eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń komputerowych - D/53/06/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-05

Warszawa: Dostawa urządzeń komputerowych - D/53/06/2010
Numer ogłoszenia: 195006 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych - D/53/06/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, z podziałem na 5 zadań: zadanie nr 1: dostawa monitorów; zadanie nr 2: dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych; zadanie nr 3: dostawa akcesoriów do sprzętu informatycznego; zadanie nr 4: dostawa akcesoriów czyszczących do sprzętu informatycznego, zadanie nr 5: dostawa pudełek i segregatorów na płyty CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.72.30-0, 30.21.61.00-7, 30.23.31.53-8, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4, 30.23.72.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.73.20-8, 30.23.72.50-6, 30.23.72.51-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 6 800,00 PLN (słownie: sześć tysięcy osiemset), w tym na: zadanie 1 - 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt); zadanie 2 - 4 490,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta dziewięćdziesiąt); zadanie 3 - 1 800,00 PLN (słownie: tysiąc osiemset); zadanie 4 - 230,00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści); zadanie 5 - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie nr 1 - 15 000,00 zł; na zadanie nr 2 - 270 000,00 zł; na zadanie nr 3 - 110 000,00 zł; na zadanie nr 4 - 14 000,00 zł; na zadanie nr 5 - 2 000,00 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na rachunku bankowym w wysokości nie mniejszej niż: 411 000,00 zł. w tym na: na zadanie nr 1 - 15 000,00 zł; na zadanie nr 2 - 270 000,00 zł; na zadanie nr 3 - 110 000,00 zł; na zadanie nr 4 - 14 000,00 zł; na zadanie nr 5 - 2 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: -terminu zawarcia umowy; -okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); -zmiany miejsca świadczenia; Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 1 pokój numer 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 3 pokój nr 8 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: monitorów LCD 19 cali - 15 szt. oraz monitorów LCD 24 cali - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 35 szt. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 16 szt. Drukarka igłowa 15 - 8 szt. Drukarka igłowa 10 - 8 szt. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne A4 - 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów do sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz UPS 1200 VA - 35 szt. Skaner płaski A4 kolor - 2 szt. Dysk twardy zewnętrzny 500 GB - 30 szt. Dysk twardy wewnętrzny 250 GB - 20 szt. Dysk twardy wewnętrzny 320 GB - 20 szt. Pamięć DDR - 30 szt. Pamięć DDR2 - 15 szt. Napęd optyczny wewnętrzny DVD-RW - 10 szt. Napęd optyczny zewnętrzny DVD - 2 szt. Zasilacz komputerowy 500W ATX - 10 szt. Klawiatura - 20 szt. Mysz komputerowa - 30 szt. Przenośna pamięć USB 2 GB - 58 szt. Listwa zasilająca - 55 szt. Kabel USB do urządzeń peryferyjnych 1,8 m - 30 szt. Kabel USB do urządzeń peryferyjnych 3 m - 30 szt. Głośniki komputerowe - 2 szt. Adapter - 5 szt. Płyta CD-R - 300 szt. Płyta DVD-R - 200 szt. Dyskietka 3,5 cala - 200 szt. Kabel USB przedłużacz - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.41.00-9, 30.23.72.30-0, 30.21.61.00-7, 30.23.31.53-8, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4, 30.23.72.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.73.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akcesoriów czyszczących do sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka do plastiku - 80 szt. Sprężone powietrza - 80 szt. Pianka do czyszczenia matryc LCD - 80 szt. Zestaw do czyszczenia notebooka - 60 szt. Zestaw do czyszczenia matrycy LCD - 60 szt. Chusteczki bezpyłowe - 90 op. Chusteczki uniwersalne - 95 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.50-6, 30.23.72.51-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pudełek i segregatorów na płyty CD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko na płyty CD - 17 szt. Segregator na płyty CD - 22 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.