eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cegłów › e-Cegłów - kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Cegłów: e-Cegłów - kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów.
Numer ogłoszenia: 195338 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cegłów , ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, faks 025 759 59 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: e-Cegłów - kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów. Istotą projektu jest kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych w Gminie Cegłów zgodnie z założeniami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, integracja wymiany informacji i danych pomiędzy Urzędem Gminy Cegłów a jego jednostkami organizacyjnymi a także podmiotami zewnętrznymi, dzięki zakupowi i wdrożeniu systemów back-office (16 niezależnych systemów i 9 systemów zależnych i umiejscowionych w strukturze back-office), zintegrowaniu z systemami zewnętrznymi, modernizacji serwisu www, wdrożenie w budynku Urzędu Gminy inteligentnych systemów zarządzania (system zarządzania zużyciem energii - inteligentne sterowanie ogrzewaniem, system sygnalizacji włamania i kontroli dostępu, system monitoringu wraz z alarmem, mierzenie liczby interesantów oraz czasu ich obsługi), a także tworzenie społeczeństwa informacyjnego (5 publicznych punktów dostępu do Internetu) dzięki zwiększeniu dostępu do Internetu dla mieszkańców Gminy. 2.Zakres podmiotowy projektu obejmie następujące instytucje publiczne 1)Urząd Gminy Cegłów ul. Tadeusz Kościuszki 4, 05-319 Cegłów 2)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cegłowie, ul. Tadeusz Kościuszki 4, 05-319 Cegłów 3)Gminna Biblioteka Publiczna w Cegłowie, ul. Piłsudskiego 22, 05-319 Cegłów 4)Zespół Szkolny w Cegłowie, ul. Poprzeczna 27 05-319 Cegłów, w skład którego wchodzą a)Publiczne Gimnazjum, b)Publiczna Szkoła Podstawowa, c)Publiczne Przedszkole, d)Ośrodek Wychowania Przedszkolnego 5)Zespół Szkolny w Piasecznie, Piaseczno 152. 05-319Cegłów ; w skład którego wchodzą a)Publiczna Szkoła Podstawowa prowadząca nauczanie w klasach I - III, b)Publiczne Przedszkole W ramach projektu przewidziano następujące działania (zakres przedmiotowy): 3.Informatyzacja Urzędu Gminy Cegłów wraz z powiązanymi jednostkami organizacyjnymi (integracja wymiany danych). Wszystkie jednostki organizacyjne ze szczególnym uwzględnieniem Urzędu Gminy Cegłów zostaną powiązane w sieć informatyczną, o wzajemnych powiązaniach i funkcjach pozwalających na integrację systemów informatycznych oraz aplikacji wspomagających pracę poszczególnych jednostek. Ponadto, uporządkowany system informatyczny zapewni stabilność danych i wysoki poziom ich bezpieczeństwa, właściwy przepływ informacji oraz centralny system archiwizacji danych, w zautomatyzowany sposób, na poziomie serwera danych. Cały system będzie w pełni skalowalny i umożliwiający swobodną zmianę architektury w zależności od potrzeb lub czynników związanych z rozwojem technologii informatycznej. Dla realizacji tego działania niezbędna jest modernizacja dostępnej sieci - w szczególności okablowania strukturalnego oraz szereg prac wdrożeniowych wymagających między innymi uruchomienia systemu backupu, instalacji urządzeń aktywnych i sieci WiFi w Urzędzie, połączenia systemu z systemem monitoringu, sterowania ogrzewaniem, systemów dostępowych, systemu obsługi PIAP oraz instalacji i obsługi centrali telefonicznej VoIP. Informatyzacja na poziomie Urzędu Gminy Cegłów obejmie pod względem technicznym następujące elementy: -klimatyzowana serwerownia zabezpieczona systemem monitoringu i kontrolą dostępu, -3 serwery fizyczne z systemem operacyjnym i możliwościami wirtualizacji, -macierz dyskowa, -system backupu, -modernizacja okablowania strukturalnego, -instalacja centrali