - Etap I budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Motorowa , Spokojna o długości 2209 mb, - Etap II budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Asnyka, Staffa, Andersena , Gałczyńskiego, Fredry i Polnej o długości 2213 mb, - Etap III budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym oraz grawitacyjno tłocznym w rejonie ulicy Nowkowskiego i Krzeszowskiej o długością 7606 mb wraz z przepompownią ścieków . 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót - przewidzianych do realizacji zawiera zatwierdzona dokumentacja projektowa, z którą należy się obowiązkowo zapoznać przed złożeniem oferty . Przedmiotowa dokumentacja projektowa znajduje się w siedzibie Spółki pokój Nr 12 u Pana Marian Ignaciuka tel. 084 688 18 52 w godz. Od 800 - 1100 w dniach roboczych. 3. Na powyższy zakres została spisana umowa na wykonanie w/w zadania za cenę netto 4 899 987,06 groszy. Do obowiązków inspektora nadzoru będzie należało: - sprawdzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem kompletności i zgodności poszczególnych jej elementów, opisy, rysunki, - pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane w tym z art. 25,26,27,42, 44,56 i 57- od wprowadzenia Wykonawcy robot na budowę do zakończenia procesu inwestycyjnego z końcowym rozliczeniem budowy, w tym: a) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania placu budowy, b)ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, c) kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie zgodności realizacji z dokumentacja techniczną, warunkami technicznymi wykonania robot, obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną, Prawem Budowlanym oraz umową na realizację inwestycji z Wykonawcą robot. d) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych materiałów, kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, e) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, f) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, g) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robot, h) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, i) kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy i harmonogramem robot, 2. Prowadzenie i protokołowanie narad technicznych i koordynacyjnych. 3. W imieniu Zamawiającego prowadzenie całości spraw związanych przedmiotem umowy, w tym: - zgłoszenie rozpoczęcia robot do PINB - zgodnie z Art.30 i 41 ustawy Prawo Budowlane, - zgłoszenie zakończenia robot do organów i PINB - zgodnie z Art.56 i 57 ustawy Prawo Budowlane, - prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, - prowadzenie całości korespondencji związanej z przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robot, - przekazywanie informacji Zamawiającemu, nie rzadziej jak raz w miesiącu, informacji związanych ze stanem realizacji robot, 4. Rozliczanie rzeczowo-finansowe zadania w opraciu o dokumentację techniczną i zapisy umowy z Wykonawcą robot (protokóły częściowe i końcowe - sprawdzenie ich i akceptowanie w zakresie rzeczowo-finansowym). 5. Przygotowanie budowy do odbioru końcowego odbioru robot, w tym sprawdzenie operatu kolaudacyjnego i wyegzekwowanie od wykonawcy jego kompletności. 6. Uczestnictwo inspektorów nadzoru w przeglądach technicznych obiektów w okresie gwarancji i rękojmi. 7. W ramach prac określonych w pkt.I , inspektorzy nadzoru będą współpracować z wykonawcą kanalizacji: Przedsiębiorstwo produkcyjno - Usługowe INŻBUD Sp. z o.o. 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 28a oraz z zamawiającym (Zarząd i Kierownik Zakładu Wod - Kan.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowiska 2007 - 2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Projektowe Nadzór Inwestorski Henryk Wojda, 23 - 400 Biłgoraj ul. Kochanowskiego 34, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 45000.00 oferta z najwyższą ceną: 63699.83
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.