eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Kontrakt nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-kontynuacja w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Przemyśl: Kontrakt nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-kontynuacja w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 194520 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6780590 w. 31, fax 016 6783259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka jednosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-kontynuacja w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrakt nr 5 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-kontynuacja w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu obejmującym n/w zadania: Zadanie A. Modernizacja rozdzielni elektroenergetycznej 15kV na oczyszczalni ścieków w Przemyślu. Zadanie B. Rurociągi technologiczne na terenie oczyszczalni ścieków w Przemyślu, w tym: Zadanie B.1. Bezwykopowa renowacja przewodów technologicznych na terenie oczyszczalni ścieków w Przemyślu. Zadanie B.2. Rurociąg technologiczny osadu recyrkulowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Przemyślu Zadanie C. Wykonanie ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków na odcinku C-A. Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu - kontynuacja w ramach Projektu nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu Zakres robót obejmuje: 1. Zadanie A -Modernizacja rozdzielni elektroenergetycznej 15kV na oczyszczalni ścieków: - demontaż istniejące rozdzielnicy RUw20 15kV; - montaż nowej rozdzielnicy wraz z przełożeniem i podłączeniem istniejących kabli i podaniem napięcia na szyny zbiorcze z uwzględnieniem etapowej przebudowy, celem zapewnienia ciągłości pracy technologii oczyszczalni ścieków, - zabudowę rozdzielnic wnętrzowych 15kV, automatykę SZR i zasilanie potrzeb własnych 220V DC, - podłączenie istniejącej tablicy licznikowej z odpowiednimi polami rozdzielnicy, - wymianę istniejących kabli średniego napięcia pomiędzy rozdzielnią WN 15kV a stacjami transformatorowymi 15/04 kV, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie niezbędnych towarzyszących robót budowlanych. 2. Renowacja i wymiana sieci technologicznych i kanalizacyjnych na terenie oczyszczalni ścieków o łącznej długości około 502,0m. Zadanie B1 - Bezwykopowa renowacja przewodów technologicznych na terenie oczyszczalni ścieków, - zakres robót obejmuje prace renowacyjne na: przewodach betonowych o zakresie średnic Ø300 - Ø600mm o długości około 402,0m; przewody kamionkowe o średnicy Ø200mm o długości 20,0m; łączna długość przewodów przewidzianych do renowacji wynosi około 422,0m - celem prac renowacyjnych jest poprawa stanu technicznego przewodów technologicznych oraz warunków hydraulicznych przepływu. - zakres robót obejmuje oczyszczenie istniejących przewodów, uzupełnienie ubytków złączy i rur, a następnie wprowadzenie rękawa poliestrowego bez zmiany średnicy przewodów oraz remont studni i komór kanalizacyjnych. Zadanie B2 - Rurociąg technologiczny osadu recyrkulowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Przemyślu,( o długości około 80 m i średnicy Ø700mm) 3. Zadanie C- Wykonanie ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków na odcinku C-A. - wymiana istniejącego ogrodzenia z elementów betonowych prefabrykowanych i wykonanie nowego ogrodzenia panelowego o wysokości około 1,8m z paneli na podmurówce prefabrykowanej, - łączna długość ogrodzenia około 800m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysiecy złotych 00 groszy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków. Informacja o oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była renowacja sieci kanalizacyjnej o średnicach od Ø300mm do Ø500mm wykonana metodami opisanymi w Specyfikacja Technicznych (Część III do SIWZ) i Dokumentacji Projektowej (Część V do SIWZ- Zadanie B.1.) o wartości co najmniej 1.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej: 1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, 2. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, 3. wskazanie zakresu robót, 4. wskazanie wartości robót, 5. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 6. wskazanie miejsca wykonania, 7. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. 2 stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 25 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, c) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 4 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej następujące [osoby, podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik Budowy/Robót w branży sanitarnej Musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Winien się wykazać samodzielnym nadzorowaniem w branży sanitarnej co najmniej 1 inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót w branży ogólnobudowlanej Musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Winien się wykazać samodzielnym nadzorowaniem w branży budowlanej co najmniej 1 inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista musi posiadać co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót w branży elektrycznej Musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w zakresie: budowy sieci elektroenergetycznych, instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz układów AKPiA. Specjalista musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW oraz informacje w formie CV każdej z osób sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW. e) załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami ppkt. d), tj. kopie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w ciągu ostatnich trzech pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 3 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć części sprawozdań finansowych zawierające Rachunki zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN* lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN*. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do IDW. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b) i 9.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 9.1.1)c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1)a) i b) oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b), 9.1.1).c) i 9.1.1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs z tabeli A NBP z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zostały wymienione powyżej w opisie warunków udziału w postepowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.przemysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wododciągów i Kanalizacji Sp. z o.o., 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wododciągów i Kanalizacji Sp. z o.o., 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.