eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa środków do utrzymania czystości, środków do mycia maszynowego i dezynfekcji naczyń, środków higieny osobistej i pielęgnacyjnych pacjenta, środków do eksploatacji stacji demineralizacji wody oraz testów do oznaczania zawartości substancji chemicznych w wodzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Bydgoszcz: Dostawa środków do utrzymania czystości, środków do mycia maszynowego i dezynfekcji naczyń, środków higieny osobistej i pielęgnacyjnych pacjenta, środków do eksploatacji stacji demineralizacji wody oraz testów do oznaczania zawartości substancji chemicznych w wodzie
Numer ogłoszenia: 194730 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości, środków do mycia maszynowego i dezynfekcji naczyń, środków higieny osobistej i pielęgnacyjnych pacjenta, środków do eksploatacji stacji demineralizacji wody oraz testów do oznaczania zawartości substancji chemicznych w wodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem środków i materiałów do utrzymania czystości, środków do mycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym, środków higieny osobistej i pielęgnacyjnych w zakresie następujących grup: Grupa 1. Chemia profesjonalna do podłóg i ponad podłogi. 1. Żel do muszli klozetowych. 2. Środek do pielęgnacji urządzeń sanitarnych. 3. środek czyszczący do podłóg zabezpieczonych powłokami polimerowymi również do mycia maszynowego. 4. Środek do automatów czyszczących. 5. Środek do ręcznego mycia podłóg 6. Emulsja samo połyskowa. 7. Środek czyszczący ponad podłogi. 8. Środek do mycia i pielęgnacji kabin prysznicowych. 9. Środek do pielęgnacji mebli . 10. Mleczko do czyszczenia powierzchni. Grupa 2. Pady. 1. Pady do szorowania bez chemii. 2. Pady do polerowania. 3. Pady do szorowania. 4. Pad O17 czerwony. 5. Pad O17 niebieski. 6. Pad O17 biały. 7. Pad O17 zielony. Grupa 3. Ścierki , gąbki, zmywaki, myjki , czyściwo. 1. Gąbki kuchenne z padem. 2. Ścierka z mikrofibry. 3. Ścierki z mikrofibry. 4. Ścierki z mikrofibry. 5. Ścierki z mikrofibry. 6. Ścierka z włókniny. 7. Ścierka z włókniny. 8. Ścierka z włókniny. 9. Ścierka z włókniny. 10. Czyściwo z włókniny. 11. Ścierki do podłogi białe bawełniane do wielokrotnego prania. 12. Ścierki do podłogi wysoko chłonne. 13. Myjka ze stali nierdzewnej. 14. Zmywak kuchenny. Grupa 4. Mopy bawełniane. 1. Mop płaski. 2. Stelaż do mopa kompatybilny dla poz. 1. 3. Kij do stelaża kompatybilny dla poz.2. 4. Stelaż do mopa. 5. Drążek aluminiowy. 6. Mop płaski bawełniany. Grupa 5. Tabletki do zmywarki wielofunkcyjnej. 1. Tabletki do zmywarki, wielofunkcyjne. Grupa 6. Papier toaletowy i ręczniki papierowe. 1. Papier toaletowy duże rolki. 2. Papier toaletowy. 3. Ręcznik papierowy rolka. 4. Ręcznik papierowy składanka. Grupa 7. Inne środki czystości. 1. Mleczko do czyszczenia. 2. Płyn do ręcznego mycia naczyń. 3. Środek do usuwania kamienia i rdzy. 4. Proszek do prania. 5. Sól do zmywarek. 6. Środek do czyszczenia i dezynfekcji toalet w żelu. 7. Płyn do czyszczenia przypaleń i tłuszczu. Grupa 8 - Pianka czyszcząco - pielęgnująca dla pacjenta. 1. Pianka czyszcząco - pielęgnująca. Grupa 9. Środki czystości. 1. Mydło w płynie. 2. Mydło w kostce. 3. Pasta BHP. 4. Płyn do naczyń. 5. Płyn do naczyń. 6. Krem do rąk. 7. Płyn do szyb z amoniakiem. 8. Płyn do szyb z amoniakiem. 9. Odświeżacz powietrza. Grupa 10 - Maszynka do golenia - jednorazowego użytku do zastosowania w szpitalach. 1. Golarka medyczna. Grupa 11. Wkłady do dozowników Tork. 1. Papier toaletowy dwuwarstwowy. 2. Ręcznik papierowy w rolce. 3. Mydło w Sprayu. Grupa 12. Profesjonalna chemia podłogowa. 1. Zdzieracz do usuwania powłok polimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych. 2. Powłoka polimerowa. 3. Powłoka polimerowa. 4. Preparat do natryskowej pielęgnacji podłóg wodoodpornych. 5. Preparat do zdzierania powłok polimerowych metodą natryskową. 6. Neutralny preparat do mycia niezabezpieczonych podłóg ceramicznych o wysokim połysku. 7. Nisko pieniący preparat do codziennego mycia i konserwacji twardych, wodoodpornych podłóg. Grupa 13. Środki domycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym. 1. Płyn do maszynowego mycia naczyń(porcelana) w zmywarce tunelowej. 2. Płynny środek płuczący do naczyń (porcelana)w zmywarce tunelowej. 