eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › PRZEBUDOWA INSTALACJI WODY I KANALIZACJI W BLOKACH MIESZKALNYCHLEŚNA 1,2,3,5,6,7,8 i ŁYSOGÓRSKA 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Dębica: PRZEBUDOWA INSTALACJI WODY I KANALIZACJI W BLOKACH MIESZKALNYCH: LEŚNA 1,2,3,5,6,7,8 i ŁYSOGÓRSKA 11
Numer ogłoszenia: 194869 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa Leśna w Dębicy , ul. Krakowska 75, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 677 83 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://smlesna.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA INSTALACJI WODY I KANALIZACJI W BLOKACH MIESZKALNYCH: LEŚNA 1,2,3,5,6,7,8 i ŁYSOGÓRSKA 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą pionów oraz poziomu w piwnicy instalacji wody zimnej, oraz wymiany całej instalacji kanalizacji sanitarnej w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Dębicy: - przy ul. Leśnej 1 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2709 - przy ul. Leśnej 2 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2708 - przy ul. Leśnej 3 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2707 - przy ul. Leśnej 5 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2703 - przy ul. Leśnej 6 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2702 - przy ul. Leśnej 7 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2705 - przy ul. Leśnej 8 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2706 - przy ul. Łysogórskiej 11 zlokalizowanym na dz. nr ewid. 2718. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z: - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 1 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 1 dz. nr ew. 2709 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 1 dz. nr ew. 2709 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 2 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 2 dz. nr ew. 2708 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 2 dz. nr ew. 2708 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 3 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 3 dz. nr ew. 2707 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 3 dz. nr ew. 2707 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 5 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 5 dz. nr ew. 2703 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 5 dz. nr ew. 2703 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 6 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 6 dz. nr ew. 2702 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 6 dz. nr ew. 2702 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 7 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 7 dz. nr ew. 2705 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 7 dz. nr ew. 2705 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 8 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 8 dz. nr ew. 2706 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśna 8 dz. nr ew. 2706 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - projektu budowlanego Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Łysogórskiej 11 - wykonanego przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Łysogórskiej 11 dz. nr ew. 2718 obr. 4 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przebudowy instalacji wody i kanalizacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Łysogórskiej 11 dz. nr ew. 2718 obr. 4 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - wykonanej przez mgr inż. Arkadiusza Wilk. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: - uzgadnianie z mieszkańcami terminów realizacji wykonania poszczególnych pionów wody i kanalizacji z wyprzedzeniem co najmniej 48 godzin, - ograniczenie czasowe wyłączenia poszczególnych pionów nie dłużej niż do 10 godzin na dobę, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej, - oznakowanie budowy, - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, - dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych, - urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, a także zużycia mediów, - poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, - w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, - pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. W przypadku rozszerzenia zakresu rzeczowego, tożsamego z robotami objętymi zamówieniem i nierozerwalnie z nim związanego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu wewnętrznych instalacji kanalizacji lub wody o minimalnej wartości 50 000 zł brutto w budownictwie wielorodzinnym - oraz załączy dokument potwierdzający, datę i miejsca wykonania oraz, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że warunek posiadania potencjału technicznego odpowiedniego do wykonania przedmiotu zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy o minimalnych wymaganiach: - wykształcenie średnie techniczne, - uprawnienia budowlane w/w specjalności, - doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie instalacji sanitarnych związanych z realizacją co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacji lub wody - w/w doświadczenie zawodowe i staż pracy należy wykazać w wykazie osób (rubryka doświadczenie zawodowe) - Załącznik nr 5 do SIWZ lub w osobnym opracowaniu załączonym do oferty, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia) Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wystarczającej sytuacji ekonomicznej do realizacji zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom na załączniku nr 3 do SIWZ 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art. 144 ust.1 Pzp przewiduje się następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: - wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy, - wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust.1 pkt 5 Pzp, - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, - działaniem siły wyższej ( np. strajki generalne lub lokalne, sprzeciwy mieszkańców) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie, - warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 20 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 14 dni. - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, - zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; - zmiana terminu realizacji dokonuje się wraz ze zmianą harmonogramu rzeczowo-finansowego. b) zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) zmiana płatności: - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; - zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany warunków finansowania lub zaistnienia innych niezależnych od niego czynników. - miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. d) zmiany zakresu rzeczowego: - zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego. - wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy. - w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. - w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. - zmniejszenie zakresu rzeczowego w przypadku braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót. e) pozostałe zmiany: - zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; - wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://smlesna.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LEŚNA W DĘBICY ul. Krakowska 75, 39-200 Dębica woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 09:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej, trwale zabezpieczonej, zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna w Dębicy: ul. Krakowska 75, 39-200 Dębica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 7. spójność wewnątrzregionalna, działanie 7.1 rewitalizacja miast.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.