eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu nawierzchni drogi asfaltowej z wykonaniem nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni 792 m2 na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Rzeszów: Roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu nawierzchni drogi asfaltowej z wykonaniem nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni 792 m2 na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76
Numer ogłoszenia: 195018 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu nawierzchni drogi asfaltowej z wykonaniem nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni 792 m2 na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu nawierzchni drogi asfaltowej z wykonaniem nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni 792 m2 na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu nawierzchni drogi asfaltowej z wykonaniem nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni 792 m2 na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76. Powyższe zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót - przedstawione dokumenty załączono do SIWZ. Przed złożeniem oferty dotyczącej przedmiotu zamówienia Wykonawca może obejrzeć plac budowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, maszyny budowlane oraz środki transportu, które zostaną użyte do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi określone w przepisach dotyczących wyrobów budowlanych. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : Szczegółowe specyfikacje techniczne. Odtworzenie trasy drogowej - 45112730-1; Rozbiórka konstrukcji dróg - 45111100-9; Roboty ziemne - 45112730-1; Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - 45112730-1; Frezowanie nawierzchni asfaltowej - 45233220-7; Krawężniki betonowe - 45233120-6; Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt umowy - przedstawione dokumenty stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć: - pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - Zał. nr 3 do SIWZ; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wyżej wymieniony wykaz powinien zawierać co najmniej 3 zamówienia o charakterze i stopniu złożoności podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia (o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć: - pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć: - pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 3 do SIWZ; - wykaz dotyczący osoby - która będzie kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą - Zał. nr 6 do SIWZ; - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli podmiot udostępniający swoje zasoby będzie brał udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu: - pisemnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zał. nr 4 do SIWZ; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. - Zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego w pkt. III.4.3.1) dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub należy przedłożyć ww. dokument w formie oryginału do wglądu w określonym w niniejszej dokumentacji terminie otwarcia ofert - sala odpraw

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki: a) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, b) Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) Określone w podpunkcie III.3) niniejszego ogłoszenia warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Określony w podpunkcie III.4.2.) niniejszego ogloszenia warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum/spółka cywilna), Wykonawcy o których mowa w niniejszym punkcie przed zawarciem umowy z Zamawiającym zobowiązani są do przedłożenia umowy określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Na czas wykonywania robót (jeżeli zajdzie taka konieczność) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia ruchu np.: bariery zabezpieczające, znaki drogowe, itp. urządzenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu pojazdów i pieszych po drodze wewnętrznej znajdującej się na terenie zakładu karnego. Akceptacji instalowanych urządzeń zabezpieczających ruch pojazdów i pieszych będzie dokonywał Zamawiający na bieżąco. Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drodze publicznej przyległej do terenu budowy. Wszelkie materiały - grunt będące zbędnymi w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszego postępowania, Wykonawca wywiezie własnym transportem na miejsce składowania, które posiada Zamawiający w odległości do 1 km od placu budowy (dojazd drogą utwardzoną)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.