3. Płynny środek myjąco dezynfekcyjny do powierzchni , do podciśnieniowego urządzenia dozującego. Grupa 14. Środki do eksploatacji stacji demineralizacji wody. 1. Substancja do urządzenia systemu odwróconej osmozy typu EPURO RO 1800-TW. 2. Substancja do urządzenia systemu odwróconej osmozy typu EPURO RO 1800-TW. 3. Substancja do urządzenia systemu odwróconej osmozy typu EPURO RO 1800-TW. Grupa 15. Sól tabletkowa do uzdatniania wody.1. Sól tabletkowa lub substancja funkcjonalnie równoważna Grupa 16. Środki chemiczne - testy do oznaczania zawartości dwutlenku chloru, manganu i żelaza w wodociągu wewnętrznym zimnej wody oraz ChZT w ściekach. 1. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych. 2. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych. 3. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych. 4. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 24.30.00.00-7, 33.72.12.00-2, 24.96.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił dla poszczególnych grup na kwotę: Grupa 1 - 1 250 zł. Grupa 2 - 75 zł. Grupa 3 - 500 zł. Grupa 4 - 720 zł. Grupa 5 - 95 zł. Grupa 6 - 3 450 zł. Grupa 7 - 125 zł. Grupa 8 - 160 zł. Grupa 9 - 580 zł. Grupa 10 - 100 zł. Grupa 11 - 1 200 zł. Grupa 12 - 1 160 zł. Grupa 13 - 155 zł. Grupa 14 - 350 zł. Grupa 15 - 90 zł. Grupa 16 - 140 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż odpowiednio dla poniższych grup : Grupa 1 - 62 000 zł. Grupa 2 - 3 500 zł . Grupa 3 - 25 000 zł. Grupa 4 - 36 000 zł. Grupa 5 - 5 000 zł. Grupa 6 - 172 000 zł. Grupa 7 - 6 000 zł. Grupa 8 - 8 000 zł. Grupa 9 - 29 000 zł. Grupa 10 - 5 000 zł. Grupa 11 - 59 500 zł. Grupa 12 - 58 000 zł. Grupa 13 - 8 000 zł. Grupa 14 - 17 500 zł. Grupa 15 - 4 500 zł. Grupa 16 - 7 000 zł. Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej grupy zobowiązany jest przedłożyć dokument/y na sumę wartości wymaganych łącznie dla oferowanych grup.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami i parametrami określonymi przez prawo polskie i Unii Europejskiej - aktualną kartę charakterystyki produktu chemicznego - dotyczy grup: 1, 5, 7, 9 (poz. 3-9), 12, 13, 14, 15, 16. 2. Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami i parametrami określonymi przez prawo polskie i Unii Europejskiej - aktualny wypis z Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach - dotyczy grup 8, 9 (poz. 1,2), 11(poz.3) 3. Aktualny dokument, dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), tzn: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat zgodności - dotyczy grupy 10 4. Oświadczenie/dokument potwierdzający, że oferowane produkty przeznaczone są do zmywarek przemysłowych gastronomicznych w zakładach zbiorowego żywienia - oświadczenie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie - dotyczy grupy 13. 5. Rekomendacje/dokument potwierdzający możliwość stosowania środków zaoferowanych przez Wykonawcę jako dedykowanych do maszyn czyszcząco-sprzątających TASKI - dotyczy grupy 12 w przypadku zaoferowania środków równoważnych. 6. Rekomendacje/dokument potwierdzający możliwość stosowania środków zaoferowanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia przy eksploatacji Urządzenia systemu odwróconej osmozy EPURO RO 1800-TW. - dotyczy grupy 14 w przypadku zaoferowania środków równoważnych. 7. Rekomendacje/dokument potwierdzający potwierdzającego możliwość stosowania zaoferowanych testów przy eksploatacji Kolorymetru typ DR900 firmy HACH LANGE Sp. z o. o - dotyczy grupy 16 w przypadku zaoferowania środków równoważnych. 8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie: grupy 1 poz. 6 (w ilości min. 100 ml produktu); grupy 3 poz. 6,7,8,9 (1 sztuka próbki dla jednej z wybranych pozycji); grupa 4 poz. 1. 9. Aktualne dokumenty dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia (np. opisy, prospekty lub broszury lub foldery lub zdjęcia ) - dotyczy wszystkich grup i wszystkich pozycji - materiały nie muszą potwierdzać wszystkich wymaganych parametrów-dotyczy grup:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawcach. