eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Białołęka przy ul. Modlińskiej 197

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Warszawa: Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Białołęka przy ul. Modlińskiej 197
Numer ogłoszenia: 194771 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 142730 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax 022 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Białołęka przy ul. Modlińskiej 197.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka przy ul. Modlińskiej 197, w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej oznaczonych i opisanych wytłuszczonym drukiem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pomieszczenia do wykonania systemu klimatyzacji: Sekcja B : obejmująca pomieszczenia : 122, 123A, 123, 123B, 224, 225, 226, 227, 301A, 301, 301B, 305, 306, 307, 308, 404C, 404B, 404A. Sale : Sala ślubów i Sala toastów USC Zakres robót wraz z miejscem ich wykonywania określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ), projekcie budowlano-wykonawczym (zał. nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 7 do SIWZ). Wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykonać po godzinach pracy urzędu ( poniedziałek od godz. 18.00, wtorek - piątek od godz. 16.00) i w dni wolne od pracy. Codziennie po zakończeniu pracy w pomieszczeniach biurowych Wykonawca musi pozostawić porządek zapewniający sprawną pracę urzędu i bezpieczeństwo przebywających tam osób. Ilekroć Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wskazuje znak towarowy urządzenia, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazane lub równoważne, inne urządzenia spełniające wymogi techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 29.32.00.00 - 29.32.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245137,51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLIMA BUD Przedsiębiorstwo Specjalistyczne A. Szymoniuk, R. Albin, J. Miareczko, G. Wójcik spółka jawna, ul. Nowy Świat 40 A, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 245137.51
  • Oferta z najniższą ceną: 245137.51 / oferta z najwyższą ceną: 250815.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.