eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wleń › Remont węzła sanitarnego II piętro i natrysku i WC na parterze. Roboty malarskie i posadzkowe + wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach administracji na parterze i wymiana posadzek w salach nr 18a i 18b -Ip.+ sala nr 1 IIp. Remont dachu krytego papą -sala gimnastyczna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Wleń: Remont węzła sanitarnego II piętro i natrysku i WC na parterze. Roboty malarskie i posadzkowe + wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach administracji na parterze i wymiana posadzek w salach nr 18a i 18b -Ip.+ sala nr 1 IIp. Remont dachu krytego papą -sala gimnastyczna.
Numer ogłoszenia: 195001 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173037 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Nielestno 17, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7136402, 7136342, faks 0-75 7136342.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzła sanitarnego II piętro i natrysku i WC na parterze. Roboty malarskie i posadzkowe + wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach administracji na parterze i wymiana posadzek w salach nr 18a i 18b -Ip.+ sala nr 1 IIp. Remont dachu krytego papą -sala gimnastyczna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych pod nazwą > Remont węzła sanitarnego II piętro i natrysku i WC na parterze > > Roboty malarskie i posadzkowe + wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach administracji na parterze i wymiana posadzek w salach nr 18a i 18b-Ip.+ sala nr 1 IIp.> Remont dachu krytego papą -sala gimnastyczna > Szczegółowy zakres prac zawiera załączony przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych 2. Ponadto przedmiot zamówienia winien spełnić wymogi określone we wzorze umowy. 2.1 Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne . Należy uwzględnić wszystkie ewentualne roboty dodatkowe nie ujęte w SIWZ, przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanomontażoych 4. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również : 4.1. Ustanowienie kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.. 4.2. Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów. 4.3. Wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 4.4. Dokumenty wymienione w pkt 4.3. wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4.5. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 4.6. Zgłoszenie robót do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 4.7. Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 4.8. Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 4.9. Naprawa urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 4.10. Ubezpieczenie : 1) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 2) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 5.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 5.2 Wykonanie kosztorysu powykonawczego 5.3 Poniesienie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem w/w dokumentów, 5.4 Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy, 5.5 Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas prac związanych z remontem. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektu dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 6.1. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, 7. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją przetargową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 8. Zamawiający udostępni pomieszczenia do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Osoba do kontaktu Danuta Nowosielska /75/7136402 w godzinach pracy 7.00-15.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Szuhart Firma Budowlano- Handlowa, Ul. Widokowa 1, 59-600 Lwówek Śląski, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84980,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79926,80

  • Oferta z najniższą ceną: 79926,80 / Oferta z najwyższą ceną: 79926,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.