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktów będących przedmiotem dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego, 2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy; 3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami, 5) zastąpienia produktów będących przedmiotem dostawy, produktami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów określonych w umowie, 6) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie. 7) możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 8) w przypadku pojawienia się w ofercie handlowej Wykonawcy odpowiednika, któregokolwiek, kilku lub wszystkich produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, o parametrach nie gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia, o cenie niższej niż cena produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zastąpienia produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy na produkt/wyrób o cenie niższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018. Cena SIWZ-10 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i dokument wyszczególnione w sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniu i dokumencie. Z treści dokumentu i oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 3. Wartości podane w dokumentach w walutach obcych będą przeliczane według tabeli A kursów średnich walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych ( dotyczy kwot określonych w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu ). Informacja o w/w kursach dostępna min. na stronie internetowej: www.nbp.pl. W przypadku gdy Narodowy Bank Polski nie będzie ogłaszał wyżej wymienionych kursów średnich w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający w takiej sytuacji, będzie dokonywał przeliczeń według tabeli A kursów średnich walut obcych opublikowanych ostatniego dnia publikacji, przed terminem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wartości przeliczenie będą z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2 i III.4.4 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b) wspólny formularz oferty oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.1 i III.5, podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 4.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w sekcji III.4.3.1 stosuje się odpowiednio 6. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - sala narad - niski parter w dniu 18.06.2014 r. o godzinie 11:00. 7. Wykonawca, który złoży ofertę po wyznaczonym terminie składania ofert zostanie niezwłocznie o tym poinformowany. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez jej otwierania. 8. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 8.1. Miejsce realizacji zamówienia: Zespól magazynów w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w godzinach od 8:00 - 14.00 w dni robocze.9. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 9.1. SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 9.2. Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 9.3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 9.4. Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 9.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl 10. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 11. Adres poczty elektronicznej: E-mail: przetargi@biziel.pl. 12. NIP: 953 258 22 66, REGON: 340517145. 13. Telefony: (52) 36-55-296, 36-55-352. faksy: ( 52) 36-55-752. 14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Sikorska - Kierownik Działu Czystości i Transportu Wewnetrznego - tel. (052) 36-55-459 , w godz. 7: 30 -15:00, Piotr Jurak - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. (052) 36-55-296, fax. (052) 36-55-752, lok. 018, w godz. 7: 30 -15:00. Numer sprawy: NZZ/31/D/14.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1. Chemia profesjonalna do podłóg i ponad podłogi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do muszli klozetowych. 2. Środek do pielęgnacji urządzeń sanitarnych. 3. środek czyszczący do podłóg zabezpieczonych powłokami polimerowymi również do mycia maszynowego. 4. Środek do automatów czyszczących. 5. Środek do ręcznego mycia podłóg. 6. Emulsja samo połyskowa. 7. Środek czyszczący ponad podłogi. 8. Środek do mycia i pielęgnacji kabin prysznicowych. 9. Środek do pielęgnacji mebli . 10. Mleczko do czyszczenia powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.21.00-8, 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2. Pady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pady do szorowania bez chemii. 2. Pady do polerowania. 3. Pady do szorowania. 4. Pad O17 czerwony. 5. Pad O17 niebieski. 6. Pad O17 biały. 7. Pad O17 zielony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.97.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3. Ścierki , gąbki, zmywaki, myjki , czyściwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gąbki kuchenne z padem. 2. Ścierka z mikrofibry. 