eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Zagospodarowanie Parku Zabytkowego w Grębocicach, gm. Grębocice wg PROJEKTU PRAC KONSERWATORSKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Grębocice: Zagospodarowanie Parku Zabytkowego w Grębocicach, gm. Grębocice wg PROJEKTU PRAC KONSERWATORSKICH
Numer ogłoszenia: 19538 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie Parku Zabytkowego w Grębocicach, gm. Grębocice wg PROJEKTU PRAC KONSERWATORSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zagospodarowania parku zabytkowego w Grębocicach, gm. Grębocice wg Projektu prac konserwatorskich w zabytkowym parku położonym w m. Grębocice opracowanym przez ZIELONE OGRODY Wioletta Miodowicz-Jakubowska, ul. Obiszowska 14 2, 67-222 Jerzmanowa, polegającym na: - wykonaniu robót rozbiórkowych z wywozem odpadów, -wykonaniu utwardzonych ciągów komunikacyjnych (ścieżek) w technologii Hanse Grand lub równoważnej, -montażu elementów małej architektury (kosze na śmieci), -sadzeniu krzewów, drzew oraz bylin zgodnie z projektem szaty roślinnej, -wykonaniu trawników zgodnie z projektem szaty roślinnej, -pielęgnacji szaty roślinnej w terminie do 30.11.2009 r., Szczegółowy zakres robót określony został w Projekcie Prac konserwatorskich w zabytkowym parku w Grębocicach, przedmiarze robót , wykazie roślin do nasadzenia. Zaleca się aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie. Zamawiający wymaga aby na wykonane elementy małej architektury i wykonane nawierzchnie Wykonawca udzielił 3 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga aby na nasadzenia szaty roślinnej oraz trawniki Wykonawca udzielił 1 - rocznej gwarancji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. oraz uzyskanie zgody Projektanta. Zgodę oferent uzyskuje we własnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert tj. do 03.03.2009 r. godz. 10.00 wadium w wysokości 4 000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na konto Urzędu Gminy Grębocice: BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA oddział GRĘBOCICE konto nr 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 WPŁATA WADIUM BEZPOŚREDNIO W KASIE WW. BANKU ZAPEWNIAJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY POLKOWICE NIE SPEŁNIA WYMOGU USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ART. 45 ust. 7 Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego ul. Głogowska 3, 59 - 150 Grębocice w Kasie w godz. 800 - 1300 (nie później niż do godz. 10.00 w dniu 03.03.2009 r.). Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! 1.Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w Kasie Zamawiającego lub też gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę budżetu gminy Polkowice tj. Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 2.Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie Urzędu Gminy w Grębocicach do dnia 03.03.2009 r. do godz. 10.00. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać co najmniej następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, c)kwotę gwarancji poręczenia, d)termin ważności gwarancji poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - na wezwanie beneficjenta (Zamawiającego) nie uzupełni oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba że dający zlecenie (Wykonawcy) udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; f)gwarancja poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g)gwarancja poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h)wszelkie spory dotyczące gwarancji poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie, w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących sadzenia co najmniej 10 drzew, co najmniej 500 krzewów, wykonania minimum 1000 m2 trawnika (wymagane ilości łącznie w wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących prac o podobnym charakterze objętych niniejszym postępowaniem przetargowym - w parku zabytkowym (np. referencje) - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch różnych zadań z zakresu układania minimum 500 m2 nawierzchni utwardzonej (scieżki) typu Hanse Grand lub równoważnej, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, zarówno deliktowej, jak i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - dysponują lub będą dysponowali osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą tytuł zawodowy z zakresu ogrodnictwa, terenów zieleni (min. średnie wykształcenie), - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ (załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy), b)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zarówno deliktowej, jak i kontraktowej, na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, e)wykaz należycie wykonanych zadań (załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe) zawierający co najmniej: -wykonane, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie usługi dotyczące sadzenia co najmniej 10 drzew, co najmniej 500 krzewów, wykonania minimum 1000 m2 trawnika (wymagane ilości łącznie w wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), -wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących prac o podobnym charakterze objętych niniejszym postępowaniem przetargowym - w parku zabytkowym (np. referencje) -wykonane, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwa różne zadania z zakresu układania minimum 500 m2 nawierzchni utwardzonej (ścieżki) typu Hanse Grand (wymagane ilości łącznie w wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), f)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osobę, posiadającą tytuł zawodowy z zakresu ogrodnictwa, terenów zieleni (min. średnie wykształcenie), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. h)dokument potwierdzający posiadanie przez ww. osobę tytułu zawodowego z zakresu ogrodnictwa, terenów zieleni (min. średnie wykształcenie), itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grębocice ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grębocice ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice pok. 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.