eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup i dostawa materiału do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Zawiercie: Zakup i dostawa materiału do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 195216 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax 032 6710773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.pzd.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiału do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009 w ilości do 10.000 Mg zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy piasku będą realizowane na Obwód Drogowy Nr 1 w Kądzielowie/Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, Obwód Drogowy Nr 2 w Pilicy ul. Żarnowiecka 47 i Obwód Drogowy Nr 3 w Szekocinach ul. Włoszczowska 2a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W/w zostaną uznane za spełnione , jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A; 2 i 2A; 3 i 3A do SIWZ), - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), - oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują, - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji) W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.pzd.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie - Sekretariat pok. 302 /III-piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach w sezonie zimowym 2008/2009 na teren Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie w ilości do 4.000 Mg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009 w ilości do 4.000 Mg zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy piasku będą realizowane na Obwód Drogowy Nr 1 w Kądzielowie/Zawierciu ul. Obrońców Poczty Gdańskiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach w sezonie zimowym 2008/2009 na teren Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy w ilości do 3.000 Mg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009 w ilości do 3.000 Mg zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy piasku będą realizowane na Obwód Drogowy Nr 2 w Pilicy, ul. Żarnowiecka 47..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach w sezonie zimowym 2008/2009 na teren Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach w ilości do 3.000 Mg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2008/2009 w ilości do 3.000 Mg zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy piasku będą realizowane na Obwód Drogowy Nr 3 w Szczekocinach, ul. Włoszczowska 2a..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.