eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru (Inżyniera Kontraktu) na realizację rewaloryzacji zabytkowych obiektów resursy i kręgielni w Żyrardowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Żyrardów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru (Inżyniera Kontraktu) na realizację rewaloryzacji zabytkowych obiektów resursy i kręgielni w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 195052 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru (Inżyniera Kontraktu) na realizację rewaloryzacji zabytkowych obiektów resursy i kręgielni w Żyrardowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inspektorskiego nad rewaloryzacją zabytkowych obiektów resursy i kręgielni w Żyrardowie, która swym zakresem finansowym i rzeczowym obejmuje: 1) Osuszenie, odgrzybienie ścian po osuszeniu budynków oraz zaimpregnowanie ścian budynków. 2) Wykonanie prawidłowej izolacji poziomej w podłodze w piwnicy. 3) Wykonanie izolacji pionowej - po odkopaniu ścian zewnętrznych budynku do poziomu ław fundamentowych, oczyszczeniu ich z gruntu i zniszczonej wierzchniej warstwy cegieł, uzupełnieniu zaprawą cementową ubytków. 4) Uzupełnienie ubytków w stropie nad piwnicą resursy. 5) Obniżenie podłogi piwnic w resursie o 35 cm , w celu uzyskania odpowiedniej wysokości użytkowej. 6) Położenie nowego stropu nad piwnicą w części przylegającej do kuchni. 7) Usunięcie uszkodzonych tynków wewnętrznych i położenie nowych tynków renowacyjnych i wapiennych. 8) Wymiana stropów nad parterem i piętrem. 9) Wykonanie sufitów podwieszanych. 10) Demontaż wszystkich ścianek działowych na I piętrze i poddaszu resursy. 11) Wyburzenie wszystkich dobudówek. 12) Wymiana istniejącej więźby dachowej (z wyjątkiem dachu nad salą balową). 13) Renowacja istniejącej więźby dachowej nad salą balową. 14) Wykonanie pokrycia dachu blachą płaską. 15) Wykonanie izolacji termicznej dachu i stropu nad poddaszem. 16) Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 17) Wymiana drewnianych stopni, stopnic, podstopnic i policzków schodów wachlarzowych- z drewna dębowego(odtworzenie), natomiast tralki, pochwyty drewniane oraz słupki drewniane poddane renowacji i powtórnemu montażowi. 18) Wymiana drewnianych stopni, stopnic, podstopnic i policzków schodów wewnętrznych z drewna dębowego (odtworzenie) prowadzących do centrum informacji. 19) Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych i wewnętrznych piwnicznych resursy. 20) Budowa nowych schodów zewnętrznych i wewnętrznych w tym samym kształcie i układzie co dotychczasowe (z wyjątkiem schodów wewnętrznych do piwnicy przy zapleczu kuchni) oraz budowa nowych schodów zewnętrznych do budynków. 21) Powiększenie istniejących otworów okiennych oraz wyburzenie zamurowanych otworów okiennych oraz zamurowanie zbędnych otworów okiennych. 22) Wymurowanie ścianek działowych. 23) Budowa nowych schodów drewnianych (z drewna dębowego) prowadzących do części klubowej i na balkon nad salą balową. 24) Zachowanie, konserwacja i wykonanie ew. uzupełnień oryginalnych okien skrzynkowych na parterze resursy. 25) Wymiana stolarki okiennej w piwnicach, na piętrze i poddaszu budynku - na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną oraz wstawienie okien połaciowych w resursie. 26) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów w kręgielni. 27) Częściowa wymiana stolarki drzwiowej w resursie. 28) Konserwacja i renowacja drzwi o największej wartości: DZR1, DZR2,DR1, DR2, DR3, DR4 i DR5. 29) Wymiana posadzek. 30) Wykonanie robót wykończeniowych wg. projektu architektury i aranżacji wnętrz. 31) Przemurowanie uszkodzonych od zew i wew. ścian konstrukcyjnych (narożniki szczytów, nadproża, facjatki). 32) Przełożenie fragmentów ceglanych gzymsów, attyk oraz naroży murów zew. w miejscach ich obluzowań. 33) Uzupełnienie ubytków w spoinach. Wyczyszczenie elewacji ceglanej. 34) Odrestaurowanie wystroju sali balowej. 35) Udrożnienie kanałów wentylacyjnych oraz rozbiórka zbędnych kominów. 36) Wymurowanie nowych kominów. 37) Wykonanie windy wewnętrznej panoramicznej w duszy istniejących schodów wachlarzowych. 38) Pogłębienie studzienek okiennych piwnicznych do głębokości 40 cm poniżej parapetu okna. 39) Wykonanie opaski dokoła budynków. 40) Wyposażenie małej architektury wg. projektu zagospodarowania terenu. 41) Utwardzenie chodników, alejek, ciągów pieszo-jezdnych, wjazdów i miejsc parkingowych. 42) Wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej: układy pomiarowe, rozdzielnię główną RG, rozdzielnię piętrowe T0-T6, instalację zasilającą gniazda wtykowe 230V, instalację zasilającą gniazda 400V, instalację oświetlenia, instalację ochrony od porażeń, instalację odgromową, instalację sieci telefonicznej i komputerowej, instalację wykrywania i sygnalizacji pożaru, instalację alarmową, instalację RTV, instalację nagłośnienia, instalację monitoringu CCTV, instalacje oświetlenia awaryjnego. 43) Wykonanie instalacji odgromowej. 44) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. 45) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. 46) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej. 47) Wykonanie instalacji oddymiającej klatek schodowych i instalacji wywiewnej pomieszczeń sanitariatów i zaplecza socjalnego. 48) Wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego. 49) Wykonanie usunięcia kolizji sn i nn. 50) Wykonanie kanalizacji teletechnicznej. 51) Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego. 52) Wykonanie dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej prac konserwatorskich ilości 3 egz., inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót w ilości 3 egz. dla Zamawiającego, wykonanie prób, badań, pomiarów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Wykażą, że robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem nadzorować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj: a) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych jednocześnie pełniący funkcję kierownika nadzoru - uprawnienia w zakresie robót budowlano-konstrukcyjnych bez ograniczeń oraz uprawnienia konserwatorskie zgodne z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r. i mający co najmniej 2-letnie doświadczenie przy nadzorowaniu zabytkowych obiektów kubaturowych, Funkcje tę może pełnić jedna osoba mająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane i uprawnienia konserwatorskie lub dwie osoby: jedna mająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane a druga uprawnienia konserwatorskie. b) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych oraz mający co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonawstwie przy budowie lub nadzorowaniu obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, c) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz mający co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonawstwie przy budowie lub nadzorowaniu obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, d) Inspektor nadzoru robót drogowych - uprawnienie budowlane w zakresie budowy dróg, utwardzenia placów, mający co najmniej 2-letnie doświadczenie w budowie lub w nadzorze robót drogowych. Kadra budowlanego Nadzoru Inspektorskiego musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykażą, że z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 3 latach tj. 2006 - 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym jak w niniejszym postępowaniu. Za roboty o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym jak w niniejszym postępowaniu należy uznać roboty budowlane w zakresie nadzoru robót budowlano-konstrukcyjnych, elektrycznych wew. i zew. sanitarnych wew. i zew. oraz prac konserwatorskich w obiektach zabytkowych o pow. użytkowej min. 800 m2, i wartości min. 1.000.000 zł. Na powyższe doświadczenie mogą się składać roboty poszczególnych branż wykonane przez jednego wykonawcę lub wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (sprzęt komputerowy z licencjonowanym oprogramowaniem oraz środki transportu). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy oferentów, którzy prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie. Dokument ten załączają Wykonawcy, którzy prowadza działalność gospodarczą. Od Osób fizycznych nie wymaga się tego dokumentu. 2) Wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, konserwatorskich, elektrycznych, drogowych oraz sanitarnych i aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego)- ( zał. Nr 3) . 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Pisemne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. l oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ust. l i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i zakresowi przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi o ich należytym wykonaniu. (zał. nr 2). 6) Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli jest ono wymagane). 7) Wykaz powierzonych do wykonania części zamówienia podwykonawcom (Zał. Nr 8) Zamawiający przed podpisaniem umowy z wyłonionym wykonawcą będzie żądał przedstawienia umowy z zawartej pomiędzy nim a podwykonawcą na powierzony do wykonania zakres robót. 9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt. III.2, ppkt. 1), 3), 4) odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty wymienione w pkt. III.2 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji Urzędu Miasta Żyrardowa, pokój 31 II pietro, Plac Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów. Cena za siwz - w przypadku zakupu siwz u Zamawiającego, Wykonawca pokrywa ko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji Urzędu Miasta Żyrardowa, pokój 31 II pietro, Plac Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie to realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (priorytet VI - 06.00.00 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1. - 06.01.00 - Kultura), przy udziale środków unijnych i środków własnych Gminy Żyrardów. Tytuł Projektu Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i kręgielni w Żyrardowie oraz ich adaptacja na cele kulturalno-artystyczne..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.