3. Ścierki z mikrofibry. 4. Ścierki z mikrofibry. 5. Ścierki z mikrofibry. 6. Ścierka z włókniny. 7. Ścierka z włókniny. 8. Ścierka z włókniny. 9. Ścierka z włókniny. 10. Czyściwo z włókniny. 11. Ścierki do podłogi białe bawełniane do wielokrotnego prania. 12. Ścierki do podłogi wysoko chłonne. 13. Myjka ze stali nierdzewnej. 14. Zmywak kuchenny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.22.43.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4. Mopy bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mop płaski. 2. Stelaż do mopa kompatybilny dla poz. 1. 3. Kij do stelaża kompatybilny dla poz.2. 4. Stelaż do mopa. 5. Drążek aluminiowy. 6. Mop płaski bawełniany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5. Tabletki do zmywarki wielofunkcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tabletki do zmywarki, wielofunkcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6. Papier toaletowy i ręczniki papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy duże rolki. 2. Papier toaletowy. 3. Ręcznik papierowy rolka. 4. Ręcznik papierowy składanka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7. Inne środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleczko do czyszczenia. 2. Płyn do ręcznego mycia naczyń. 3. Środek do usuwania kamienia i rdzy. 4. Proszek do prania. 5. Sól do zmywarek. 6. Środek do czyszczenia i dezynfekcji toalet w żelu. 7. Płyn do czyszczenia przypaleń i tłuszczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8 - Pianka czyszcząco - pielęgnująca dla pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pianka czyszcząco - pielęgnująca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9. Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło w płynie. 2. Mydło w kostce. 3. Pasta BHP. 4. Płyn do naczyń. 5. Płyn do naczyń. 6. Krem do rąk. 7. Płyn do szyb z amoniakiem. 8. Płyn do szyb z amoniakiem. 9. Odświeżacz powietrza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 33.71.11.40-0, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10 - Maszynka do golenia - jednorazowego użytku do zastosowania w szpitalach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Golarka medyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11. Wkłady do dozowników Tork.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy dwuwarstwowy. 2. Ręcznik papierowy w rolce. 3. Mydło w Sprayu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12. Profesjonalna chemia podłogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zdzieracz do usuwania powłok polimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych. 2. Powłoka polimerowa. 3. Powłoka polimerowa. 4. Preparat do natryskowej pielęgnacji podłóg wodoodpornych. 5. Preparat do zdzierania powłok polimerowych metodą natryskową. 6. Neutralny preparat do mycia niezabezpieczonych podłóg ceramicznych o wysokim połysku. 7. Nisko pieniący preparat do codziennego mycia i konserwacji twardych, wodoodpornych podłóg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-9, 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13. Środki domycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do maszynowego mycia naczyń(porcelana) w zmywarce tunelowej. 2. Płynny środek płuczący do naczyń (porcelana)w zmywarce tunelowej. 3. Płynny środek myjąco dezynfekcyjny do powierzchni , do podciśnieniowego urządzenia dozującego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14. Środki do eksploatacji stacji demineralizacji wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Substancja do urządzenia systemu odwróconej osmozy typu EPURO RO 1800-TW. 2. Substancja do urządzenia systemu odwróconej osmozy typu EPURO RO 1800-TW. 3. Substancja do urządzenia systemu odwróconej osmozy typu EPURO RO 1800-TW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15. Sól tabletkowa do uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sól tabletkowa lub substancja funkcjonalnie równoważna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Grupa 16. Środki chemiczne - testy do oznaczania zawartości dwutlenku chloru, manganu i żelaza w wodociągu wewnętrznym zimnej wody oraz ChZT w ściekach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych. 2. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych. 3. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych. 4. Środek chemiczny w postaci Testów chemicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.