eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Oława: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Numer ogłoszenia: 195135 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie , pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3033019, faks 071 3033019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-olawa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego Zadanie 1 - odśnieżanie dróg powiatowych oraz przygotowanie powierzonego sprzetu, remont pługów: a/pług SNK 30 EPZ; b/pług PO-64; c/pług PO-64; d/pług PO-64; e/pług PO-64; f/pług PO-64; g/ pług POD-5; Zadanie 2 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie miasta Oława, Gminy Oława (część) oraz Gminy Domaniów; Zadanie 3 - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników na terenie miasta Oława; Zadanie 4 - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników oraz dróg na terenie miasta i gminy Jelcz - Laskowice oraz część gminy Oława.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Zadanie 1: po 500 PLN/szt. Zadanie 2 - 1500 PLN, Zadanie 3 - 1000 PLN, Zadanie 4 - 2000 PLN należy złożyć w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 zadania w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości: dla ZADANIA 2 - min. 50.000,00 zł. brutto każde dla ZADANIA 3 - min. 20.000,00 zł. brutto każde dla ZADANIA 4 - min. 70.000,00 zł. brutto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: ZADANIE 1: sześć samochodów lub ciągników pod pługi odśnieżne średnie (SNK 30 EPZ - 1 szt., PO-64 - 5 szt.), jeden samochód lub ciągnik pod pług odśnieżny ciężki POD-5. Dopuszcza się złożenie oferty na jeden samochód (ciągnik) i sprzęt oddzielnie. ZADANIE 2: piaskarkę lub piaskarko - solarkę (PZD Oława udostępni piaskarkę), pług odśnieżny (PZD Oława udostępni pług SNK 30 EPZ), samochód ciężarowy pod w/w sprzęt (wskazane jest posiadanie dodatkowego samochodu ciężarowego), ładowarka, posiadać zaplecze techniczne, plac składowy w m. Oława (własność, dzierżawa) ZADANIE 3: posypywarka - do chodników, pług odśnieżny do odśnieżania chodników, narzędzia (zagarniacze, szufle, siekacze), ładowarka, posiadać zaplecze techniczne, plac składowy w m. Oława (własność, dzierżawa); ZADANIE 4: piaskarkę (PZD Oława udostępni piaskarkę), pług odśnieżny (PZD Oława udostępni pług SNK 30 EPZ), samochód ciężarowy pod w/w sprzęt (wskazane jest posiadanie dodatkowego samochodu ciężarowego), ładowarka, posiadać zaplecze techniczne, plac składowy w m. Jelcz-Laskowice (własność, dzierżawa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ; Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ;Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ; Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy PZP o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; Dokumenty (referencje lub inny dokument) potwierdzające, że wykonane usługi wykazane w zał. Nr 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dokumenty będą stanowiły ZAŁĄCZNIK NR 6; Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ; Informacja o częściach zamówienia, które będą przekazane do realizacji podwykonawcy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 11 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium w wysokości - dokument będzie stanowił ZAŁĄCZNIK NR 12; Zaakceptowany projekt umowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 13 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w zawartej umowie polegającą na zmianie terminu wykonania w następujących wypadkach: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; c) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany tj.: a) w przypadku zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy; c)Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-olawa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 09:55, miejsce: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - odśnieżanie dróg powiatowych oraz przygotowanie powierzonego sprzetu, remont pługów: a/pług SNK 30 EPZ; b/pług PO-64; c/pług PO-64; d/pług PO-64; e/pług PO-64; f/pług PO-64; g/ pług POD-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie miasta Oława, Gminy Oława (część) oraz Gminy Domaniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: likwidacja śliskości zimowej na drogach, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności w części przekroju drogowego w zależności od wielkości opadów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników na terenie miasta Oława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: likwidacja śliskości zimowej na chodnikach z wyłączeniem tych elementów chodników, do których mają zastosowanie przepisy o obowiązkach zarządców lub użytkowników posesji przyległych do pasa drogowego; usuwanie śniegu z chodników dla utrzymania przejścia w części przekroju w zależności od wielkości opadów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników oraz dróg na terenie miasta i gminy Jelcz - Laskowice oraz część gminy Oława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: likwidacja śliskości zimowej na drogach; usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności w części przekroju drogowego w zależności od wielkości opadów; likwidacja śliskości zimowej na chodnikach z wyłączeniem tych elementów chodników, do których mają zastosowanie przepisy o obowiązkach zarządców lub użytkowników posesji przyległych do pasa drogowego; usuwanie śniegu z chodników dla utrzymania przejścia w części przekroju w zależności od wielkości opadów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.