Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-11
Pułtusk: Dostawa paliw płynnych i produktów ropopochodnych.
Numer ogłoszenia: 195264 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6925251, 6925252, faks 0-23 6922722.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych i produktów ropopochodnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych i produktów ropopochodnych:Zadanie1: Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania do zbiorników pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy: 1. olej napędowy- 160 000 l, 2. benzyna bezołowiowa 95Pb - 1000 l.Zadanie 2 : Dostawa oleju opałowego do recyklera UPZA 1000 - 5000 l.Zadanie 3:Dostawa : olejów silnikowych - 600 l, olejów przekładniowych 400l, olejów hydraulicznych - 800 l, płynów do chłodnic - 700l, płynów hamulcowych - 200l, płynów do spryskiwaczy - 200l, wody destylowanej - 135 l,smarów ŁT43- 170 kg.Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania do zbiorników pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Pułtusk.Olej opałowy, płyny, woda destylowana i smary - dostawa na bazę zakładu w Pułtusku ul.Rybitew 32 na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Jeżeli zajdzie potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego, zostanie ono udzielone z wolnej ręki i nie może przekraczać 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.00-9, 09.21.11.00-2, 09.21.16.50-2, 09.21.16.00-7, 09.13.40.00-7, 09.13.21.00-4, 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przy zmianie cen spowodowanych zmianą cen u producenta paliw, musi być zachowana różnica między ceną sprzedaży a ceną na dystrybutorach, o której mowa w pkt.2 ogólnych warunków umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ppuk-pultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, poniedziałek- piątek 7-15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, sekretariat czynny poniedziałek - piątek 7-15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania do zbiorników pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej napędowy - 160 000l,benzyna bezołowiowa - 1000 l,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju opałowego do recyklera UPZA 1000..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej opałowy - 5000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa olejów, płynów, wody destylowanej i smarów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oleje silnikowe- 600 l, oleje przekładniowe- 400l, oleje hydrauliczne-800 l, płyny do chłodnic- 700l, płyny hamulcowe- 200l, płyny do spryskiwaczy -200l, woda destylowana- 135l,smaryŁT43- 170kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.00-9, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.16.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Przygot., wyd. posiłków dzieciom do czasu podjęcia nauki w szk. podst., uczniom do czasu uk. szk. ponadpodst. i os. dorosłym z ter. m-ta i g-ny P-sk wraz z dow. do m-ca zam. wskaz. przez Zam. w 2024r.
- Przygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2024r.
- Dostawy antybiotyków do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Wykonanie badań laboratoryjnych i diagnostycznych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W Pułtusk-Bulkowo-Skórznice-Gąsiorowo w m. Skórznice
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup specyfików olejowo-smarowych
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych (flotowych) do samochodów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA na stacjach paliw na terenie całego kraju
- Dostawa oleju opałowego.
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.