telefonicznej z systemem VoIP, -instalacja urządzeń aktywnych i sieci wi-fi w wybranym pomieszczeniu, -migrację obecnych danych systemowych na nowy sprzęt. W ramach systemu informatycznego zostaną zakupione -komputery do obsługi i użytkowania systemu (30 stanowisk), przeznaczone do zarządzania systemem oraz pracy roboczej użytkowników systemu, -laptopy prezentacyjne (4 sztuki) dla kadry zarządzającej (niezbędne do prawidłowego zarządzania pracą Urzędu i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego, pozostawania w kontakcie z Urzędem podczas nieobecności ww. osób, zachowania płynności pracy i przepływu dokumentów, a także jako sprzęt wspomagający w czasie wyborów, zebrań i spotkań poza Urzędem Gminy) z elementami systemu konferencyjnego. - infopanele (2 sztuki) - czyli ekrany LCD o przekątnej 32-62 cale. Zadaniem urządzenia jest prezentowanie treści przekazywanych do terminala przy użyciu dedykowanego oprogramowania. Urządzenia będą wykorzystywane zarówno do celów informacyjnych w Urzędzie Gminy jak i do celów prezentacyjnych (informacje z życia gminy Cegłów, transmisje obrad Rady Gminy, przebiegu i etapów inwestycji, ogłoszenia, przebieg procedury przetargowej). W okresie realizacji projektu będzie to jednocześnie element promocji treści dotyczących projektu i współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa. Cały system będzie miał dostęp do Internetu zabezpieczony poprzez systemy antywirusowe oraz firewall. W ramach projektu, w Urzędzie Gminy możliwe będzie korzystanie z sieci Wi-Fi. Sieć bezprzewodowa zapewni kadrze zarządzającej Gminą dostęp do danych w wybranych pomieszczeniach UG. Pozwoli to na bardziej efektywne prowadzenie zebrań z mieszkańcami, prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów i usług oraz prowadzenie spotkań z urzędnikami. Technologia bezprzewodowego dostępu do sieci UG jest w pełni bezpieczna, dane są zaszyfrowane co gwarantuje ich bezpieczeństwo. W szczególnych wypadkach kontrolowany dostęp do sieci mogą otrzymać upoważnienie goście UG. Realizacja inwestycji zapewni ustandaryzowanie całej infrastruktury informatycznej i wymiany informacji, bezawaryjną pracę systemu, efektywną pracę w urzędzie i w jednostkach organizacyjnych gminy, dzięki zapewnieniu sprawnej łączności i komunikacji między tymi podmiotami, bezproblemowe wypełnianie zobowiązań sprawozdawczych Urzędu i jednostek organizacyjnych wobec zewnętrznych podmiotów administracyjnych, sprawną obsługę interesantów, lepszą efektywność pracy dzięki osiągnięciu oszczędności czasu pracy. Ponadto, efektem realizacji inwestycji będzie zapewnienie bezpieczeństwa danych (w tym danych wrażliwych Wydziału Ewidencji Ludności) dzięki zastosowaniu firewall, archiwizacji danych oraz monitoringu budynku i kontroli dostępu do pomieszczeń. 4.Komunikacja z jednostkami zewnętrznymi. Modernizacja systemu informatycznego opisanego powyżej pozwoli na wymianę danych oraz umożliwi scentralizowaną sprawozdawczość jednostek organizacyjnych powiązanych z Urzędem Gminy Cegłów, tj. Gminnego Ośrodka Społecznego, Gminnej Biblioteki Publicznej, szkół oraz z podmiotami zewnętrznymi. 5. Do systemu informatycznego zostaną wprowadzone poprzez zakup oprogramowania, następujące pakiety wymiany informacji i danych: 1)Integracja Urzędu Gminy Cegłów i 6 jednostek organizacyjnych Urzędu, na poziomie transferu i wymiany pakietów danych dotyczących planów i sprawozdań finansowych, w formie elektronicznej (mail z bezpośrednim wczytaniem danych do systemu finansowo-księgowego) lub w formie bezpośredniego zapisu danych na serwerze danych (z wykorzystaniem usług sieciowych). 2)Wdrożenie systemu obiegu dokumentów Urzędu o zintegrowaną obsługę jednostek organizacyjnych. Zakładane jest wprowadzenie integracji na poziomie obsługi kancelaryjnej. 