eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Zakup i dostawa oleju opałowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Konstancin-Jeziorna: Zakup i dostawa oleju opałowego.
Numer ogłoszenia: 19500 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Readaptacyjno-Rehabilitacyjny w Konstancinie-Jeziornie , ul. Graniczna 30, 05-480 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 7791043, faks 022 7881307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oleju opałowego realizowany sukcesywnie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r. Szaunkowa ilość: 61 800 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; sposób oceny spełniania warunku: Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki bądź inny właściwy organ. sposób oceny spełniania warunku: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem była sprzedaż i dostawa oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sposób oceny spełniania warunku: oświadczenie wykonawcy o treści zgodnej z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej; sposób oceny spełniania warunku: oświadczenie wykonawcy o treści zgodnej z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udział w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jakich żąda Zamawiający i na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4.potwierdzenie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem była sprzedaż i dostawa oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dostawy o podobnej wartości zostaną uznane zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto każde, których przedmiotem była sprzedaż i dostawa oleju opałowego. Druk potwierdzenia należytego wykonania zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3 - 6 , składa dokument lub dokumenty wskazane w treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą zadąć Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anielin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Ośrodka Readaptacyjno - Rehabilitacyjnego przy ul. Anielin 2, 05 - 480 Karczew, Recepcja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Ośrodka Readaptacyjno - Rehabilitacyjnego przy ul. Anielin 2, 05 - 480 Karczew, Recepcja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.