eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Wyposażenie miejskiego żłobka integracyjnego _Magiczny Świat Maluchów_ przy ul. Osiedle Huty 1 w Szklarskiej Porębie - dostawa wraz z transportem i montażem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Szklarska Poręba: Wyposażenie miejskiego żłobka integracyjnego _Magiczny Świat Maluchów_ przy ul. Osiedle Huty 1 w Szklarskiej Porębie - dostawa wraz z transportem i montażem.
Numer ogłoszenia: 195079 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181219 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie miejskiego żłobka integracyjnego _Magiczny Świat Maluchów_ przy ul. Osiedle Huty 1 w Szklarskiej Porębie - dostawa wraz z transportem i montażem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia wraz montażem i transportem do nowo powstałego, samorządowego, integracyjnego żłobka _ Magiczny Świat Maluchów_ przy Osiedlu Huty 1 w Szklarskiej Porębie Dostawa wyposażenia dotyczy mebli wraz z akcesoriami towarzyszącymi, zabawek oraz sprzętu gospodarstwa domowego.2.Dostawa wyposażenia została podzielona na dwie części: Część 1. - meble i akcesoria towarzyszące oraz zabawki (bez montażu) Część 2. - sprzęt gospodarstwa domowego 3. Wymagany okres gwarancji jakości na dostawę łącznie z montażem, liczony od daty podpisania przez Strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta, wynosi dla wszystkich części zamówienia - minimum 36 miesięcy. 4. Do poszczególnych elementów wyposażenia - producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji , z zastrzeżeniem zdania następnego. Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną, wykonywaną w miejscu zamontowania urządzenia. 5. Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/ użytkowania , a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania mebli muszą być dostarczone w języku polskim. 6. Oferowane produkty (wszystkie) powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów ( Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn.zm) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. Wszystkie produkty, w tym szczególnie meble wprowadzane do obrotu muszą posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt. 7. Wszystkie dostarczone meble dla dzieci i zabawki muszą być dopuszczone dla dzieci w wieku 0-3 lat oraz spełniać wymagania: (a) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 10.07.2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz.U. 2014 poz.925) w części dotyczącej dostosowania mebli do wymagań ergonomii , wyposażenia posiadającego atesty i certyfikaty oraz zabawek spełniających wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz oznakowania znakiem CE (b) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 05.04.2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek ( Dz.U.83 poz.454 z póżn.zm.: Dz.U.2012 poz.1186, Dz.U. 2014 poz.934). 8. Na każdym sprzęcie elektrycznym domowego użytku musi znajdować się znak CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami Dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. Nr 155 poz. 1089) 9. Zamawiający dopuszcza dostawę i montaż wyposażenia sukcesywnie w miarę jego kompletowania przez wykonawcę. Każda dostawa zakończona montażem lub ustawieniem, w miejscu wskazanym w nowo powstałym budynku, będzie potwierdzana podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przez strony umowy. Przy dostawach sukcesywnych wykonawcę każdorazowo obowiązują wszystkie zapisy jak dla odbioru końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.30.00-6, 39.15.00.00-8, 39.22.00.00-0, 39.22.11.10-1, 37.50.00.00-3, 39.16.20.00-5, 39.29.20.00-5, 39.51.20.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH 2013_ edycja 1 - otwartego konkursu ofert na finansowe wspieranie gminnych projektów dotyczących rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH 2013- edycja 1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia wraz montażem i transportem do nowo powstałego, samorządowego, integracyjnego żłobka_Magiczny Świat Maluchów_ przy Osiedlu Huty 1 w Szklarskiej Porębie.Część 2. obejmuje dostawę, transport i montaż sprzętu gospodarstwa domowego,wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):39 22 00 00-0

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Kowalski prowadzący działalność pn. TOPGASTRO, al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39669,96

  • Oferta z najniższą ceną: 39669,96 / Oferta z najwyższą ceną: 130000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.