eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości
Numer ogłoszenia: 194882 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, zlokalizowanych w miejscowościach: Gliwice, Zabrze, Kraków, Kłaj, Kielce oraz na terenie województw: małopolskiego, śląskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

część 1:Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli: terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów i budynków, mapy, wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji zlecenia, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne, z powodu braku dostępu do wycenianego lokalu, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia, nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wyceny nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy. Część 2-9: Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy (zlecenia), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wyceny nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.21.2013.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 25 lokali mieszkalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 25 operatów szacunkowych określających wartości rynkowe lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz z udziałami w częściach wspólnych nieruchomości z wyszczególnieniem wartości gruntu przypadającego na zbywane lokale, dla celów sprzedaży, zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego. Do każdego operatu szacunkowego z wyceny każdego lokalu wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: oryginał wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; kopię mapy ewidencyjnej do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu mieszkalnego, protokół z badania księgi wieczystej nieruchomości w której znajduje się wyceniany lokal mieszkalny (w sporadycznych przypadkach również protokół z badania księgi wieczystej sąsiedniej nieruchomości); dokumentację fotograficzną lokalu, pomieszczenia przynależnego, budynku i nieruchomości gruntowej (min. 10 zdjęć), zaznaczenie wycenianego lokalu oraz pomieszczenia do niego przynależnego na rzutach, a także pozyskanie podpisów przyszłych nabywców tych lokali na rzutach, aktualny protokół z wizji lokalu wraz z czytelnym podpisem przyszłego nabywcy, a w przypadku pustostanu przedstawiciela zamawiającego. W razie odmowy podpisu na protokole Wykonawca składa oświadczenie o odmowie złożenia podpisu przez przyszłego nabywcę lub przedstawiciela Zamawiającego, wraz z uzasadnieniem. zestawienie powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych oraz udziałów dla nieruchomości, w której znajduje się lokal będący przedmiotem wyceny. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach uzgodnionego wynagrodzenia do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od otrzymania wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający ma prawo do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gliwice ul. Mikołowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 62,92m2 wraz z udziałem wynoszącym 363/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 1427 o powierzchni 0,0897 ha położonej w Gliwicach przy ul. Mikołowskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 11-13, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00067813/6; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 137,01m2 wraz z udziałem wynoszącym 791/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 1427 o powierzchni 0,0897 ha położonej w Gliwicach przy ul. Mikołowskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 11-13, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00067813/6; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 58,55m2 wraz z udziałem wynoszącym 338/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 1427 o powierzchni 0,0897 ha położonej w Gliwicach przy ul. Mikołowskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 11-13, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00067813/6. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej. dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości. dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabrze ul. Żółkiewskiego i Czarnieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) znajdujących się w budynkach wielolokalowych położonych przy ulicy: Żółkiewskiego nr 14a w Zabrzu, o pow. 62,40 m2 wraz z udziałem wynoszącym 121/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej; Żółkiewskiego nr 14a w Zabrzu, o pow. 48,83 m2 wraz z udziałem wynoszącym 95/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej; Czarnieckiego 23a w Zabrzu, o pow. 106,53 m2 wraz z udziałem wynoszącym 202/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej. Części wspólne stanowią budynki położone przy ul. Żółkiewskiego 14-14a, 14b i ul. Czarnieckiego 23a-23b oraz w działki oznaczone w operacie ewidencji gruntów numerami 1242/82 o pow. 0,0510 ha, 2862/82 o pow. 0,1744 ha, nr 3395/82 o pow. 0,0173 ha i nr 3397/82 o pow. 0,0238 ha, dla których Sąd Rejonowy w Zabrzu prowadzi księgą wieczystą KW nr GL1Z/00008029/8. