eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Zakup i dostawa mebli i wyposaSenia wraz z montażem, przeznaczonego do budynku Szkoły Podstawowej im.Mikołaja Kopernika przy ul. Szkolnej 4w Siechnicach, gmina Siechnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Siechnice: Zakup i dostawa mebli i wyposaSenia wraz z montażem, przeznaczonego do budynku Szkoły Podstawowej im.Mikołaja Kopernika przy ul. Szkolnej 4w Siechnicach, gmina Siechnice
Numer ogłoszenia: 194831 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153989 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 311 43 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli i wyposaSenia wraz z montażem, przeznaczonego do budynku Szkoły Podstawowej im.Mikołaja Kopernika przy ul. Szkolnej 4w Siechnicach, gmina Siechnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem, przeznaczonego do budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika przy ul. Szkolnej 4 w Siechnicach, gmina Siechnice. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem, przeznaczonego do budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika przy ul. Szkolnej w Siechnicach, gmina Siechnice. Zamawiane meble i wyposaSenie przewidziane sa dla klas 0, czyli dzieci 5 i 6 letnich. Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które moSna łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty. Szczegółowe zestawienie mebli wg załącznika 1 A pn. WyposaSenie z uwzględnieniem UWAGI z pkt.3.4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montaSu i ustawienia dostarczonych mebli i wyposaSenia. Wykaz mebli i sprzętu jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1 A. UWAGA: jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewySszających. NaleSy zachować wymiary przy dopuszczalnych róSnicach +/- 5%. Opisy i zdjęcia mają charakter poglądowy - wszystkie rodzaje stelaSy czy charakterystyczne wzory wskazujące na jednego producenta naleSy zastąpić elementem spełniającym te same funkcje i dopuszczonymi do zastosowania w pomieszczeniach uSyteczności publicznej, bez naruszania praw autorskich. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania na podstawie podanych cen jednostkowych w Załączniku 1 A. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy montażu i ustawianiu mebli i urządzeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POKKER Office Tadeusz Kubic Spółka Jawna, Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30973,07

  • Oferta z najniższą ceną: 30973,07 / Oferta z najwyższą ceną: 30973,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.