eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Remonty budynków Domów Ludowych na terenie Gminy Wola Krzysztoporska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Wola Krzysztoporska: Remonty budynków Domów Ludowych na terenie Gminy Wola Krzysztoporska
Numer ogłoszenia: 195308 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, fax (044) 61-63-960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków Domów Ludowych na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga złożenia ofert częściowych na wykonanie następujących części zamówienia: Część I - Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Gomulinie - Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Oprzężowie - Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Jeżowie Cześć II Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Stradzewie Cześć III Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Glinie 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest/są: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: - Dom Ludowy w Gomulinie: poz. 32,33,34,39 - Dom Ludowy w Oprzężowie: poz. 37,38,39,45 - Dom Ludowy w Jeżowie: poz. 8 Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. CZEŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów, ścian oraz dachu. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Poz. 1,2,8,9,10,11,12,14,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,42,64,65 Pozostałe pozycje przedmiaru nie podlegają wycenie. CZĘŚĆ III: Przedmiotem zamówienia jest wymiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Poz. 1,2,3 Poz. 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,24,25,26,2728 Pozostałe pozycje przedmiaru nie podlegają wycenie. 3. Wykonane roboty powinny być zgodne ze: 1) Dotyczy części I: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą -załącznik nr 6a (Dom Ludowy w Gomulinie) b) pozwoleniem na budowę decyzja nr 655/2008 z dnia 08.08.2008 r. c) projektem architektoniczno - budowlanym - załącznik nr 6 b (Dom Ludowy w Gomulinie) d) przedmiarem robót - załącznik nr 6c (Dom Ludowy w Gomulinie) e) zestawieniem graficznym - załącznik nr 6d (Dom Ludowy w Gomulinie) f) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą- załączniki nr 7a ( Dom Ludowy w Oprzeżowie) g) przedmiarem robót - załącznik nr 7b ( Dom Ludowy w Oprzężowie) h) zestawieniem graficznym - załącznik nr 7 c (Dom Ludowy w Oprzężowie) i) opisem technicznym- załącznik nr 7 d (Dom Ludowy w Oprzężowie) j) pozwoleniem na budowę decyzja nr 99/2008 z dnia 21.02.2008 r. k) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą - załącznik nr 8a ( Dom Ludowy w Jeżowie) l) projektem architektoniczno - budowlanym - załącznik nr nr 8b ( Dom Ludowy w Jeżowie) ł) przedmiarem robót - załącznik nr 8c ( Dom Ludowy w Jeżowie) m) pozwoleniem na budowę decyzja nr 653/2008 z dnia 08.08.2008 r. Dokumenty wymienione w pkt 3.1) b),j),m) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:00 do dnia otwarcia ofert. 2) Dotyczy części II: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 9a ( Dom Ludowy w Stradzewie) b) opisem technicznym - załącznik nr 9 b ( Dom Ludowy w Stradzewie) c) informacją bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy - załącznik nr 9 c ( Dom Ludowy w Stradzewie) d) projektem budowlanym- załącznik nr 9 d ( Dom Ludowy w Stradzewie) e) pozwoleniem na budowę decyzja nr 116/2008 z dnia 27.02.2008 r. f) przedmiarem robót załącznik nr 9 e ( Dom Ludowy w Stradzewie) Dokumenty wymienione w pkt 3.2) e) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:00 do dnia otwarcia ofert. 3) Dotyczy części III: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 10a ( Dom Ludowy w Glinie) b) projektem architektoniczno - budowlanym - załącznik nr 10 b (Dom Ludowy w Glinie) c) przedmiarem robót załącznik nr 10 c ( Dom Ludowy w Glinie) d) pozwoleniem na budowę decyzja nr 661/2008 z dnia 11.08.2008 r. e) planem zagospodarowania, elewacje - załącznik nr 10 d ( Dom Ludowy w Glinie) f) projektem technicznym Dokumenty wymienione w pkt 3.3) d), f) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:00 do dnia otwarcia ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca powinien posiadać uprawnienie do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Dotyczy części I a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa i montaż okien), za kwotę nie mniejszą 50 000,00 zł brutto każda. b) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa. Dotyczy części II a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia ( roboty przy wznoszeniu i rozbudowie budynków) za kwotę nie mniejszą 40 000,00 zł brutto każda. b) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa. Dotyczy części III a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia ( roboty przy wznoszeniu i rozbudowie budynków) za kwotę nie mniejszą 80 000,00 zł brutto każda. b) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowy opis dla wykonawców: zgodnie z pkt 2 1.5 Warunki dodatkowe: Zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: Część I - 63 dni od daty zawarcia umowy Część II - 63 dni od daty zawarcia umowy Część III - 63 dni od daty zawarcia umowy b) 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i protokołu odbioru wykonywanych robót c) okres gwarancji liczony od daty dokonania ostatecznego odbioru robót budowlanych: - stolarka okienna min. 60 miesięcy (dla części I) - pozostały zakres robót 36 miesięcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Kosztorysy ofertowe dla każdej części oddzielnie. Dla części I Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów oddzielnie dla: - Domu Ludowego w Gomulinie - Domu Ludowego w Oprzeżowie - Domu Ludowego w Jeżowie B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- załącznik nr 3 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie -załącznik nr 4 C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawniania osoby, która będzie kierowała pracami budowlanym: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem lub dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska pok. 11 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Gomulinie. Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Oprzężowie. Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Jeżowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: - Dom Ludowy w Gomulinie: poz. 32,33,34,39 - Dom Ludowy w Oprzężowie: poz. 37,38,39,45 - Dom Ludowy w Jeżowie: poz. 8 Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Stradzewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów, ścian oraz dachu. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Poz. 1,2,8,9,10,11,12,14,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,42,64,65 Pozostałe pozycje przedmiaru nie podlegają wycenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Glinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Poz. 1,2,3 Poz. 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,24,25,26,2728 Pozostałe pozycje przedmiaru nie podlegają wycenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.