3)Integracja istniejącego systemu obiegu dokumentów Urzędu z Biuletynem Informacji Publicznej BIP(na poziomie publikacji artykułów przygotowanych w ISOD), z możliwością obsługi przez personel jednostek organizacyjnych pod nadzorem Urzędu Gminy oraz dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Zamówień Publicznych z Biuletynem Informacji Publicznej. 4)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Aukcji Elektronicznych z Biuletynem Informacji Publicznej. 5)Integracja istniejącego systemu obiegu dokumentów z platformą ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) 6)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Podatki i Opłaty z istniejącym systemem obiegu dokumentów i powiązanego z obsługą decyzji podatkowych. 7)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Ewidencji Ludności z platformą PESEL2. 8)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Ewidencji Ludności z platformą ZMOKU. 9)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Ewidencji Ludności z platformą ePUAP. 10)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych z Elektroniczną Skrzynką Podawczą. 11)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Finanse-Księgowość z systemem Besti@(w zakresie wymiany budżetu oraz planów finansowych oraz sprawozdawczości. Wymiana ta ma się odbywać dwukierunkowo) 12) Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Finanse-Księgowość z systemem SJO Besti@ (w zakresie wymiany budżetu oraz planów finansowych oraz sprawozdawczości). 13)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Finanse-Księgowość z systemem Sigma Vulcan (w zakresie sprawozdań finansowych). 14)W ramach integracji systemów zostanie też przeprowadzone wdrożenie w zakresie integracji kiosków PIAP, pozwalających na dostęp do platformy ePUAP, Elektronicznej Skrzynki Podawczej, e-podatków oraz e-odpadów jako rozwiązanie systemowe zwiększające możliwości funkcjonalne zakupionych kiosków PIAP. 15)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu płatności elektronicznych z systemem Podatkowym. 16)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu płatności elektronicznych z systemem Elektronicznej Skrzynki Podawczej. Inne pośrednio powiązane elementy systemu integracji systemów zewnętrznych w szczególności powiązanych z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Cegłów, wchodzące w skład systemu (BackOffice) obejmują takie elementy systemu elektronicznej wymiany danych jak: 1)Migracja wszystkich danych z istniejącego systemu finansowo-księgowego obejmującego finanse księgowość, kadry płace, podatki itp.do nowego systemu finansowo księgowego. 2)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Finanse-Księgowość z istniejącym systemem obiegu dokumentów (obsługa Faktur VAT, Umów). 3)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu przepływu pracy (workflow), systemu Wspomagania Decyzji n z istniejącym systemem obiegu dokumentów. 4)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Dodatki Mieszkaniowe z Ewidencją Ludności. 5)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Stypendia z Ewidencją Ludności. 6)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Wyborcy z Ewidencją Ludności. 7)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Gospodarka Nieruchomościami z systemem Finanse-Księgowość. 8)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Windykacja i Egzekucja Należności Podatkowych z systemem Finanse-Księgowość oraz Podatki i Opłaty. 9)Dostawa, wdrożenie oraz integracja systemu Środki Trwałe z systemem Finanse-Księgowość. 