eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w 2012r. i 2013r. w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Aleksandrów Kujawski: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w 2012r. i 2013r. w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 195208 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim , ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2826154, 509379876, faks 54 2826154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w 2012r. i 2013r. w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w 2012r. i 2013r. w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim: W roku 2012 1) Dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, pracujących, w tym niepełnosprawnych usługa realizowana będzie w formie dwudniowych warsztatów w trzech grupach: - dwie grupy liczące po 12 osób, - jednej liczącej 10 osób łącznie 34 uczestników. Zleceniobiorca zapewni łącznie 36 godzin doradztwa zawodowego (6 godzin zegarowych na jeden dzień, w tym dwie 15 minutowe przerwy). Czas trwania doradztwa dla każdej z grup - dwa dni. 2)Dla 8 rodziców z dzieckiem niepełnosprawnym usługa realizowana będzie w formie jednodniowego warsztatu w wymiarze 8 godzin zegarowych, - w tym dwie 15 minutowe przerwy. Termin: czerwiec- lipiec 2012r. W roku 2013 1) Dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, pracujących, w tym niepełnosprawnych usługa realizowana będzie w formie dwudniowego warsztatu w trzech grupach liczących po 13 osób, łącznie 39 uczestników. Zleceniobiorca zapewni łącznie 36 godzin zegarowych (6 godzin zegarowych na jeden dzień, w tym dwie 15 minutowe przerwy). Czas trwania doradztwa dla każdej z grup - dwa dni. 2) Dla 8 rodziców z dzieckiem niepełnosprawnym usługa realizowana będzie w formie jednodniowego warsztatu w wymiarze 8 godzin zegarowych, w tym dwie 15 minutowe przerwy. Termin: styczeń - luty 2013r. Usługa odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z miejscem świadczenia usług. Miejsce wykonania usługi: Aleksandrów Kujawski. Program zajęć z doradcą zawodowym powinien uwzględniać w zakresie minimalnym: poruszanie się na rynku pracy, poszukiwanie ofert pracy, przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, opracowanie dokumentów aplikacyjnych, określenie indywidualnych predyspozycji zawodowych. Celem doradztwa zawodowego jest pomoc uczestnikom w poruszaniu się na rynku pracy, zdobycie umiejętności kontaktu z pracodawcą (z uwzględnieniem perspektywy niepełnosprawności), nauka tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą. Wykonawca w okresie realizacji zadania będzie odpowiedzialny za: 1)Prowadzenie listy obecności uczestników. 2)Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego wymiar godzin i temat zajęć edukacyjnych. 3)Opracowanie szczegółowego programu warsztatów zajęć z doradcą zawodowym oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników. 4)Dokumentowania przebiegu warsztatów za pomocą zdjęć. 5)Wydanie zaświadczeń o ukończeniu przez beneficjentów zajęć z doradcą zawodowym. 6)Koordynację oraz nadzór nad realizowanymi zadaniami. 7)Oznaczenie wszystkich dokumentów, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, udostępnionymi przez Zleceniodawcę. 8)Bieżącą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. 9)Zapewnienie cateringu podczas doradztwa obejmującego: - gorąca kawa i herbata, - 4 rodzaje ciastek, - 2 rodzaje soków, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną. 10)Dostarczenie po zakończeniu zajęć z doradcą zawodowym następujących dokumentów: - listy obecności uczestników, -kserokopii wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie przez beneficjentów zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, - dziennika zajęć zawierającego tematy, wymiar godzin, - kserokopii materiałów szkoleniowych wydanych uczestnikom, - ankiet ewaluacyjnych, - płyt ze zdjęciami wykonanymi podczas warsztatów. Osoba świadcząca doradztwo zawodowe musi mieć ukończone studia wyższe na kierunku doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. Wykonawca będzie proszony o złożenie programu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnisienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną usługę udzielania doradztwa zawodowego dla osób objętych pomocą społeczną z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru usług itp.)- załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • co najmniej jednym doradcą zawodowym posiadającym wykształcenie wyższe na kierunku doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o wzór załącznik 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej 1) harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy prowadzący doradztwa zawodowego ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić doradztwa w danym terminie, 2) osoby prowadzącej doradztwo zawodowe, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa między Wykonawcą a osobą prowadzącą doradztwo zawodowe lub kiedy osoba prowadząca doradztwo z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowa osoba prowadząca doradztwo musi spełniać wymagania co najmniej takie jak w składanej ofercie 3) przekształcenia lub zmiany siedziby którejkolwiek ze stron umowy- 4) zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu spotkań, gdy liczba beneficjentów zainteresowanych doradztwem będzie mniejsza niż planowana w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Słowackiego 8 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Słowackiego 8 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak, projekt systemowy Moja szansa na niezależność Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.