eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Usługi transportowo-sprzętowe świadczone ptzy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Żary: Usługi transportowo-sprzętowe świadczone ptzy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 19531 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski, Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, fax 068 4790601.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowo-sprzętowe świadczone ptzy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowo - sprzętowe świadczone przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych z podziałem na zadań: Zadanie 1. Wynajem samochodu z kierowcą o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową / oprócz kierowcy / z narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonywania robót przy bieżącym utrzymaniu dróg. Warunki i zakres realizacji Zadania 1: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, -Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego. Zadanie 2. Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 8 ton. Zadanie 3. Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 20 ton. Warunki i zakres realizacji zadania 2. 3: Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju. Zadanie 4. Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg. Warunki i zakres realizacji Zadania 4: a. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, b. czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, c. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. d. Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. e. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, f. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego Zadanie 5 Usługi świadczone równiarką przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Żarskiego. Warunki i zakres realizacji zadania 5. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie Zadanie 6; Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz Trzebiel, Żary. Zadanie 7; Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 6 i 7 - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 8. Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 8: - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.15.00 - 60.11.15.00 Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Kod CPV wg słownika 2008: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego dotyczących warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego, o których mowa w ppkt 1) lit. od b. do d., muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki, d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, e. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. f. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, g. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 5) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę na wybrane zadania ( zamawiający nie ogranicza liczy zadań). 6) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 7) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 1 dla każdego zadania b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo e. parafowany wzór umowy f. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. b, c przedstawia każdy z tych Wykonawców. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 lit. c, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 tiret 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. Pozostałe dokumenty ( pkt. 2 tiret 2 ) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 4) Brak poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5 pok. nr 210..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem samochodu z kierowcą o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową / oprócz kierowcy / z narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonywania robót przy bieżącym utrzymaniu dróg..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu z kierowcą o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową / oprócz kierowcy / z narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonywania robót przy bieżącym utrzymaniu dróg. Warunki i zakres realizacji Zadania 1: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, -Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 8 ton..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 8 ton. Warunki i zakres realizacji zadania 2. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 20 ton..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 20 ton. Warunki i zakres realizacji zadania 3: Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg. Warunki i zakres realizacji Zadania 4: a. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, b. czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, c. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. d. Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. e. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, f. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi świadczone równiarką przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Żarskiego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone równiarką przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Żarskiego Warunki i zakres realizacji zadania 5. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz Trzebiel, Żary..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz Trzebiel, Żary. Warunki i zakres realizacji zadania 6, - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 7 - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 8: - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.