eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie doradztwa inwestycyjnego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa do 31.12.2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Warszawa: Świadczenie doradztwa inwestycyjnego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa do 31.12.2009r.
Numer ogłoszenia: 194826 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6284504, fax 022 6280375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radaopwim.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie doradztwa inwestycyjnego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa do 31.12.2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie czynności doradztwa inwestycyjnego (CPV: 74200000-1) w ramach realizowanych przez Radę Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa inwestycji na terenie kraju i za granicą, a w szczególności: 1. udział w doborze wykonawcy dokumentacji projektowej, dokonywanie stosownych uzgodnień i wyjaśnień oraz dokonywanie weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 2. udział w wyborze wykonawcy robót budowlanych; 3. sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do obsługi Zleceniodawcy będzie pozostawała do dyspozycji Zamawiającego średnio 40 godzin tygodniowo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1.2.1. posiadają doświadczenie w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę doradztwa inwestycyjnego w zakresie: a) udziału w doborze wykonawcy dokumentacji projektowej, dokonywania stosownych uzgodnień i wyjaśnień oraz b) dokonywania weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz c) udziału w wyborze wykonawcy robót budowlanych i sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego - w związku z realizacją inwestycji polegających na budowie lub remoncie cmentarzy wojennych i ofiar wojen oraz budowie obiektów upamiętniających za granicą (inwestycja na terenie Rosji, Litwy, Ukrainy lub Białorusi); 1.2.2. dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (w specjalności konstrukcyjno - budowlanej) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczenia, znającą co najmniej jeden język obcy (w tym język rosyjski). 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 1.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radaopwim.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krynicki, Cieślik i Partnerzy Radcowie Prawni ul. Wspólna 35 lok. 4, 00-519 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Krynicki, Cieślik i Partnerzy Radcowie Prawni ul. Wspólna 35 lok. 4, 00-519 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.