eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont dachów II-BOM2,BOM3,BOM5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Poznań: Remont dachów II-BOM2,BOM3,BOM5
Numer ogłoszenia: 194545 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165149 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów II-BOM2,BOM3,BOM5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach dachów wraz z innymi robotami na nieruchomościach komunalnych znajdujących się na terenie miasta Poznania, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, z siedzibą przy ul. Rybaki 18a, w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1)część I -remont pokryć dachowych oraz inne prace w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2. Na część I zamówienia składają się dwa zadania: -zadanie 1 -remont dachu w budynku przy ul.Szczepankowo 72 -zadanie 2 -remont dachu oraz remont balkonów w budynku przy ul.Bożeny 74 2)część II -remont pokryć dachowych w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3. Na część II zamówienia składają się dwa zadania: -zadanie 1 -remont mansardy w budynku przy ul.Garncarskiej 3 -zadanie 2 -remont dachu w budynku przy ul.Powstańców Wlkp. 5 3)część III -remont dachów w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5. Na część II zamówienia składają się dwa zadania: -zadanie 1 -impregnacja konstrukcji dachu w budynku przy ul.Kolejowej 43 -zadanie 2 -naprawa dachu w budynku przy ul.Junackiej 7 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla I części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7-10 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ofertowego dla I części zamówienia (zadanie 1)-ul.Szczepankowo 72 (załącznik nr 7); 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia (zadanie 1)-ul.Szczepankowo 72 (załącznik nr 8); 3)Przedmiaru robót wraz z Nakładami dla I części zamówienia (zadanie 2)-ul.Bożeny 74 (załącznik nr 9); 4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia (zadanie 2)-ul.Bożeny 74 (załącznik nr 10). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla II części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 11-14 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ślepego dla II części zamówienia (zadanie 1)-ul.Garncarska 3 (załącznik nr 11); 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla II części zamówienia (zadanie 1)-ul.Garncarska 3 (załącznik nr 12); 3)Kosztorysu ślepego dla II części zamówienia (zadanie 2)-ul.Powstańców Wielkopolskich 5 (załącznik nr 13); 4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla II części zamówienia (zadanie 2)-ul.Powstańców Wielkopolskich 5 (załącznik nr 14). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla III części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 15-18 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ślepego dla III części zamówienia (zadanie 1)-ul.Kolejowa 43 (załącznik nr 15); 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla III części zamówienia (zadanie 1)-ul.Kolejowa 43 (załącznik nr 16); 3)Kosztorysu ślepego dla III części zamówienia (zadanie 2)-ul.Junacka 7 (załącznik nr 17); 4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla III części zamówienia (zadanie 2)-ul.Junacka 7 (załącznik nr 18). 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 1)Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami); 2)Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami); 3)Uchwały Nr XXXI/449/VI/2012 Rady Miasta Poznania z dnia 22.05.2012r. zmieniającym Uchwałę Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799). 10.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia i dla każdego zadania, licząc od daty odbioru końcowego prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Remont pokryć dachowych w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych BOG-MAR, ul.Św. Marcin 58/64 XIp., 61-807 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68339,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65282,69

  • Oferta z najniższą ceną: 65282,69 / Oferta z najwyższą ceną: 65282,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont dachów w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-BUD Ryszard Polnik, ul.Łukaszewicza 47, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28388,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27308,09

  • Oferta z najniższą ceną: 27308,09 / Oferta z najwyższą ceną: 28068,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.