Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Radom: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 194697 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2012/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2012/2013 z podziałem na trzy części: Część 1 zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Iłża, część gminy Wierzbica, część gminy Skaryszew oraz ulice leżące w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Iłża i częściowo w Skaryszewie. Część 2 zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala i część gminy Wierzbica. Część 3 zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Pionki, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Gózd i część gminy Skaryszew do drogi wojewódzkiej Nr 733 oraz ulice leżące w ciągu dróg powiatowych w m. Pionki i częściowo w mieście Skaryszew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdziale II - Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia (Specyfikacja Techniczna). Zestawienie usług planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w Formularzach Kosztorysów ofertowych, które stanowią załączniki do SIWZ Rzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 - 2.500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ) - dla części 2 - 2.800 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) - dla części 3 - 4.600 zł. (słownie: cztery tysiące sześćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg w okresie jednego sezonu zimowego lub jednego roku budżetowego o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł dla każdej części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym gwarantującym przeprowadzenie usług zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych. W szczególności wymaga się, żeby Wykonawca dysponował co najmniej n/w sprzętem: I. dla Części 1 zamówienia: - Równiarka - 1 szt. - Ładowarka typ ciężki - 2 szt. - Pług min. typ średni z nośnikiem z napędem na dwie osie - 2 szt. - Pługopiaskarka 8 tonowa - 1 szt. - Pługopiaskarka 6 tonowa - 1 szt. II. dla Części 2 zamówienia: - Równiarka - 1 szt. - Ładowarka typ ciężki - 2 szt. - Pług min. typ średni z nośnikiem z napędem na dwie osie - 2 szt. - Pługopiaskarka 8 tonowa - 1 szt. - Pługopiaskarka 6 tonowa - 1 szt. III. dla Części 3 zamówienia: - Równiarka - 1 szt. - Ładowarka typ ciężki - 2 szt. - Pług min. typ średni z nośnikiem z napędem na dwie osie - 3 szt. - Pługopiaskarka 8 tonowa - 2 szt. - Pługopiaskarka 6 tonowa - 1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie sprzęty proponowane przez siebie dla wykonania danych usług, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Z uwagi na to, że wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Części 1, 2 i 3 ma się odbywać w tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na więcej niż jedną część zamówienia muszą udokumentować, że dysponują w/w potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo (Formularz 3.10 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiając przewiduje możliwość: 1) zmiany ilość jednostek obmiarowych podanych w kosztorysie ofertowym do rzeczywistych potrzeb wynikających z panujących warunków atmosferycznych, 2) zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany zakresu usług, 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowej, b) w przypadku nietypowych warunków pogodowych, które wymagają zmiany wyznaczonego okresu zimowego utrzymania. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4) zmiany ustalonych Podwykonawców pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż Podwykonawca wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne i na przedstawiony w ofercie zakres usług, 5) zmiany koordynatorów ds. zimowego utrzymania dróg.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radompowiat.pl zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24
26-600 Radom
pok.104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok.101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie gmin: Iłża, część gminy Wierzbica, część gminy Skaryszew oraz ulice leżące w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Iłża i częściowo w Skaryszewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Iłża, część gminy Wierzbica, część gminy Skaryszew oraz ulice leżące w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Iłża i częściowo w Skaryszewie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdziale II - Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia (Specyfikacja Techniczna). Zestawienie usług planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w Formularzu Kosztorysu ofertowego (Formularz 3.1.1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala i część gminy Wierzbica..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala i część gminy Wierzbica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdziale II - Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia (Specyfikacja Techniczna). Zestawienie usług planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w Formularzu Kosztorysu ofertowego (Formularz 3.2.1. do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie gmin: Pionki, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Gózd i część gminy Skaryszew do drogi wojewódzkiej Nr 733 oraz ulice leżące w ciągu dróg powiatowych w m. Pionki i częściowo w mieście Skaryszew..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Pionki, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Gózd i część gminy Skaryszew do drogi wojewódzkiej Nr 733 oraz ulice leżące w ciągu dróg powiatowych w m. Pionki i częściowo w mieście Skaryszew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdziale II - Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia (Specyfikacja Techniczna). Zestawienie usług planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w Formularzu Kosztorysu ofertowego (Formularz 3.3.1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Wymiana gontów na 4 obiektach muzealnych - etap II prace dekarskie
- P-38/2024 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Oddziału Nefrologii i Stacji Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu zabytkowego budynku przy ul. Miłej 10 w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.