eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawyDZP-291-1379/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Kraków: Dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-1379/2014
Numer ogłoszenia: 194804 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114188 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-1379/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanych dalej środkami czystości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej /siwz/; 3. Środki czystości opisane w załączniku nr 2 do siwz powinny być dostarczane sukcesywnie bezpośrednio do jednostki, w zależności od potrzeb zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść zamówioną partię środków czystości na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości środków czystości, w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do siwz oraz zmniejszenia asortymentu określonego w załączniku nr 2 do siwz spowodowanych wcześniej nieprzewidywalną zmianą bieżącej działalności Zamawiającego, z zastrzeżeniem ppkt. 5 oraz z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 5. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków czystości o wartości 70% całkowitego wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy w przedmiotowym postępowaniu. Pozostałą ilość środków czystości, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na trzy zadania (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, których zakresy zostały szczegółowo określone w załączniku 2 do siwz) zgodnie z poniższym podziałem: Zadanie 1 - Dostawa środków czystości Zadanie 2 - Dostawa urządzeń higienicznych (dozowniki mydła, pojemniki) Zadanie 3 - Dostawa środków czystości 7. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawcę produktu /równoważnego/ w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez produkt /równoważny/ zamawiający rozumie środki czystości o standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu, jego typ oraz producenta oraz przedstawić w ofercie opis techniczny oferowanych zamienników w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz (formularzu cenowym).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.81.24.00 - Zmiotki 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.51.42.00 - Ścierki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa środków czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /Perspektywa/, ul. Miłkowskiego 8/45, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303280,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245776,60

  • Oferta z najniższą ceną: 245776,60 / Oferta z najwyższą ceną: 389445,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń higienicznych (dozowniki mydła, pojemniki)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Perspektywa, ul. Miłkowskiego 8/45, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12870,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa środków czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Perspektywa, ul. Miłkowskiego 8/45, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399,80

  • Oferta z najniższą ceną: 399,80 / Oferta z najwyższą ceną: 826,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.