eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części do sprzętu MPS; produktów chemicznych; gumy i tworzyw sztucznych; folii; blachy i kątowników stalowych; urządzenia systemu kontroli pracy wartownika wraz z jego instalacją

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Warszawa: Dostawa części do sprzętu MPS; produktów chemicznych; gumy i tworzyw sztucznych; folii; blachy i kątowników stalowych; urządzenia systemu kontroli pracy wartownika wraz z jego instalacją
Numer ogłoszenia: 194840 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części do sprzętu MPS; produktów chemicznych; gumy i tworzyw sztucznych; folii; blachy i kątowników stalowych; urządzenia systemu kontroli pracy wartownika wraz z jego instalacją.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do sprzętu MPS; produktów chemicznych; gumy i tworzyw sztucznych; folii; blachy i kątowników stalowych; urządzenia systemu kontroli pracy wartownika wraz z jego instalacją z podziałem na 8 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.60.00.00-7, 14.62.20.00-7, 19.50.00.00-1, 19.52.10.00-4, 24.30.00.00-7, 35.12.51.00-7, 35.12.33.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 8 712,00 PLN (słownie: osiem tysięcy siedemset dwanaście złotych), w tym na: zadanie 1 - 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych); zadanie 2 - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych); zadanie 3 - 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych); zadanie 4 - 3 300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych); zadanie 5 - 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt złotych); zadanie 6 - 24,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery złote); zadanie 7 - 28,00 PLN (słownie: dwadzieścia osiem złotych); zadanie 8 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 87 000,00 zł; na zadanie 2 - 82 000,00 zł; na zadanie 3 - 89 000,00zł; na zadanie 4 - 163 000,00 zł; na zadanie 5 - 3 000,00 zł; na zadanie 6 - 1 100,00 zł; na zadanie 7 - 1 300,00 zł; na zadanie 8 - 11 000,00 zł. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 437 400,00 pln, w tym: na zadanie 1 - 87 000,00 zł; na zadanie 2 - 82 000,00 zł; na zadanie 3 - 89 000,00zł; na zadanie 4 - 163 000,00 zł; na zadanie 5 - 3 000,00 zł; na zadanie 6 - 1 100,00 zł; na zadanie 7 - 1 300,00 zł; na zadanie 8 - 11 000,00 zł. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu zawarcia umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2 pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3 pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części do sprzętu MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu części: 1. Blacha stalowa g. 1 mm St3S (arkusz 1250 x 2500 oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) - 10ark kg 250,00 2. Blacha stalowa g. 1,5 mm St3S (arkusz 1250 x 2500 oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) - 10ark kg 750,00 3. Blacha stalowa g. 2 mm St3S (arkusz 1250x2500 oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) PN-88/H-84020 kg 500,00 4. Ceownik 50 x 38 x 5 mm (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) St3S kg 1 008,00 5. Ceownik aluminiowy [ 80x40x5 (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) PA - 38 kg 738,00 6. Kątownik 30 x 30 x 3 mm (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) St-3S kg 80,00 7. Kątownik stalowy 50x50x4 (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) St-3S kg 128,52 8. Kształtownik 35 x 35 x 3 mm (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) St-3S kg 96,00 9. Filtr przewodowy powietrza 81.01.010.0 szt. 100,00 10. Łańcuch techniczny O 3 mm (ogniwko 2 cm, stal ocynkowana) kg 50,00 11. Stal ceowa NP-65 (65x42x5,5) (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) PA - 38 kg 340,80 12. Stal ST3SY ceownik NP-100 (wielokrotność 6 m oznakowane, z dokumentami wg PN EN 10204+A1/3.1B) kg 636,00 13. Śruba M10x30 ocynkowana łeb sześciokątny kg 10,00 14. Śruba M10x55 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 10,00 15. Śruba M12x25 ocynkowana z łbem stożkowym w wgłębieniem rowkowym (na wkrętak) kg 15,00 16. Śruba M12x65 ocynkowana łeb sześciokątny kg 10,00 17. Śruba M6x16 ocynkowana z łbem stożkowym w wgłębieniem rowkowym (na wkrętak) kg 5,00 18. Śruba M6x16 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 10,00 19. Śruba M6x25 ocynkowana z łbem stożkowym w wgłębieniem rowkowym (na wkrętak) kg 5,00 20. Śruba M6x25 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 15,00 21. Śruba M6x40 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 15,00 22. Śruba M8x20 ocynkowana z łbem stożkowym w wgłębieniem rowkowym (na wkrętak) kg 10,00 23. Śruba M8x20 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 15,00 24. Śruba M8x40 ocynkowana z łbem stożkowym w wgłębieniem rowkowym (na wkrętak) kg 10,00 25. Śruba M8x40 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 20,00 26. Śruba M8x50 ocynkowana z łbem sześciokątnym kg 30,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.60.00.00-7, 14.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części do sprzętu MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu części: 1. Jelcz 662 Uszczelniacz piasty O 160 x O 120 x 15/13 szt. 20 2. Koszulka termokurczliwa 1m/6,4mm czarna szt. 200 3. Masa uszczelniająca DIRKO na bazie kauczuku silikonowego, odporność termiczna 50oC do -+180oC w tubce poj. 70 ml z końcówkami do nakładania z kartą bezpieczeństwa i kartą charakterystyki szt. 18 4. Oring 100x5 NBR 70 szt. 25 5. Osłona sił. pneum. O 125 szt. 50 6. Pierścień oporowy M22x1,5 szt. 500 7. Pierścień oporowy z oringiem M22 szt. 1000 8. Pierścień Oring 28x3 szt. 20 9. Pierścień Oring 29x2 szt. 50 10. Pierścień simmera A18x30x7 szt. 50 11. Pierścień uszczelniający 130x160x12 simering szt. 10 12. Pierścień uszczelniający 27-5-P PN 73173 szt. 500 13. Pierścień uszczelniający 35x5 Oring szt. 200 14. Pierścień uszczelniający A55x70x8 szt. 50 15. Pierścień uszczelniający AS 85x110x13 szt. 40 16. Pierścień uszczelniający zwolnicy O 250x3 oring szt. 20 17. Pióro wycieraczki 661-000-011 szt. 60 18. Przewód O 8 gumowy benzyno i olejoodporny mb 100 19. Przewód olejowy zbrojony O 12 Star szt. 20 20. Przewód powietrza O 15 Tecalon m 30 21. Uszczelka szyby przedniej Jelcz 662 szt. 2 22. Wąż O 10 igielitowy, ciśnieniowy, do paliwa, przezroczysty, wzmocniony oplotem. 1 MPa mb 300 23. Wąż O 12,5 gumowy, ciśnieniowy, do instalacji pneumatycznej zbrojony, wzmocniony podwójnym oplotem. - tzw z czerwonym paskiem 1 MPa mb 100 24. Wąż gumowy ciśnieniowy układu wspomagania O 25 - benzyno i olejoodporny 1 Mpa, temperatura -30oC do+50oC mb 50 25. Wąż gumowy O 6 benzyno i olejoodporny do 1 Mpa mb 100 26. Zestaw naprawczy siłownik O 100 szt. 50 27. Zestaw naprawczy - uszczelki - do zaworów dennych producent Alfons HAAR - sterowane pneumatycznie PBVM 100/100 FL 90 LF-S kpl. 20 28. Zestaw naprawczy - uszczelki - do zaworów dennych TECNOMETAL - sterowane pneumatycznie (typ zaworu 89.00.05/B/F) kpl. 20 29. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów dennych ALFONS HAAR - sterowane pneumatycznie (typ zaworu MBVM 100/100 FL 90) kpl. 20 30. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów dennych TECNOMETAL - sterowane ręcznie linką (typ zaworu 21.00.00) kpl. 40 31. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów MAPI typ ALFONS HAAR (API 100/A1) kpl. 20 32. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów MAPI typ TECNOMETAL (98.00.04) kpl. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu produktów chemicznych: 1. Bitex poj po 5kg kg 200 2. Emalia czarna nitro (opakowania 1l) z kartą charakterystyki l 40 3. Emalia ftalowa niebieska jasna /opakowania po 1l/ z kartą charakterystyki l 10 4. Emalia nitro khaki w opakowaniach po 1l z kartą charakterystyki l 1 000 5. Emalia nitro szara /opakowania po 1l/ nawierzchniowa z kartą charakterystyki l 50 6. Farba chlorokauczukowa - popielaty średni Nobiles wysoki połysk kolor szary (w opakowaniach 5 l) l 30 7. Farba chlorokauczukowa biała op. 1 kg z kartą charakterystyki l 50 8. Farba epoksydowa szara z utwardzaczem (opakowania farby 1l + utwardzacz w opakowaniach na 1l farby) z kartą charakterystyki l 100 9. Farba nitrocelulozowa szara z kartą charakterystyki l 30 10. Farba podkładowa akrylowa czarna COBA z kartą charakterystyki l 100 11. Farba podkładowa akrylowa szara COBA z kartą charakterystyki l 100 12. Fluidol /opakowanie 1kg/ kg 50 13. Klej do obuwia Butapren (opakowania 1 kg) kg 10 14. Lakier nitro bezbarwny 4111-361-000 w opakowaniach do 1l z kartą charakterystyki l 5 15. Nalepka ADR Mat. szkodliwe dla środ. 250x250mm szt. 4 000 16. Płyn smarująco konserwujący pojemność 450ml WD-40 szt. 100 17. Płyn spawalniczy bezsilikonowy UFO-1 400 ml szt. 5 18. Podkład renowacyjny czarny poj. po 1kg z kartą charakterystyki l. 5 19. Rozpuszczalnik nitro w opakowaniach metalowych do 10l z kartą charakterystyki l 500 20. Szpachla natryskowa (w opakowaniach 1 kg) z kartą charakterystyki kg 150 21. Szpachla z utwardzaczem w opakowaniach po 0,5 kg z kartą charakterystyki kg 50 22. Środek antykorozyjny FLUIDOL MLP 92 w opakowaniach po 1 kg z kartą charakterystyki kg 50 23. Taśma lakiernicza papierowa 50 mm szt. 200 24. Silicon czerwony wysokotemperaturowy temp 3500C pojemność 85g szt. 10 25. Talk techniczny ST w opakowaniach 0,5 kg kg 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części do sprzętu MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu części: 1. Czujnik 578.22.003.1 szt. 100 2. Czujnik poziomu paliwa do CD-10 typ PCP szt. 5 3. Pistolet nalewowy ZVA-32 z nakręcanym złączem A 1 ? cal typ CAMLOK męski typ A 1 ? cal szt. 20 4. Pneumatyczny czujnik poziomu PNS 1A-X1 1098809 szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa gumy i tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Dętka 23x5 szt. 50 2. Dętka 6,50x10 szt. 4 3. Fartuch ochronny dętki 6,50x10 szt. 5 4. Fartuch ochronny dętki 8,25x20 szt. 5 5. Kapturek zaworu dętki szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa folii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa folii w rękawie kg 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa blachy i kątowników stalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu blachy i kątowników stalowych: 1. Blacha ze stali czarnej o grubości 1,0mm gatunek ST3S wg PN-81/H-92131 w arkuszach o wymiarach 1000x2000 mm ark. 2 2. Blacha ze stali czarnej o grubości 1,5mm gatunek ST3S wg PN-81/H-92131 w arkuszach o wymiarach 1000x2000 mm ark. 2 3. Blacha ze stali czarnej o grubości 2,0mm gatunek ST3S wg PN-81/H-92131 w arkuszach o wymiarach 1000x2000 mm ark. 2 4. Blacha ze stali czarnej o grubości 3,0mm gatunek ST3S wg PN-81/H-92131 w arkuszach o wymiarach 1000x2000 mm ark. 1 5. Kątownik stalowy równoramienny 30x30x4 mm gatunek ST3S wg PN-87/H-93200 w odcinkach o długości 3000mm (L = 3000mm) szt. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzenia systemu kontroli czasu pracy wartownika wraz z jego instalacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia systemu kontroli czasu pracy wartownika wraz z jego instalacją - szt. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.