eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, MEDYCZNYCH ORAZ MEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Katowice: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, MEDYCZNYCH ORAZ MEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ
Numer ogłoszenia: 195116 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, MEDYCZNYCH ORAZ MEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, MEDYCZNYCH ORAZ MEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ poniżej 206 tys euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 4.1.1. Opis oceny spełnienia warunków: - złożenie dokumentów rejestrowych oraz innych potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tj. niezaleganie z ZUS i US, zgodnie z wymaganymi dokumentami 5.1.1. A, B, - wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej dwa zamówienia o łącznej wartości odpowiadającej minimum wartości brutto składanej oferty) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - złożenie oświadczenia art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty, stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 2 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt.1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment posiada certyfikaty, aprobatę techniczną, deklaracje zgodności i na wezwanie Zamawiającego przedstawi do wglądu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5.1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.1.2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy 6.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. A, B składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.1.1 a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafa BHP dla pracowników: - dwudrzwiowa szafa ubraniowa na nóżkach podzielona na 2 przedziały (umożliwiające przechowywanie odzieży ochronnej i ubrań codziennych. Zamykanie szafy - na kłódkę - wykonana z blachy o grubości od 0,8 cm do 1 cm, malowana proszkowo, kolor szafy - szary, odporna na mycie środkami dezynfekcyjnymi - szafa powinna posiadać 2 komory o szerokości 40 cm każda..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa BHP dla pracowników: - dwudrzwiowa szafa ubraniowa na nóżkach podzielona na 2 przedziały (umożliwiające przechowywanie odzieży ochronnej i ubrań codziennych. Zamykanie szafy - na kłódkę - wykonana z blachy o grubości od 0,8 cm do 1 cm, malowana proszkowo, kolor szafy - szary, odporna na mycie środkami dezynfekcyjnymi - szafa powinna posiadać 2 komory o szerokości 40 cm każda. Każda komora podzielona wewnętrzną ścianką na połowę, u góry nad przegrodami wewnętrznymi powinna być zamontowana 1 półka. Wewnątrz każdej komory powinien być zamontowany drążek na wieszaki ubraniowe. - wymiary szafy - szerokość 80 cm, wysokość 194 cm, głębokość 49 cm. szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek do przewożenia materiałów opatrunkowych, Szafka anestezjologiczna, Szafa magazynowa wykonana ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, wyposażona: w zamek i 4 półki, Stolik do instrumentowania , Wózek zabiegowy wykonany ze stali nierdzewnej, Stół roboczy zabudowany z szafkami do przechowywania leków wg. obowiązujących standardów przechowywania leków do znieczuleń ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, Wózek transportowy stołowy, Kosz sterylizacyjny ze stali kwasoodpornej, Stolik zabiegowy uniwersa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia materiałów opatrunkowych, wykonany ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, na kółkach w tym dwa z blokadą. Podwójne drzwi z zamkiem, dwie półki wyjmowane. Wymiary wózka wys. 100 cm, szer. 120 cm, głęb. 45 cm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów wózka) szt. 1 Szafka anestezjologiczna - wykonana ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, wyposażona w kółka 50 mm z blokadą. Wykonana w całości, z szufladami - 3 szt. i 1 półką. Wymiary: wys. 80 cm, szer. 70 cm, głęb. 60 cm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów szafki) szt. 2 Szafa magazynowa wykonana ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, wyposażona: w zamek i 4 półki (w tym 2 półki przytwierdzane na stałe, 2 wyjmowane), regulowane nóżki. Wymiary szafy: wys. 180-200 cm, głęb. 45 cm, szer. 100-120 cm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów szafy) szt. 2 Stolik do instrumentowania - prosty, podnoszony i opuszczany ręcznie, wykonany ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej. Blat roboczy 40x60 cm, na kółkach posiadający hamulec (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów stolika) szt. 1 Wózek zabiegowy wykonany ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej z dwoma szufladami i dwoma półkami na kółkach, wymiary: wys. 100 cm, szer. 120 cm, głęb. 45 cm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wartości wózka) szt. 1 Stół roboczy zabudowany z szafkami do przechowywania leków wg. obowiązujących standardów przechowywania leków do znieczuleń ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. Wymiary: dł. 2500 mm, 600 mm, wys. 830 mm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów stołu) szt. 1 Wózek transportowy stołowy. Wymiary: dł. 910-915 mm, szer. 610-620 mm, nośność do 250 kg wyposażony w piętra pokryte okładziną antypoślizgową, ochraniacze z PCV chroniące przed uderzeniami. Szkielet wykonany z rurki stalowej pokryte tworzywem, 2 kółka skrętne i 2 wsporacze. Bezśladowe ogumienie pełne (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów wózka) szt. 2 Wózek transportowy stołowy, wymiary: dł. od 740-750 mm, szer. 480-490 mm, wys. piętra 142 mm, nośność do 250 kg wyposażony w piętra pokryte okładziną antypoślizgową , ochraniacze PCV, chroniące przed uderzeniami. Szkielet wykonany z rurki stalowej pokryte tworzywem 2 kółka skrętne i 2 wsporacze. Bezśladowe ogumienia pełne (dopuszcza się niewielkie odchylenia wymiarów) szt. 2 Kosz sterylizacyjny ze stali kwasoodpornej dł. 570 mm, szer. 270 mm, wys. 260mm szt. 3 Kosz sterylizacyjny ze stali kwasoodpornej dł. 570 mm, szer. 270 mm, wys. 150 mm szt. 2 Stolik zabiegowy uniwersalny na narzędzia chirurgiczne, wykonane w całości ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej. Wymiary: dł. 1000 mm, szer. 650 mm, wys. 850 mm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów) szt. 16 Regał mobilny do zawieszania koszy jednostronny ze stali kwasoodpornej, na kółkach, w dwóch kółkach hamulec, przeznaczenie regału - do przewożenia materiałów do sterylizacji. Wymiary: wys. 1500 mm, szer. 600 mm, dł. 500 mm (dopuszcza się niewielkie odchylenia wymiarów) szt. 1 Taboret ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej siedzisko tapicerowane, zmywalne z regulacją, na kółkach. szt. 7 Stolik zabiegowy uniwersalny o wymiarach: dł. 1000 mm, szer. 650 mm, wys. 880 mm, z jedną półką, blatem wklęsłym (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów) szt. 5 Podest do stołów operacyjnych ze stali nierdzewnej o wymiarach: dł. 650 mm, szer. 500 mm, wys. 250 mm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów) szt. 3 Szafki wiszące ze stali nierdzewnej o wymiarach: dł. 950 mm, szer. 350 cm, wys. 550 cm (dopuszcza się niewielkie odchylenia od wymiarów) szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafki ubraniowe metalowe lub drewniane, dwudrzwiowe, zamykane (w każdej komorze półka + drążek na ubranie (najlepiej o wymiarach 180x60x49) Krzesło z oparciem, np. typu Ascona (zmywalna powierzchnia) Szafka pod zlewozmywak 80x50 Szafka kuchenna wisząca 80x40 Szafka kuchenna stojąca z blatem 50x50 Szafka ku kuchenna wisząca 50x40 Biurko narożne pod komputer 160x120 Kontener 42x60x (łączący z przodu dwa biurka narożne) Kontener pod biurko 42x55 Biurko pod komputer 120x60 Szafa biurowa z.