10)Wdrożenie mechanizmu mierzenia liczby interesantów oraz czasu ich obsługi w oparciu o system obiegu dokumentów powiązanych z systemem kiosków PIAP. 6.Serwis www Obecny serwis informacyjny www ma pozostać w niezmienionym układzie, jednakże docelowo zostanie wzbogacony o dodatkowe elementy funkcjonalne pozwalające na integrację systemu informatycznego i strony www. Zostaną wprowadzone m. in. proste systemy komunikacji z interesariuszami i mieszkańcami gminy, takie jak: Kanał RSS (Really Simple Syndication) , Newsletter, BIP z modułem aukcji, moduł PUP. 7.Utworzenie Publicznych Punktów Dostępu do Internetu (PIAP) w Urzędzie Gminy Cegłów W ramach realizowanego projektu zostanie uruchomionych 5 kiosków PIAP (Public Internet Access Point). Kioski PIAP będą to placówki wyposażone między innymi w stanowiska komputerowe ze stałym łączem internetowym, umożliwiające dostęp do Internetu dla wszystkich bez wyjątku obywateli. Zlokalizowane one będą w miejscach publicznie dostępnych (w 2 placówkach edukacyjnych, Gminnym Ośrodku Zdrowia, Gminnej Bibliotece Publicznej, Urzędzie Gminy), aby zapewnić swobodny i powszechny dostęp dla potencjalnych użytkowników. W miejscach tych mieszkańcy gminy będą mogli nieodpłatnie korzystać z dostępu do Internetu, z zachowaniem warunków, zgodnych z wytycznymi Prezesa UKE. Obsługa tych punktów pomagać będzie również w stawianiu pierwszych kroków w sieci osobom, które nie mają wiedzy ani umiejętności korzystania z Internetu, którym w sytuacjach tego wymagających udzielą pomocy asystenci PIAP. W wyniku realizacji inwestycji poprawie ulegnie komunikacja z mieszkańcami dzięki modernizacji serwisu www, udostępnieniu punktów PIAP oraz umieszczeniu na terenie Gminy dwóch billboardów z aktualnymi informacjami dot. funkcjonowania gminy. Działania te wpłyną jednocześnie na zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu, dzięki udostępnieniu możliwości bezpłatnego korzystania z Internetu w budynkach użyteczności publicznej. Ponadto, uruchomione zostaną usługi on-line (6 utworzonych aplikacji/usług on-line, 50 usług na poziomie interakcja, 40 usług na poziomie dwustronna interakcja, 20 usług on-line na poziomie transakcja, 4 usługi na poziomie - informacja). 8.Wdrożenie w budynku Urzędu Gminy Cegłów inteligentnych systemów zarządzania Planowany do realizacji projekt zakłada wdrożenie: 1)Systemu zarządzania zużyciem energii w zakresie sterowania ogrzewaniem. Biorąc pod uwagę efektywne czynniki wdrożenia nowoczesnych systemów zarządzania zużyciem energii zdecydowano się na wdrożenie systemu sterowania ogrzewaniem poprzez kontrolę systemu nad grzejnikami zlokalizowanymi w obiekcie. Jest to bardzo efektywny system kontroli energii cieplnej polegający na instalacji bezprzewodowych regulatorów sterowania pracą grzejników. Regulator przesyła informację do bezprzewodowych elementów wykonawczych systemu, które regulując przepływ wody grzewczej, utrzymują temperaturę powietrza na określonym poziomie w zadanych przedziałach czasowych. 2)Systemu sygnalizacji włamania i kontroli dostępu. Wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania w zakresie sygnalizacji włamania i kontroli dostępu do budynku i jego części wymaga zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, efektywności i zaawansowania technicznego. System zakłada w zakresie swoich podstawowych funkcji -Obsługę od 8 do 128 programowalnych wyjść przewodowych i bezprzewodowych, -Wbudowany dwukierunkowy interfejs bezprzewodowy 868 MHz, -Możliwość podziału systemu na 32 strefy, -Wbudowany komunikator GSM/GPRS z funkcjami monitoringu, powiadamiania i zdalnego sterowania, -Obsługa systemu przy pomocy manipulatorów LCD, klawiatur strefowych, pilotów i kart zbliżeniowych oraz zdalnie z użyciem komputera lub telefonu komórkowego, -64 niezależne timery do automatycznego sterowania, -Funkcje kontroli dostępu i automatyki, -Pamięć 22527 zdarzeń z funkcją wydruku, -Obsługa do 240+8+1 użytkowników. 