Ogłoszenie nr 19491 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Kraków: NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724, krajowy numer identyfikacyjny
12086371600000, ul.
ul. Tyniecka
45,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 132 569, e-mail
jw4724.szp.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 132 510.
Adres strony internetowej (URL): http://jw4724.wp.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-resortu-on/jw-4724-krakow-102478/ przy ogłoszeniu o zamówieniu ZP/01/2017
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://jw4724.wp.mil.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać na adres Jednostki Wojskowej 4724
Adres:
ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków w kancelarii jawnej bud. nr 2, pok.19
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW
Numer referencyjny: ZP/01/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów z podziałem na części: Część nr 1 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących mikrobusów i samochodów transportowych; Część nr 2 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących autobusów; Część nr 3 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów ciężarowych i przyczep; Część nr 4 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów osobowych, quadów motocykli ; Część nr 5 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Toyota; Część nr 6 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Mercedes; Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załącznik nr 6 do SIWZ - osobno dla każdej części. W przypadku obsług technicznych okresowych zakres wykonywanych prac musi być zgodny z wykazem czynności wyszczególnionych w książce pojazdu, stosownie do jego przebiegu, wskazań komputera pokładowego (jeżeli występuje) i zaleceń producenta dla danej marki. Warsztat - hala naprawcza musi znajdować się w odległości do 40 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków (odległość wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po drodze publicznej utwardzonej), zapewniający 24-godzinną ochronę przyjętego do wykonania naprawy/obsługi sprzętu (całodobowo dozorowany warsztat; stacja obsługi; hala naprawcza lub plac postojowy);
II.5) Główny kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
Dodatkowe kody CPV:50112000-3, 50113000-0, 50114000-7, 50115200-6, 50116000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 22/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować:
-warsztatem/halą naprawczą;
-komorą lakierniczą;
-stanowiskami diagnostycznymi i naprawczymi dla pojazdów określonych
w poszczególnych częściach zamówienia (do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia - w tym określenia stopnia zużycia amortyzatorów, zasilania paliwem i powietrzem, silnika i układu przeniesienia mocy, poduszek
i kurtyn powietrznych oraz klimatyzacji);
-oprzyrządowaniem do pełnego diagnozowania usterek pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, w tym: możliwość wykonania diagnostyki komputerowej silnika wraz z osprzętem oraz układu elektronicznego;
-dostępem do wszelkich informacji technicznych, w tym właściwego, aktualnego oprogramowania do wykonywania obsług i napraw;
-pojazdem holowniczym - laweta lub pojazd pogotowia technicznego (do usuwania usterek w drodze);
Wykonawca w celu wykazania spełnienia określonego powyżej warunku złoży wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ (wykaz narzędzi).
Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować odpowiednim personelem legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym i co najmniej dwuletnim doświadczeniem na zajmowanych stanowiskach w ilości:
-minimum trzech mechaników samochodowych;
-minimum jeden elektromechanik samochodowy;
-minimum jeden elektronik,
-minimum jeden lakiernik,
-minimum jeden diagnosta.
(minimum jeden mechanik i jeden elektromechanik muszą mieć odbyte szkolenia, wymagane do wykonywania obsług i remontów samochodów określonej marki - w odniesieniu do poszczególnego zadania/części - u producenta pojazdów tej marki lub upoważnionego przez niego przedstawiciela).
Wykonawca w celu wykazania spełnienia określonego powyżej warunku złoży wypełniony i podpisany załącznik nr 10 do SIWZ (oświadczenie).
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwa (2) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jaki został określony w SIWZ (tj. wykaże, że wykonał lub wykonuje usługę polegającą na obsłudze okresowej i konserwacyjnej (serwisie pojazdów) oraz naprawach pojazdów - odpowiadających typowi/rodzajowi pojazdu w danej części zamówienia. Wykaz usług, w odniesieniu do poszczególnych części/zadań powinien opiewać (odrębnie dla każdej części) na łączną kwotę:
? część nr 1: nie mniejszą niż 40 000,00 PLN brutto
? część nr 2: nie mniejszą niż 30 000,00 PLN brutto
? część nr 3: nie mniejszą niż 80 000,00 PLN brutto
? cześć nr 4: nie mniejszą niż 40 000,00 PLN brutto
? część nr 5: nie mniejszą niż 20 000,00 PLN brutto
? część nr 6: nie mniejszą niż 30 000,00 PLN brutto
Wykonawca w celu wykazania spełnienia określonego powyżej warunku złoży wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ (wykaz usług).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
w postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w raz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miejsce przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ.
2)wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SIWZ.
3)oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, wg wzoru określonego w Załączniku nr 10 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy. Oświadczenie składa się na załączniku nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] (=60 min.) | 60 |
dla części nr 2, części nr 5, oraz części nr 6 2) rabat na części i materiały eksploatacyjne [M] /dla części nr 1; części nr 3 oraz części nr 4 2) marża na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy: ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione; 2.Zmiany lub uzupełnienia w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, wprowadzane za zgodą obu Stron i wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących mikrobusów i samochodów transportowych;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących mikrobusów i samochodów transportowych;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] (=60 min.) | 60 |
2) marża na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących autobusów;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących autobusów;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50113000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] | 60 |
2) rabat na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów ciężarowych i przyczep;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów ciężarowych i przyczep;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50114000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] (=60 min.) | 60 |
2) marża na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów osobowych, quadów motocykli ;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów osobowych, quadów motocykli ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50115000-4, 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] (=60 min.) | 60 |
2) marża na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Toyota;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Toyota;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] (=60 min.) | 60 |
2) rabat na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Mercedes;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Mercedes;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1) cena 1 (jednej) roboczogodziny [R] (=60 min.) | 60 |
2) rabat na części i materiały eksploatacyjne [M] | 40 |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.