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki ubraniowe metalowe lub drewniane, dwudrzwiowe, zamykane (w każdej komorze półka + drążek na ubranie (najlepiej o wymiarach 180x60x49) szt. 8 Krzesło z oparciem, np. typu Ascona (zmywalna powierzchnia) szt. 15 Szafka pod zlewozmywak 80x50 szt. 1 Szafka kuchenna wisząca 80x40 szt. 1 Szafka kuchenna stojąca z blatem 50x50 szt 1 Szafka ku kuchenna wisząca 50x40 szt 1 Biurko narożne pod komputer 160x120 szt 2 Kontener 42x60x (łączący z przodu dwa biurka narożne) szt 1 Kontener pod biurko 42x55 szt 5 Biurko pod komputer 120x60 szt 3 Szafa biurowa z nadstawką 80x45 szt 1 Biurko pod komputer 160x80 szt 1 Pomocnik 110x60 (do biurka 160x80) szt 1 Szafa biurowa 80x45 szt 7 Szafa ubraniowa drewniana 55x60 szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek do przewożenia dorosłych chorych w pozycji leżącej, Szafa dwudrzwiowa z podziałem, Regał listwowy(stojak) mobilny, Półka wisząca, Wózek do przewożenia leków, Stojak na kroplówki na kółkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wózek do przewożenia dorosłych chorych w pozycji leżącej. Konstrukcja wózka wykonana ze stali nierdzewnej. Zmiana wysokości leża w wózku uzyskiwana ręcznie za pomocą mechanizmu śrubowego. Ramy leża wózka powinny posiadać w narożach krążki odbojowe. Wózek winien być wyposażony w : materac (zdejmowany), cztery koła, centralną blokadę kół, dwie poręcze boczne chromowane, wieszak kroplówki. szt. 1 2. Szafa dwudrzwiowa z podziałem (przeznaczona do przechowywania leków i artykułów medycznych).Podstawa szafy na nóżkach regulowanych. Drzwi przesuwane ze stali nierdzewnej (górna część (front szafy) może być przeszklona szkłem bezpiecznym, przeźroczystym. W górnej części szafy powinny znajdować się 4 półki , a w dolnej części 1 półka ( półki regulowane, ze stali kwasoodpornej). Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wymiary szafy L -1000 mm, S - 500 mm, H -1900 mm. Dopuszcza się niewielkie odchylenia wymiarowe. szt. 2 3. Regał listwowy(stojak) mobilny, uniwersalny na kosze i półki - przeznaczony do gromadzenia materiałów medycznych na oddziałach szpitalnych (wykonany ze stali kwasoodpornej) . Wyposażony w 16 par haczyków ( po 8 z każdej strony regału). W wyposażeniu powinny znajdować się 4 kosze sterylizacyjne o wymiarach dł.580mm, szer.285mm,wys.260mm. Podstawa regału wyposażona w cztery kółka (dwa kółka z blokadą).W regale powinny znajdować się 2 uchwyty do prowadzenia. Podstawa regału w wym. 50 x 30 mm. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Dopuszcza się niewielkie odchylenia wymiarowe. szt. 1 4. Półka wisząca - 4 półki wykonana ze stali nierdzewnej, przeznaczona do gromadzenia materiałów medycznych. Wymiary półki : L - 500 mm, S -300 mm, H-1000 mm. Odległość między półkami około od 300 - 400 mm.Na tylnych ściankach fartuch z blachy, pozostałe boki proste szt. 2 5. Wózek do przewożenia leków wykonany ze stali nierdzewnej. Zaopatrzony w cztery kółka jezdne ( w tym dwa z blokadą).Wyjmowane tace ze stali nierdzewnej, tworzywowe przegrody kwasoodporne, miska tworzywowa kwasoodporna na obrotowym wsporniku. Rozmiary wózka dł. 720 mm,szer.425 cm, wys. 900 cm . Dopuszcza się niewielkie odchylenia wymiarowe. szt. 2 6. Stojak na kroplówki na kółkach. Podstawa i tubus - ze stali nierdzewnej, statyw na płyny infuzyjne - chromowany. Wysokość od 1740 mm do 2450 mm, średnica podstawy 550 mm z czterema haczykami. Dopuszcza się niewielkie odchylenia wymiarowe. szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.