eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Budowa na terenie ZSP nr 5 w Myszkowie boiska rekreacyjnego o sztucznej nawierzchni do piłki nożnej ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Myszków: Budowa na terenie ZSP nr 5 w Myszkowie boiska rekreacyjnego o sztucznej nawierzchni do piłki nożnej ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 194546 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, fax (034) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa na terenie ZSP nr 5 w Myszkowie boiska rekreacyjnego o sztucznej nawierzchni do piłki nożnej ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową na terenie ZSP nr 5 w Myszkowie przy ul. Sikorskiego nr 20A, boiska rekreacyjnego o sztucznej nawierzchni do piłki nożnej ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży, których ogólny zakres prac przewiduje wykonanie: a) prac demontażowych - 607,12 m2, CPV - 45112720-08 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, b) robót ziemnych - 2 013,3 m3, CPV - 45112720-08 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, c) drenażu - 676,6 m, CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające, d) podbudowy - 1 800,0 m2, CPV - 45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych, e) chodnika z kostki brukowej betonowej - 884,3 m2, CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników, f) ogrodzenia - 177,6 m, CPV - 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń, g) nawierzchni boiska z trawy syntetycznej - 1 800,0 m2, CPV - 45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych, h) robót wykończeniowych - 784,0 m2, CPV - 45450000-6 Roboty wykończeniowe, pozostałe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: a) projekt budowlany i wykonawczy, b) przedmiar robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, po wykonaniu zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba wykonania prac uzupełniających stanowiących przedmiot zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających wynosi 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) W przypadku wykonawców zamierzających wykonać zamówienie samodzielnie tj. nie występując wspólnie z innymi wykonawcami lub nie zatrudniając podwykonawców, z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia. b) do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będzie załączone ważne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie, że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu budowy boisk sportowych o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 200 000,00 zł. z podaniem wartości zadania, daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się aby wykonawca dysponował minimum: walcem gładkim samojezdnym, najlepiej wibracyjnym, zagęszczarką mechaniczną płytową, równiarką samojezdną, koparką, samochodem samowyładowczym. wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; a) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy oraz przynajmniej 5 pracowników, przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcy oraz podmioty występujące wspólnie lub podwykonawcy), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie min. 200 000,00 zł. lub zdolność kredytową - minimum do wielkości kwoty 200 000,00 zł., b) wykonawca załączy do oferty ważną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wykonawca jako podmiot zbiorowy, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z załączonych do oferty dokumentów, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z tego postępowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty uprawniające kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będzie załączone zaświadczenie, że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 10) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresu firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 11) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ust. 2, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu określonego w pkt 1 ust.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ust. 1 lit. a i c oraz w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: myszkow.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pokój nr 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 109 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.