eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa koagulantu na bazie żelaza trójwartościowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Tychy: Dostawa koagulantu na bazie żelaza trójwartościowego
Numer ogłoszenia: 194957 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koagulantu na bazie żelaza trójwartościowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia:Dostawa koagulantu na bazie żelaza trójwartościowego. 2. Miejsce dostawy: Oczyszczalnia Ścieków Tychy -Urbanowice , 43-100 Tychy ul. Lokalna. 3.Zamówienie obejmuje dostawę autocysterną po stronie Wykonawcy koagulantu na bazie żelaza trójwartościowego o następujących parametrach: nazwa: koagulant na bazie żelaza trójwartościowego przeznaczenie: chemiczne strącanie fosforu w ściekach. Cechy fizyczne: roztwór, gęstość (20°C): 1,30- 1,50 g/cm3, temperatura krzepnięcia: -25 °C i poniżej, Skład chemiczny: pH ok. 1, żelazo Fe3+: 10 ? 0,5%, żelazo Fe2+: < 0,5%, chlorki: 5- 20%, siarczany: 5- 20%, zawartość wolnego kwasu: max 3% wag, Całkowita, przewidywana wielkość zamówienia - około 384 Mg/rok Średniomiesięcznie - około 32 Mg. 4.Wymagania dodatkowe związane z zamówieniem publicznym: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy (pkt.2 b w treści załącznika nr 1)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.31.00 - Siarczki, siarczyny i siarczany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Informacje dotyczące postępowania. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. B. Warunki uczestnictwa w postępowaniu. 1. Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1-2 u.p.z.p. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 3-4 siwz. 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 2 siwz. 2.2 potwierdzą, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 5 siwz. 2.3 złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1. ppkt.1 siwz. 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Prezesa RCGW S.A., poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w pkt.V SIWZ, Wykonawca składa wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą (załącznik nr 1), następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2. 2) Wykaz zrealizowanych dostaw koagulantu na bazie żelaza trójwartościowego (minimum trzech) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o wartości minimum 70 000,00 PLN (brutto) każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Celem potwierdzenia spełnienia wymagań stawianych produktowi, Wykonawca powinien dołączyć do oferty: 5.1 Kartę charakterystyki substancji chemicznej. 5.2 Atest higieniczny substancji chemicznej. 1.2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z pkt.VIII SIWZ. 2) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 3. 3) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią projektu umowy - załącznik nr 6. 5) Projekt umowy - każda strona projektu umowy powinna być parafowana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 5. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1 Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1 ppkt 3, 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję Zamawiający prowadził będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 3. Jeżeli podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, do celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot - dokumenty wskazane w pkt.VI.1.1 ppkt. 4 powinien złożyć niezależnie także ten podmiot. 4. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 3-4 składa osobno każdy z wykonawców, b) oświadczenie wskazane w pkt 1.1 ppkt 1 składają wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 2,5 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagania lub Wykonawcy wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani są przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum lub umowę spółki, która w swej treści powinna zawierać następujące postanowienia: a. wyznaczenie spośród siebie lidera upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, b. określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy realizacji zamówienia, c. zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia, d. określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizacje zamówienia. UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem oraz podpis i pieczątkę imienną. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. M.J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. M.J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, pok. nr 414.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.11.2009r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.