Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Mniów: Opracowanie projektów budowlanych na budowę chodników
Numer ogłoszenia: 195167 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, tel. +48 41 3737002, fax +48 41 3737004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych na budowę chodników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych na następujące zadania: Zadanie nr 1 Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 74 w m. Mniów na odcinku od km 60+540 do km 61+122 Zadanie nr 2 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0463T odcinek przez wieś Pieradła od km 2+370 do km 2+520 tj. o dł. 150 mb. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0467T odcinek Pieradła - Zaborowice od km 1+325 do km 3+425 tj. o dł. 2100 mb. Zadanie nr 3 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0469T odcinek Pępice - Cierchy od km 4+415 do km 6+165 tj. o dł. 1750 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót projektowych w ciągu ostatnich trzech lat o podobnym charakterze oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, polegający na wykonaniu kompletnej dokumentacji technicznej na min. 3 zadania w zakresie robót podobnym do zamówienia, a potwierdzenie winno zawierać zakres robót projektowych oraz wartość zadania. e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, f) kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, g) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność pracowników wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert, h) oświadczenie, że oferent zapoznał się szczegółowo z warunkami przetargu i z warunkami zawarcia umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy w Mniowie ul. Centralna 9; 26-080 Mniów pok. Nr 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mniowie ul. Centralna 9, pokój Nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 74 w m. Mniów na odcinku od km 60+540 do km 61+122.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 74 w m. Mniów na odcinku od km 60+540 do km 61+122.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0463T odcinek przez wieś Pieradła od km 2+370 do km 2+520 tj. o dł. 150 mb. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0467T odcinek Pieradła - Zaborowice od km 1+325 do km 3+425 tj. o dł. 2100 mb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0463T odcinek przez wieś Pieradła od km 2+370 do km 2+520 tj. o dł. 150 mb. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0467T odcinek Pieradła - Zaborowice od km 1+325 do km 3+425 tj. o dł. 2100 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0469T odcinek Pępice - Cierchy od km 4+415 do km 6+165 tj. o dł. 1750 mb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0469T odcinek Pępice - Cierchy od km 4+415 do km 6+165 tj. o dł. 1750 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.