eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Zimowe utrzymanie dróg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Michałowice: Zimowe utrzymanie dróg.
Numer ogłoszenia: 194862 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, ul. Raszyńska 34/1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, fax 022 7238178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic w rejonie I-szym i rejonie II-gim ( w załączeniu wykazy 5.1a i 5.2a ): 1.Odśnieżanie pługami dróg i ulic wg załączonego wykazu w podziale na I i II kolejność utrzymania . Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu 2.Odśnieżanie dróg i ulic posiadających chodnik jednostronny przy jezdni należy wykonać poprzez usunięcie śniegu na przeciwległą stronę chodnika. 3.Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i ulic mieszanką piaskowo - solną ( soli 30% ) wg załączonego wykazu w podziale na I i II kolejność utrzymania. Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu. 4.Odśnieżanie mechaniczne chodników i parkingów, a w miejscach niedostępnych odśnieżanie ręczne ( wykaz chodników w załączeniu ) 5.Zwalczanie śliskości na chodnikach poprzez posypanie piaskiem. 6.Wywiezienie śniegu z parkingów, placów i ulic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.20.00 - Usługi uzdatniania odpadów specjalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -dla całości zamówienia w wysokości: 6000,00 zł, słownie: sześć tysiące złotych -dla I części zamówienia w wysokości: 3000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych -dla II części zamówienia w wysokości: 3000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składaniem ofert, 3) wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania jednej części zamówienia: piaskarki szt. 2, samochody ciężarowe z pługami odśnieżnymi szt.2, ładowarka ,równiarka, ciągnik z pługiem szt.1, do utrzymania chodnika - ciągnik z pługiem szt.1. W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia podany w/w sprzętu należy przedstawić- posiadać w podwójnej ilości. 4)wykaz minimum 2 prac wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 5)Oświadczenie o dyspozycji całodobowej z numerami telefonów ( stacjonarny i komórkowy ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok.13.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok.16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg Rejonu I-go.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odśnieżanie pługami dróg i ulic wg załączonego wykazu w podziale na I i II kolejność utrzymania . Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu 2.Odśnieżanie dróg i ulic posiadających chodnik jednostronny przy jezdni należy wykonać poprzez usunięcie śniegu na przeciwległą stronę chodnika. 3.Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i ulic mieszanką piaskowo - solną ( soli 30% ) wg załączonego wykazu w podziale na I i II kolejność utrzymania. Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu. 4.Odśnieżanie mechaniczne chodników i parkingów, a w miejscach niedostępnych odśnieżanie ręczne ( wykaz chodników w załączeniu ) 5.Zwalczanie śliskości na chodnikach poprzez posypanie piaskiem. 6.Wywiezienie śniegu z parkingów, placów i ulic. szczegółowy zakres określa zał. 5.1.a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg Rejonu II-go.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odśnieżanie pługami dróg i ulic wg załączonego wykazu w podziale na I i II kolejność utrzymania . Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu 2.Odśnieżanie dróg i ulic posiadających chodnik jednostronny przy jezdni należy wykonać poprzez usunięcie śniegu na przeciwległą stronę chodnika. 3.Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i ulic mieszanką piaskowo - solną ( soli 30% ) wg załączonego wykazu w podziale na I i II kolejność utrzymania. Utrzymanie I kolejności wg załączonego wykazu. 4.Odśnieżanie mechaniczne chodników i parkingów, a w miejscach niedostępnych odśnieżanie ręczne ( wykaz chodników w załączeniu ) 5.Zwalczanie śliskości na chodnikach poprzez posypanie piaskiem. 6.Wywiezienie śniegu z parkingów, placów i ulic. szczegółowy zakres określa zał. 5.2.a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.