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć każdego lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gliwice ul. Niedbalskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) znajdujących się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Niedbalskiego 1-15 w Gliwicach: lokal użytkowy zlokalizowany w budynku nr 3 o pow. 59,85 m2 wraz z udziałem wynoszącym 164/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy zlokalizowany w budynku nr 5 o pow. 26,94 m2 wraz z udziałem wynoszącym 74/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy zlokalizowany w budynku nr 7 o pow. 30,41 m2 wraz z udziałem wynoszącym 83/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. Części wspólne stanowi budynek położony przy ul. Niedbalskiego 1-15 oraz działka oznaczona w operacie ewidencji gruntów numerem 233 o pow. 0,7932 ha, dla której Sąd Rejonowy w Gliwicach prowadzi księgą wieczystą KW nr GL1G/00061882/8. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć każdego lokalu, nieruchomości na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale, budynek i najbliższe otoczenie. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kraków ul. Sodowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej, położonej w Krakowie przy ul. Sodowej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 408/78 o pow. 1,1486 ha, w obrębie 7 Podgórze, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr KR1P/00086236/4 oraz zawierającego określenie wartości rynkowej poszczególnych części składowych nieruchomości. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy ewidencyjnej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku braku planu - w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (co najmniej 10 zdjęć) W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kłaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 8 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności 8 samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalnym (garaże), znajdujących się w budynku położonym w Kłaju wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynku jako działka numer 1994/12 o powierzchni 0,0452 ha, województwo małopolskie, powiat: wielicki, obręb ewidencyjny Kłaj (NR 0004), objętej księgą wieczystą nr KR2I/00032653/0. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 8 wypisów z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min. po 3 zdjęcia dla każdego lokalu w operacie szacunkowym oraz na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kielce ul. Wojska Polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności 2 nieruchomości zabudowanych garażami położonymi w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego, woj. świętokrzyskie, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 1111/34 o pow.0,0027 ha i 1111/21 o pow. 0,0027 wraz z 2 udziałami wynoszącymi 27/826 w nieruchomości wspólnej, objętej księgą wieczystą nr KlIL/00072864/6 oraz wycena wartości rynkowej składników budowlanych stanowiących część składową wyżej wymienionych nieruchomości. Określenie wartość rynkowej 2 udziałów wynoszących 27/826 we współwłasności nieruchomości, stanowiącej drogę dojazdową i plac manewrowy do garaży, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 1111/62 o pow. 0,0871 ha, objętej księgą wieczysta nr KI1L/00079854/2 celu sprzedaży. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 3 wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujących nieruchomości, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min. po 3 zdjęcia w operacie szacunkowym wycenianych nieruchomości oraz na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gliwice ul. Mieszka I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową samodzielnego lokalu użytkowego - garażu o powierzchni użytkowej 26,13 m2 wraz z udziałem wynoszącym 81/1000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 152 o powierzchni 0,0990 ha, położonej w Gliwicach przy ul. Mieszka I, zabudowanej budynkiem nr 27, objętej księgą wieczystą nr GL1G/00045382/5. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć nieruchomości na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość i najbliższe otoczenie. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kielce ul. Petyhorska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) znajdujących się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Petyhorskiej 15 w Kielcach: lokal użytkowy nr 01 o pow. 73,90 m2 wraz z udziałem wynoszącym 739/22928 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy nr 02/03 o pow. 137,50 m2 wraz z udziałem wynoszącym 1375/22928 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy nr 04 o pow. 137,30 m2 wraz z udziałem wynoszącym 1373/22928 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy nr 05 o pow. 181,70 m2 wraz z piwnicą o pow. 105,9 i udziałem wynoszącym 2876/22928 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. Części wspólne stanowi budynek położony przy ul. Petyhorskiej 15 oraz działki oznaczona w operacie ewidencji gruntów numerami 471/77 i 471/75 o pow. 0,1888 oraz 0,0339 ha, dla których Sąd Rejonowy w Kielcach prowadzi księgą wieczystą KW nr KI1L/00087658/7. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć każdego lokalu, nieruchomości na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale, budynek i najbliższe otoczenie. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.