eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Kraków: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 194974 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Probówko-strzykawka do oznaczania morfologii z EDTA wys. ok. 65 mm i szer. 13 mm o poj. 2-3ml dostosowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 55000 2) Probówko-strzykawka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu o szer. 9-11,5 mm i wys. ok. 66 mm o poj. 2-3 ml. dostosowane do analizatora koagulologicznego Sysmex Ca 560 33124110-9 szt. 25000 3) Probówko-strzykawka do oznaczania biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 1,2 ml, dostosowane do analizatorów Konelab, Advia Centaur 33124110-9 szt. 300 4) Probówko-strzykawka do oznaczania biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 4-5 ml, szer. 13 mm i wys. ok.90 mm dostosowane do analizatorów Konelab, Advia Centaur XP 33124110-9 szt. 65000 5) Probówko-strzykawka do OB z 3,8% cytrynianem sodu do automatycznego odczytu o wys. ok.130 mm i szer. 8-8,5 mm poj. 3-4 ml+ czytnik do probówek jako bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy 33124110-9 szt. 12000 6) Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu -pediatryczne o poj. 1,2 do 1,6 ml 33124110-9 szt. 200 7) Probówki do oznaczania morfologii z EDTA - pediatryczne o poj. 1 ml do 1,4 ml wys. ok. 66mm i śr. 8 mm lub 11,5mm dostosowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 400 8) Probówki do separacji surowicy 9 ml-10 ml z granulatem przeznaczone dla celów krwiodawstwa 33124110-9 szt. 10000 9) Igła systemowa 0,7/38 mm 22G, 0,8/38 mm 21G, 0,9/38 mm 20G, 0,8x 25 mm (krótka),rozmiar do wyboru przy zamówieniu 33124110-9 szt. 60000 10) Adaptery umożliwiające pobranie krwi z venflonu 33124110-9 szt. 9000 11) Igła motylkowa do pobierania krwi na posiew (gotowa do użycia ) średnica 0,8 mm 33124110-9 szt. 3000 12) Probówki do oznaczania glucozy w osoczu krwi zawierające płynny fluorek sodu i cytrynian 33124110-9 szt. 1500 Pakiet 2 Igły i kołnierze L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Igła typu motylek śr. 0.6mm lub 0,7 mm x 100 szt. rozmiar do wyboru przy zamówieniu (dopuszcza się możliwość przeliczenia ilości w opakowaniach) 33141000-3 op. 12 2) Kołnierz typu Schanza jednorazowego użytku plastikowy sztywny regulowany rozmiar 33141000-3 szt. 60 Pakiet 3 Artykuły do diagnostyki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Zamrażacz do tkanek spray (intra) a 236 ml typu Envirotech freezing 33140000-3 op. 1 2) Bibuła jakościowa, średnia prędkość filtracji, rozm. 45 x 56 cm a 100 szt. 33140000-3 op. 4 3) Bibułki filtracyjne do Cytospinu 3 a 200 szt. 33140000-3 op. 1 Pakiet 4 rurka metalowa L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Rurka tracheostomijna metalowa z okienkiem nr 6-10 (w zależności od zapotrzebowania) 33141000-0 szt. 10 Pakiet 5 Nożyki do testów L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Nożyki do testów skórnych typ Allergopharma 33141320-9 szt. 6000 Pakiet 6 roztwór błękitu trypanu L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Roztwór błękitu trypanu o stężeniu 0,15% , brillant blue G o stężeniu 0,025%, polietylenoglikolu o stężeniu 4% rozcieńczonych w fizjologicznym roztworze chlorku sodowego stosowany do barwienia i wizualizacji błon epiretinalnych i błony granicznej wewnętrznej, pakowany w szklane ampułko-strzykawki o pojemności 0,5 ml 33141000-3 Szt. 10 Pakiet 7 Kaniula do dróg łzowych L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Kaniula do dróg łzowych typ Juenemann 21G 0,8 mm x 65 mm 25162000-4 kpl 5 Pakiet 8 Sondy oczne L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Sterylny jednorazowy zestaw sond 23G rozmiar 60 mm x 17,5cm opakowanie a 3 szt 25162000-4 kpl 5 2) Sterylny jednorazowy zestaw sond 23G rozmiar 60 mm x 11cm opakowanie a 3 szt 25162000-4 kpl 5 3) Tytanowe rozszerzadło podwójne z markerami poziomymi 0,5 0,6 0,7mm 0,8 0,9 1,0 mm 25162000-4 kpl 5.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3, a w razie potrzeby także ZAŁĄCZNIK NR 3A i pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 7 stosuje się odpowiednio. 10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na pakiet nr 1 próbki zaoferowanych produktów, w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Zwrot próbek nastąpi na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wymagana ilość próbek Pakiet nr 1: Poz. 1 - 50 szt., Poz. 4 - 50 szt., Poz. 9 - 100 szt. Igła systemowa 0,9/38 mm 20G 11. Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności; wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach; zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego; innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia; w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 8, 10 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek Komendy), 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Probówko-strzykawka do oznaczania morfologii z EDTA wys. ok. 65 mm i szer. 13 mm o poj. 2-3 ml dostosowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 55000 2) Probówko-strzykawka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu o szer. 9-11,5 mm i wys. ok. 66 mm o poj. 2-3 ml. dostosowane do analizatora koagulologicznego Sysmex Ca 560 33124110-9 szt. 25000 3) Probówko-strzykawka do oznaczania biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 1,2 ml, dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur 33124110-9 szt. 300 4) Probówko-strzykawka do oznaczania biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 4-5 ml, szer. 13 mm i wys. ok.90 mm dostosowane do analizatorów Konelab, Advia Centaur XP 33124110-9 szt. 65000 5) Probówko-strzykawka do OB z 3,8% cytrynianem sodu do automatycznego odczytu o wys. ok.130mm i szer. 8-8,5 mm poj. 3-4 ml+ czytnik do probówek jako bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy 33124110-9 szt. 12000 6) Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu -pediatryczne o poj. 1,2 do 1,6 ml 33124110-9 szt. 200 7) Probówki do oznaczania morfologii z EDTA - pediatryczne o poj. 1 ml do 1,4 ml wys. ok. 66 mm i śr. 8 mm lub 11,5 mm dostosowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 400 8) Probówki do separacji surowicy 9 ml-10 ml z granulatem przeznaczone dla celów krwiodawstwa 33124110-9 szt. 10000 9) Igła systemowa 0,7/38 mm 22G, 0,8/38 mm 21G, 0,9/38 mm 20G, 0,8x 25 mm (krótka),rozmiar do wyboru przy zamówieniu 33124110-9 szt. 60000 10) Adaptery umożliwiające pobranie krwi z venflonu 33124110-9 szt. 9000 11) Igła motylkowa do pobierania krwi na posiew (gotowa do użycia) średnica 0,8 mm 33124110-9 szt. 3000 12) Probówki do oznaczania glucozy w osoczu krwi zawierające płynny fluorek sodu i cytrynian 33124110-9 szt. 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Igły i kołnierze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Igła typu motylek śr. 0.6mm lub 0,7 mm x 100 szt. rozmiar do wyboru przy zamówieniu (dopuszcza się możliwość przeliczenia ilości w opakowaniach) 33141000-3 op. 12 2) Kołnierz typu Schanza jednorazowego użytku plastikowy sztywny regulowany rozmiar 33141000-3 szt. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Artykuły do diagnostyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Zamrażacz do tkanek spray (intra) a 236 ml typu Envirotech freezing 33140000-3 op. 1 2) Bibuła jakościowa, średnia prędkość filtracji, rozm. 45 x 56 cm a 100 szt. 33140000-3 op. 4 3) Bibułki filtracyjne do Cytospinu 3 a 200szt. 33140000-3 op. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 rurka metalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Rurka tracheostomijna metalowa z okienkiem nr 6-10 (w zależności od zapotrzebowania) 33141000-0 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Nożyki do testów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Nożyki do testów skórnych typ Allergopharma 33141320-9 szt. 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 roztwór błękitu trypanu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Roztwór błękitu trypanu o stężeniu 0,15 % , brillant blue G o stężeniu 0,025 %, polietylenoglikolu o stężeniu 4% rozcieńczonych w fizjologicznym roztworze chlorku sodowego stosowany do barwienia i wizualizacji błon epiretinalnych i błony granicznej wewnętrznej, pakowany w szklane ampułko-strzykawki o pojemności 0,5 ml 33141000-3 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Kaniula do dróg łzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Kaniula do dróg łzowych typ Juenemann 21G 0,8 mm x 65 mm 25162000-4 kpl 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Sondy oczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1) Sterylny jednorazowy zestaw sond 23G rozmiar 60 mm x 17,5cm opakowanie a 3 szt 25162000-4 kpl 5 2) Sterylny jednorazowy zestaw sond 23G rozmiar 60 mm x 11cm opakowanie a 3 szt 25162000-4 kpl 5 3) Tytanowe rozszerzadło podwójne z markerami poziomymi 0,5 0,6 0,7mm 0,8 0,9 1,0 mm 25162000-4 kpl 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.