eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu Pmoc państwa w zakresie dożywiania.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Dębica: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu Pmoc państwa w zakresie dożywiania.
Numer ogłoszenia: 194752 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty w Dębicy, ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838132, fax 014 6838132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu Pmoc państwa w zakresie dożywiania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków obejmuje dostawę produktów stołówkowych w 21 placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Dębicy. Dostawa obejmuje: zastawy stołowe szklane i ceramiczne, artykuły gospodarstwa domowego, zastawy kuchenne, metalowe wyroby stołowe, naczynia do gotowania, wyroby nożownicze, sprzęt gospodarstwa domowego, wagi, meble, sprzęt kuchenny, wykładziny podłogowe i inne produkty. Szczegółowy wykaz produktów z podziałem na 21 części / pakietów podano w załączniku nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 26.00.00.00 - Produkty mineralne niemetalowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.80.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnia. Ocena dokonywana będzie formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) formularz oferty; 2) szczegółowy formularz cenowy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę z podaniem zakresu dostawy każdego z podmiotów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do składania oświadczenia woli, podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz Wykonawcy, reprezentowania w postępowaniach przetargowych, w tym składania ofert, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do każdego przedmiotu metryczki opisującej oferowany przedmiot; metryczka musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, zdjęcie lub rysunek, dane techniczne, wymiary, materiał z jakiego został wykonany oraz inne charakterystyczne parametry; jeżeli przedmiot jest skatalogowany Wykonawca dostawy jest zobowiązany załączyć katalog, w którym przedmiot został opisany i podać jego numer katalogowy lub wydruk takiego opisu przedmiotu ze strony internetowej; na przykład: garnek wysoki ze wzmocnionymi uchwytami, satynowany, ze stali nierdzewnej 18/10 o grubości ściany do 1,5 mm, z trójwarstwowym dnem w środku warstwy płyta aluminiowa grubości 6 mm - katalog STALGAST 1/2007 nr kat. 011320; dane te są niezbędne Zamawiającemu w celu zapoznania się z wyglądem, kształtem, wzornictwem, parametrami oraz materiałem z jakich zostały wykonane oferowane przedmioty; w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca; 11) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 12) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności; w tym przypadku należy załączyć również wykaz osób; 13) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna); 14) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw produktów stołówkowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, listy referencyjne, faktury, inne); Wykonawca musi wykazać minimum 3 zrealizowane dostawy o porównywalnym charakterze, rozpoczętych po 30 września 2004 r. i zakończonych przed październikiem 2007 r. o wartości nie mniejszej niż wartość poszczególnych części zamówienia; 15) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 16) w przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub większą liczbę Wykonawców (konsorcjum/ spółka cywilna): 16.1) do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt: 4, 5, 6, 7, 8 dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; 16.2) dokumenty, załączniki i inne wymienione w pkt: 1, 2, 3, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 składane są wspólnie; 16.3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4, winno być wystawione zgodnie z wymaganiami ustawowymi, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna. Pełnomocnictwo może być wystawione do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 16.4) do oferty dodatkowo należy załączyć kopię umowy, porozumienie lub inny dokument, który reguluje zasady współpracy podmiotów tworzących konsorcjum lub oświadczenie wyrażające chęć zawarcia takiej umowy/porozumienia w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej; 16.5) termin, na jaki zawarto konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 16.6) wszelkie zapisy niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, członków konsorcjum/ spółki cywilnej; 16.7) Zamawiający żąda podania zakresu dostawy dla każdego z podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
  • 3. Gwarancja wykonawcy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39 - 200 Dębica pokój nr 134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39 - 200 Dębica sekretariat - pokój nr 132.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja celowa w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Przedszkole Miejskie Nr 1 ul. Szkotnia 10 39 - 200 Dębica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taboret gazowy 2 palnikowy - 2 szt; naśiwtlacz szufladowy do jaj - 1; chłodziarko - zamrażarka wolnostojąca - 1 szt; stoły ze stali nierdzewnej - 9 szt; regały ze stali nierdzewnej - 4 szt; wyparzacz elektryczny o pojemności zbiornika min. 80 litrów - 1 szt; wiadro z pokrywą ze stali nierdzewnej o pojemności 10 litrów - szt; termos metalowy typu wojskowego z kranem o pojemnośći około 25 litrów 1 szt; garnki stalowe z pokrywami - 6 szt; zastawa stołowa szklana - 90 szt; młynek do odpadów - 1 szt; sztućce stalowe nierdzewne - 24 szt; chochla ze stali nierdzewnej - 2 szt; ubijak do ziemniaków ze stali nierdzewnej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.13.00.00-8, 28.00.00.00-2, 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Gwarancja wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Przedszkole Miejskie Nr 2 Integracyjne ul. Konarskiego 14 39 - 200 Dębica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obieraczka do warzyw, minimalny wsad jednorazowy 5 - 6 kg - 1 szt; wannna chromoniklowa o pjemności około 400 litrów; garnki satynowane z pokrywami ze stali nierdzewnej - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9, 28.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.