3)System monitoringu i alarmowy z udziałem telewizji przemysłowej Podstawowe elementy systemu wizyjnego to: -Oprogramowanie rejestrujące cyfrowy obraz pochodzący z kamer IP o wysokiej rozdzielczości cyfrowy pracujący na sprzętowych serwerze. -jednoczesny zapis obrazu pochodzący maksymalnie z 64 kamer IP, -megapixelowe kamery kolorowe video w strefach monitoringu wizyjnego o rozdzielczości 1280x720 i czułości 0,1 lx (bez IR) lub 0 lux (IR włączone), konfigurowalne za pomocą menu w zakresie parametrów obrazu oraz ogniskowej Całość wdrożonego systemu monitoringu oraz kontroli dostępu zapewni bezpieczeństwo danych, mienia oraz osób przebywających na terenie Urzędu oraz zapewni kontrolę w zakresie praw dostępu użytkowników do wydzielonych stref. Jednocześnie dzięki podjętym działaniom zapewni wysoki poziom zarządzania na poziomie infrastruktury budynku i jej ochrony. Wyżej wymienione systemy stanowić będą Platformę Programowo-Sprzętową (PPS)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 32.35.12.00 - Ekrany 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.33.32.00 - Kamery wideo .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30000,00 (trzydzieści tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, przedmiotem którego była dostawa i wdrożenie system informatycznego złożonego co najmniej z modułu finansowo księgowego, wymiar podatków i opłat lokalnych, księgowości i windykacji podatkowej rejestr umów, rejestr faktur, dodatków mieszkaniowych, kadr i płac wraz z migracją danych, przy czym wdrożenie obejmowało co najmniej 10 użytkowników wewnętrznych. Wartość zamówienia wynosiła co najmniej 300 000 złotych brutto. Co najmniej dwie roboty budowlane, przedmiotem których była modernizacja infrastruktury sieciowej wraz z instalacją elektryczną oraz instalacją telefoniczną wraz z dostawą infrastruktury sprzętowej (serwery, macierz dyskowa, zestawy komputerowe) wraz z oprogramowaniem dedykowanym (systemy operacyjne, bazodanowe) oraz wykonaniem systemu monitoringu wizyjnego i okablowania strukturalnego oraz dostawą tablic interaktywnych. Wartość każdego z projektów wynosiła co najmniej 600 000 złotych brutto. Co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie punktów dostępowych wraz z oprogramowaniem zarządzającym komunikującym się z punktami dostępowymi oraz przełącznikami sieciowymi poprzez interfejs API na kwotę 20 000 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: W zakresie spełniania warunku, o którym mowa w ust. 2o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący minimalnie następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia: tj. co najmniej: - jedną osobę posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika/koordynatora projektu teleinformatycznego, polegającego na budowie sieci teleinformatycznej i elektrycznej - potwierdzone udziałem w co najmniej 2 zamówieniach o wartości 300 000,00 (trzysta tysięcy) każdy; - dwie osoby posiadające certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego rozwiązania uprawniające do budowy certyfikowanej sieci strukturalnej; - jedną osobę posiadającą uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalnościach: telekomunikacyjnej, elektrycznej, - jedną osobę posiadającą uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla Kierownika Budowy w specjalnościach: telekomunikacyjnej, elektrycznej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 800000,00zł (słownie: osiemset tysięcy), oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (posiada opłaconą polisę) w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1000000,00 złotych (słownie: jeden milion)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: -działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub -opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub -innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.1. Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.