Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Biskupiec: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 195143 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu , ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, faks 089 7156208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ, do magazynu żywnościowego Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8. CPV 15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa, 15430000-1 Tłuszcze jadalne, 15610000-7 Produkty przemiału ziarna, 15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne, 15880000-0 Specjalne produkty odżywcze, 15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły nie gorsze i odpowiadające parametrami organoleptycznymi oraz jakościowymi artykułom wyszczególnionym w Formularzu cenowym, różniącymi się od nich jedynie nazwą. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty na produkty równoważne musi złożyć zapytanie zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwzględniając zapytanie Zamawiający rozszerzy opis przedmiotu zamówienia o produkty równoważne będące przedmiotem zapytania. W celu zapoznania się z proponowanym produktem równoważnym Wykonawca musi umożliwić Zamawiającemu - na jego żądanie - nabycie produktu i spróbowanie go w takim terminie, by możliwe było udzielenie odpowiedzi Wykonawcom przed terminem składania ofert, zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w Formularzu cenowym lub w opakowaniach o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostaw luzem w opakowaniach np. 20kg, 50kg (za wyjątkiem puree ziemniaczanego w proszku). Artykuły muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych producenta. Wykonawca w Formularzu cenowym w rubryce Wielkość opak. musi określić gramaturę artykułów spożywczych, które będzie dostarczał. 4. Artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości, nie niższej niż wynika to z Formularza cenowego. Przykładowe nazwy producentów umieszczone w kolumnie Nazwa artykułu służą jedynie pomocą w celu opisania produktów, które spełniają specyficzne potrzeby Zamawiającego i są wypróbowanej, dobrej jakości. Wykonawca musi wypełnić rubrykę Producent w formularzu cenowym. Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach). 5. Artykuły spożywcze muszą posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.88.00.00 - Specjalne produkty odżywcze 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trzech miesięcy od daty podpisania umowy. W pozostałym okresie ceny mogą ulec zmianie w okresach nie krótszych niż kwartał. Zmiana nie może przekroczyć wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał, publikowanego w obwieszczeniu Prezesa GUS w Monitorze Polskim. Zmiana ceny musi być poprzedzona negocjacjami, w których Wykonawca udokumentuje na piśmie podstawę do ubiegania się o zmianę. Dokumenty muszą być złożone u Zamawiającego na 14 dni przed wprowadzeniem nowych cen. Zmienione ceny będą obowiązywały po podpisaniu stosownego aneksu przez obie strony. Zmiana stawki podatku VAT następuje z mocy prawa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów i obiektów będących własnością gminy Biskupiec
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie w okresie od lipca do grudnia 2024 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- "Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2024"
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.