eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › REMONT ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Kętrzyn: REMONT ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
Numer ogłoszenia: 195161 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162275 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, fax 089 7513797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prace remontowe na Oddziale Chorób Wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie polegające na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remont OIOK związany z przystosowaniem go do aktualnych wymogów zgodnych przepisami prawa oraz instalacja sieci gazów medycznych. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy na roboty objęte przedmiotem zamówienia, liczone od następnego dnia zakończenia całości robót, potwierdzonych protokółem odbioru końcowego. Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca zorganizuje, zagospodaruje oraz należycie zabezpieczy plac budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczy przed przemieszczaniem się kurzu, pyłu itp. na pomieszczenia niebędące w danym czasie remontowane. Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu robót. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie urządzi zaplecze i plac budowy oraz zapewni jego utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz zapewni ochronę przez cały okres trwania umowy. Zamawiający informuje, że prace prowadzone będą przy działającym w swoim zakresie Oddziale, wszystkie wykonywane prace muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym oraz prowadzone w sposób niezagrażający bezpieczeństwu przebywających tam pacjentów oraz personelu medycznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 264889,59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo JOCZ, UL. śWIERCZEWSKIEGO 38, 11-520 RYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 264889.59
  • Oferta z najniższą ceną: 264889.59 / oferta z najwyższą ceną: 264889.59
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.