eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › 1. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie; 2. Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4; 3. Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Koszalin: 1. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie; 2. Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4; 3. Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 194975 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie; 2. Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4; 3. Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 obejmuje: Przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowę wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie. Część nr 2 obejmuje: Wymianę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4: 1) ZGM 1 - w lokalach mieszkalnych przy ul. Morskiej 84/4, Hanki Sawickiej 10a/9 w Koszalinie 2) ZGM 4 - w lokalach mieszkalnych przy ul. Radogoszczańskiej 5/2, 5/3, Poprzecznej 6B/10, Połczyńskiej 71/45, 71/14, Krakusa i Wandy 28/3, 28/2, 18/6, Walerego Wróblewskiego 10/4, Kolejowej 49/5, Bolesława Chrobrego 14/1, Powstańców Wielkopolskich 16/39, 22/8, Heleny Modrzejewskiej 41/2, Lutyków 27/2, Lechickiej 3/6 w Koszalinie. Część nr 3 obejmuje: Przebudowę części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie. Zakres robót: wymiana instalacji elektrycznej, przebudowa pomieszczeń zgodnie z PB, roboty sanitarne, remont holu wejściowego i klatki schodowej bocznej, remont schodów wejściowych i podjazdu, montaż 3 wycieraczek w wejściu do budynku, montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach rehabilitacji. UWAGA! Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie w związku z tym wykonawca musi zachować szczególna ostrożność i dostosować się do godzin pracy przychodni. Szczegółowe zakresy robót dla części nr 1 i 3 zostały określone w P.B., kosztorysach nakładczych i STWiOR; dla części nr 2 kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę winien wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dla części nr 1 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub wymianie wewnętrznej instalacji gazowej o wartości robót brutto nie mniejszej niż 5.000,00 PLN. oraz b) jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub wymianie wewnętrznej instalacji c.o. o wartości robót brutto nie mniejszej niż 10.000,00 PLN. Uwaga! Zamawiający uzna również, że wykonawca wykazał spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem ww. robót budowlanych w ramach jednej umowy/jednego kontraktu. dla części nr 2 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. dla części nr 3 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub lokalu/li. Wartość wykonanych robót (w jednym obiekcie) brutto nie może być mniejsza niż 250.000,000 PLN, w tej wartości i zakresie wykazanej roboty muszą się znaleźć roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN oraz wykonaniu wewnętrznych instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN i wykonaniu wentylacji mechanicznej pomieszczeń o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. UWAGA 1. W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których wyżej mowa. 2. W przypadku wykazania robót rozliczanych w walucie innej niż PLN wykonawca winien przeliczyć ich wartość na PLN przyjmując: a) średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, b) jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na część nr 1 winien wykazać, że: a) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą świadectwa kwalifikacyjne D i E do wykonywania instalacji gazowych lub dysponuje minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D do wykonywania instalacji gazowych i minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E do wykonywania instalacji gazowych. Wykonawca składający ofertę na część nr 3 winien wykazać, że: a) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Dopuszcza się łączenie maksymalnie 2 funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania uprawnień budowlanych w kilku specjalnościach (dot. części nr 3). UWAGA Osoby pełniące funkcje kierownika budowy muszą posiadać stosowne uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U.z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. nr 83, poz. 578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz .U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz. UWAGA: Dotyczy części 1: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić: warunek określony w pkt III.3.1); III.3.3); III.3.4); III.3.5) - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. warunek określony w pkt III..3.2) - co najmniej jeden wykonawca. Dotyczy części 2: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić: warunek określony w pkt III. 3.1); III.3.3): III.3.4); III.3.5) - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. warunek określony w pkt III.3.2) - co najmniej jeden wykonawca. Dotyczy części 3: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić: warunek określony w pkt III.3.1; III.3.3); III.3.4); III.3.5) - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. warunek określony w pkt III.3.20 - co najmniej jeden wykonawca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 12,30. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalch, 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24 p. 307 (sekretariat) lub p. 212 (biuro zamówień publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowę wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie. Szczegółowy zakres robót został określony w P.B., kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4: 1) ZGM 1 - w lokalach mieszkalnych przy ul. Morskiej 84/4, Hanki Sawickiej 10a/9 w Koszalinie. 2) ZGM 4 - w lokalach mieszkalnych przy ul. Radogoszczańskiej 5/2, 5/3, Poprzecznej 6B/10, Połczyńskiej 71/45, 71/14, Krakusa i Wandy 28/3, 28/2, 18/6, Walerego Wróblewskiego 10/4, Kolejowej 49/5, Bolesława Chrobrego 14/1, Powstańców Wielkopolskich 16/39, 22/8, Heleny Modrzejewskiej 41/2, Lutyków 27/2, Lechickiej 3/6 w Koszalinie. Szczegółowy zakres robót został określonyw kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie. Zakres robót: wymiana instalacji elektrycznej, przebudowa pomieszczeń zgodnie z PB, roboty sanitarne, remont holu wejściowego i klatki schodowej bocznej, remont schodów wejściowych i podjazdu, montaż 3 wycieraczek w wejściu do budynku, montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach rehabilitacji. UWAGA! Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie w związku z tym wykonawca musi zachować szczególną ostrożność i dostosować się do godzin pracy przychodni. Szczegółowy zakres robót został określony w P.B., kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.