eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › zakup i dostawa blach rynnowych, kątowych oraz kleszczy do drutu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Kielce: zakup i dostawa blach rynnowych, kątowych oraz kleszczy do drutu
Numer ogłoszenia: 195354 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa blach rynnowych, kątowych oraz kleszczy do drutu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa blach rynnowych, blach kątowych, kleszczy do drutu według asortymentu i ilości określonej w załączniku nr1 pakiet nr1-Blachy rynnowe, pakiet nr2-Blachy rynnowe, pakiet nr3-Blachy kątowe, pakiet nr4-Kleszcze do drutu. Oferta może być całościowa lub częściowa, tzn może obejmować jeden lub kilka pakietów. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93 poz.896 z późn. zm. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferta powinna być opisana w tabeli według wzoru w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3, pakiet nr4,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do specyfikacji, oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji, w przypadku oferty wspólnej ww dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do specyfikacji w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie, oświadczenie w trybie art.44 ustawy załącznik nr4 do specyfikacji, W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku oferty wspólnej ww dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. w celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.w celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający żąda informacji banku lub SKOK, polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości równej przedmiotowi zamówienia. wykonawcy mający siedzibę poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87 poz 605.W przypadku wykonawców występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego wykonawca winien dostarczyć ofertę będącą oświadczeniem woli wykonawcy, zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku-pakiet do SIWZ, dostarczyć dokument wpisu do rejestru wyrobów medycznych, deklarację zgodności potwierdzającą że oferowany sprzęt spełnia wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004r Nr 93 poz 896 z późn. zm., pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli dotyczy, aktualny katalog w języku polskim

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce ul Langiewicza 2, Pawilon A pokój 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, pokój 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: blachy rynnowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilość określona w załączniku nr1 pakiet nr1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: blachy rynnowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według asortymentu i ilości określonej w załączniku nr1 pakiet nr2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.