eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej napadu, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków w czterech budynkach będących w administrowaniu Zarządu T

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Słupsk: Wykonanie przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej napadu, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków w czterech budynkach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4.
Numer ogłoszenia: 195249 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej napadu, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków w czterech budynkach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie comiesięcznych przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej, centralnego ogrzewania (bez kotła gazowego) oraz ciepłej wody i klimatyzacji i klimatyzacji w budynku Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków i instalacji elektrycznej, alarmowej w Kaplicy, a także przeglądy i konserwacja instalacji elektrycznej, alarmowej i napadu oraz urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych toalet publicznych na Skwerze im. PCK przy ul. Małcużyńskiego i przy ul. Piekiełko w Słupsku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100) w terminie do dnia 12 listopada 2009r. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK PEKAO S.A. O/Słupsk Nr 80124037701111000040698322.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt. 1, 2, 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kserokopią poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia takich jak: a) koncesja MSWiA, b) licencja dla każdego pracownika osobno, c) uprawnienia do montażu systemów alarmowych w klasie SA 3, SA 4, d) świadectwo bezpieczeństwa osobowego, e) uprawnienia SEP do 1 kW, stanowiącym załącznik nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - usuwanie awarii stawka za roboczogodzinę - 20
  • 3 - koszty zaopatrzenia i instalacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr.Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr.Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.